eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Prace remontowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lubaniu celem poprawy bezpieczeństwa osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2023-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym
w Lubaniu celem poprawy bezpieczeństwa osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000236990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757222821

1.5.8.) Numer faksu: 757222296

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswluban@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatluban.pl/sosw

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-lubanski1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym
w Lubaniu celem poprawy bezpieczeństwa osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a5d4383-658d-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00145954/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zamówienie na roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442252/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.272.7.1.2022.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 330661,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 268830,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont korytarza na I piętrze w budynku szkoły:
1) Montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą opaskową
2) Likwidacja naświetli sal.
3) Wykonanie gładzi i dwukrotne malowanie ścian
4) Wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zakres robót
- zerwanie istniejącej wykładziny
- zerwanie istniejących progów
- szpachlowanie podłoża
- wylanie- masa samopoziomująca 5 mm
- wymiana miejscowa podłogi -OSB ze szpachlowaniem
- dostawa i montaż wykładziny PCV
5) Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 95437,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni utwardzonej wraz z placem manewrowym przy budynku internatu
1) Rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowe
2) Wykonanie ławy pod krawężniki oraz osadzenie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej
3) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego.
4) Profilowanie oraz zagęszczenie podłoża.
5) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
6) Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy
Remont ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką przy budynku internatu
1) Rozebranie istniejących stalowych przęseł ogrodzenia
2) Czyszczenie i piaskowanie elementów stalowych
3) Wymiana lub uzupełnienie - przęseł ogrodzeniowych ,bramy furtki średnio ozdobnych
4) Rozebranie i naprawa istniejących stalowych skrzydeł bramowych i furtki
5) Dwukrotne malowanie elementów ogrodzenia
6) Rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej
7) Wykonanie fundamentu betonowego pod słupki oraz słupów z cegły klinkierowej
8) Czyszczenie mechaniczne powierzchni muru
9) Przemurowanie - uzupełnienie brakujących - uszkodzonych cegieł ciągłe przy użyciu zaprawy cementowej oraz pęknięć w ścianach z cegieł na zaprawie cementowej.
10) Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 235223,7 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58768,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150166,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58768,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALE Sp. z o.o. SP. kom.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6130002733

7.3.3) Ulica: Pisarzowice 240D

7.3.4) Miejscowość: Lubań

7.3.5) Kod pocztowy: 59-800

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58768,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198168,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412863,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198168,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Remontowo- Budowlane Łukasz Kaczmarczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZOBUD Rafał Nowosza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131470318

7.3.3) Ulica: Zawidowska 22/1

7.3.4) Miejscowość: Lubań

7.3.5) Kod pocztowy: 59-800

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198168,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.