Og³oszenie z dnia 2025-01-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00034491/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-15
- 2025/BZP 00044241/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-17
- 2025/BZP 00128474/01 - Wynik z dnia 2025-03-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ODNOWA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY W£OC£AWEK
(w podziale na Czê¶ci)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³oc³awek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gmina.wloclawek.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ODNOWA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY W£OC£AWEK
(w podziale na Czê¶ci)”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2b99f096-85c8-4952-9bdb-0bae364accfe
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00014748
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00002366/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Odnowa przestrzeni publicznej na terenie Gminy W³oc³awek - etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027 projektu pn. „Odnowa przestrzeni publicznej na terenie Gminy W³oc³awek”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej przy u¿yciu platformy zakupowej:
www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek zwan± dalej „Platform±”.
2. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale VII SWZ oraz w Instrukcji korzystania z systemu pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z Platformy.
4. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
5. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ; 7Z.
7. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
8. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
9. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
10. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
11. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
12. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
13. Nie nale¿y wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, gdy¿ mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
14. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres przetargi@g.wloclawek.pl, z zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i za³±czniki do oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z op sem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ.
15. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd±
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina W³oc³awek ul. Królewiecka 7, 87-800 W³oc³awek, tel. 54 230 53 55
reprezentowana przez Wójta Gminy W³oc³awek, zwan± dalej „Zamawiaj±cym”;
2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie kieruj±c korespondencjê na adres Zamawiaj±cego – Urz±d Gminy W³oc³awek, ul. Królewiecka 7, 87 -800 W³oc³awek.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 19 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 ze zm. zwan± dalej ustaw± „Pzp”) w celu zwi±zanym z niniejszego postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji – „ODNOWA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY W£OC£AWEK (w podziale na Czê¶ci)”, zwanego dalej „zamówieniem” oraz wykonywania prawa i obowi±zków wynikaj±cych umów z zawartej umowy, przepisów Kodeksu cywilnego dotycz±cych umów o roboty budowlane, w tym wyp³aty wynagrodzenia.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Zamawiaj±cym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz innych przepisów prawa.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
- podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
- podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiaj±cym s± wspó³administratorami danych osobowych lub
przetwarzaj± w imieniu Zmawiaj±cego dane osobowe, jako podmioty przetwarzaj±ce;
- osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy nie ma zamiaru przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z przetwarzaniem przez Zamawiaj±cego Pani/ Pana danych osobowych nie przys³uguje Pani/Panu:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RBIiR.271.2.01.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I: Budowa placów zabaw i si³owni zewnêtrznych w miejscowo¶ciach Kosinowo, Warz±chewka Nowa, Smólnik i Tel±¿na Le¶na
Zakres inwestycji obejmuje nastêpuj±ce lokalizacje:
1) Kosinowo - dzia³ka 156 obrêb Kosinowo,
2) Warz±chewka Nowa - 375/17 obrêb £agiewniki,
3) Smólnik - nr 119/6 obrêb Smólnik,
4) Tel±¿na Le¶na nr 399/2 obrêb Tel±¿na Le¶na.
W zakresie ka¿dej z Czê¶ci szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Za³±cznik nr 7 do SWZ – Dokumentacja projektowo-kosztorysowa odpowiednio dla ka¿dej z Czê¶ci.
Zamawiaj±cy niniejszym wyja¶nia, ¿e na etapie sk³adania ofert (odpowiednio w ka¿dej z Czê¶ci) nie wymaga od Wykonawców innych dokumentów, ni¿ te dokumenty które zosta³y przez Zamawiaj±cego wskazane w Rozdziale V, pkt 1 SWZ oraz odpowiednio w og³oszeniu o zamówieniu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
2. Maksymalna liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”;
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60,00 punktów)
cena najni¿sza brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê
w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga 40%- 40 pkt
Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia” - na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym, w nastêpuj±cy sposób:
a) za udzielenie minimalnego 48 miesiêcznego (lub d³u¿szego ale krótszego ni¿ 60 miesiêcy) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 60 miesiêcznego (lub d³u¿szego) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji
i rêkojmi za wady – 40,00 pkt;
UWAGA:
Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy.
Je¶li Wykonawca nie wpisze w ofercie ¿adnego okresu udzielenia gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia, b±d¼ te¿ wpisze w ofercie krótszy okres ni¿ 48 miesiêcy, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia d³u¿szego
ni¿ 60 miesi±ce nie wp³ywa na zwiêkszenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiaj±cy przyjmie okres 60 miesiêcy, natomiast do umowy Zamawiaj±cy wpisze okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty.
4. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc
po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy, mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6.Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowo¶ci Humlin
Zakres robót obejmuje budowê nastêpuj±cych elementów sportowych i zagospodarowania terenu: boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej, w tym :
- boisko do pi³ki koszykowej o wym. netto 15*28 m w kolorze czerwonym i w kolorze niebieskim - opaska szer.
2,0 m w ramach powierzchni brutto
- boisko do pi³ki siatkowej o wym. netto 9,0*18,0 m (wyznaczone liniami)
- boisko do tenisa o wym. netto 10,97*23,77 m (wyznaczone liniami).
W ramach inwestycji projektuje siê równie¿:
a) monta¿ urz±dzeñ si³owych 4 kpl. w tym 1 kpl. dla osób niepe³nosprawnych i zestaw street workout,
b) doposa¿enie istniej±cego placu zabaw dla dzieci – bujaki sprê¿ynowe 2szt, trampolinê naziemn± 1,8*1,8m,
c) monta¿ urz±dzeñ ma³ej architektury: ³awki z oparciem 4 szt., stojak na rowery 4 stanowiskowe 2 szt. kosze betonowe 2 szt., tablicê z regulaminem dla si³owni, placu zabaw i boiska ³±cznie 3 szt., altany rekreacyjnej
o ¶rednicy 5 m z meblami ( ³awki i stó³).
W zakresie ka¿dej z Czê¶ci szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Za³±cznik nr 7 do SWZ – Dokumentacja projektowo-kosztorysowa odpowiednio dla ka¿dej z Czê¶ci.
Zamawiaj±cy niniejszym wyja¶nia, ¿e na etapie sk³adania ofert (odpowiednio w ka¿dej z Czê¶ci) nie wymaga od Wykonawców innych dokumentów, ni¿ te dokumenty które zosta³y przez Zamawiaj±cego wskazane w Rozdziale V, pkt 1 SWZ oraz odpowiednio w og³oszeniu o zamówieniu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
2. Maksymalna liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”;
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60,00 punktów)
cena najni¿sza brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê
w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga 40%- 40 pkt
Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia” - na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym, w nastêpuj±cy sposób:
a) za udzielenie minimalnego 48 miesiêcznego (lub d³u¿szego ale krótszego ni¿ 60 miesiêcy) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 60 miesiêcznego (lub d³u¿szego) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji
i rêkojmi za wady – 40,00 pkt;
UWAGA:
Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy.
Je¶li Wykonawca nie wpisze w ofercie ¿adnego okresu udzielenia gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia, b±d¼ te¿ wpisze w ofercie krótszy okres ni¿ 48 miesiêcy, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia d³u¿szego
ni¿ 60 miesi±ce nie wp³ywa na zwiêkszenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiaj±cy przyjmie okres 60 miesiêcy, natomiast do umowy Zamawiaj±cy wpisze okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty.
4. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc
po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy, mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6.Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowo¶ci Kolonia Dêbice
Zakres robót obejmuje:
1) budowê boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w kolorze czerwonym o wym. 15*28 m i powierzchni 420 m2 z odwodnieniem (dren francuski wokó³ boiska, studnia fi 1000 mm) na wzmocnionym geow³óknin± pod³o¿u, ograniczony obrze¿em 8*30 cm w tym:
- boisko do pi³ki koszykowej o wym. 15*28 m,
- boisko do pi³ki siatkowej o wym. netto 9,0*18,0 m (wyznaczone liniami),
- boisko do tenisa o wym. netto 10,97*23,77 m (wyznaczone liniami) wraz z wyposa¿eniem boisk: kosze z wysiêgnikiem 2 szt., siatka z antenk± 1 kpl., siedziska sportowe - 4 kpl. po 4 siedziska oraz
a) opaskê z kostki betonowej czerwonej szer. 1,5 m i 2,0 m wokó³ boiska o pow. 156,0 m 2 w obrze¿u 8*30 cm
b) droga dojazdowa do boiska szer. 3 m, d³. 70 m z siêgaczem 4,0*4,0 o pow. 226 m 2 z geokraty grub. 5 cm wype³nionej kruszywem z wysiewem trawy,
c) przed³u¿enie zjazdu z DW 265 o 4,0 m z kostki betonowej grub. 8 cm w kolorze szarym umo¿liwiaj±ce dojazd do boiska, dojazd do strefy parkowania, doj¶cie do ¦wietlicy,
d) ogrodzenie boiska z siatki polipropylenowej wys. 4 m pe³ni±ce jednocze¶nie funkcjê pi³kochwytów o ³±cznej d³ugo¶ci 100 m z jedn± bram± szer. 3,0 m i furtk± szer. 1,2 m.
2) monta¿ i zakup urz±dzeñ ma³ej architektury: stojak na rowery 4 stanowiskowe 1 szt., kosz betonowy 1 szt., tablica z regulaminem dla boiska 1 szt.
W zakresie ka¿dej z Czê¶ci szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Za³±cznik nr 7 do SWZ – Dokumentacja projektowo-kosztorysowa odpowiednio dla ka¿dej z Czê¶ci.
Zamawiaj±cy niniejszym wyja¶nia, ¿e na etapie sk³adania ofert (odpowiednio w ka¿dej z Czê¶ci) nie wymaga od Wykonawców innych dokumentów, ni¿ te dokumenty które zosta³y przez Zamawiaj±cego wskazane w Rozdziale V, pkt 1 SWZ oraz odpowiednio w og³oszeniu o zamówieniu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
2. Maksymalna liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”;
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60,00 punktów)
cena najni¿sza brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê
w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga 40%- 40 pkt
Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia” - na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym, w nastêpuj±cy sposób:
a) za udzielenie minimalnego 48 miesiêcznego (lub d³u¿szego ale krótszego ni¿ 60 miesiêcy) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 60 miesiêcznego (lub d³u¿szego) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji
i rêkojmi za wady – 40,00 pkt;
UWAGA:
Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy.
Je¶li Wykonawca nie wpisze w ofercie ¿adnego okresu udzielenia gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia, b±d¼ te¿ wpisze w ofercie krótszy okres ni¿ 48 miesiêcy, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia d³u¿szego
ni¿ 60 miesi±ce nie wp³ywa na zwiêkszenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiaj±cy przyjmie okres 60 miesiêcy, natomiast do umowy Zamawiaj±cy wpisze okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty.
4. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc
po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy, mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6.Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ IV: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowo¶ci Poddêbice
Zakresem robót jest budowa boiska sportowego z chodnikiem na dzia³ce nr 3 i chodnika z peronem i wiat± autobusow± na dzia³ce drogowej nr 25 obrêb Poddêbice. Inwestycja obejmuje budowê boiska wielofunkcyjnego
o nawierzchni poliuretanowej w kolorze czerwonym o wym. 10*20 m z odwodnieniem o powierzchni 200 m 2 w tym:
- boisko do pi³ki koszykowej o wym. 10*20 m (wyznaczony liniami),
- boisko do pi³ki siatkowej o wym. netto 9,0*18,0 m (wyznaczone liniami) oraz
a) opaskê chodnikow± z kostki betonowej szer. 1,5m wokó³ boiska o pow. 99,0 m 2 ,
b) chodnik szer. 1,5 m d³.45 m przy boisku prowadz±cy do bitumicznej drogi gminnej i do peronu z wiat± autobusow± d³.15,0 m szer.1,5 m. Pod wiat± pod³o¿e nale¿y utwardziæ kostk± 2,0*4,0 m i uformowaæ skarpê,
c) ogrodzenie boiska z siatki polipropylenowej wys. 4m pe³ni±ce jednocze¶nie funkcjê pi³kochwytów o ³±cznej d³ugo¶ci 72,0 m z jedn± furtk± szer. 1,2 m.
d) rozbiórka fragmentu istniej±cego ogrodzenia z p³yt betonowych, prefabrykowanych wys. 1,0 na betonowych s³upach wys. 1,0 m na d³. 40 m,
e) przestawienie urz±dzeñ zabawowych 3 szt. na istniej±cym placu tj. karuzela, wa¿ka, hu¶tawka na 2 miejsca z zachowaniem stref bezpieczeñstwa.
W zakresie ka¿dej z Czê¶ci szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Za³±cznik nr 7 do SWZ – Dokumentacja projektowo-kosztorysowa odpowiednio dla ka¿dej z Czê¶ci.
Zamawiaj±cy niniejszym wyja¶nia, ¿e na etapie sk³adania ofert (odpowiednio w ka¿dej z Czê¶ci) nie wymaga od Wykonawców innych dokumentów, ni¿ te dokumenty które zosta³y przez Zamawiaj±cego wskazane w Rozdziale V, pkt 1 SWZ oraz odpowiednio w og³oszeniu o zamówieniu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
2. Maksymalna liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”;
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60,00 punktów)
cena najni¿sza brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê
w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga 40%- 40 pkt
Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia” - na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym, w nastêpuj±cy sposób:
a) za udzielenie minimalnego 48 miesiêcznego (lub d³u¿szego ale krótszego ni¿ 60 miesiêcy) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 60 miesiêcznego (lub d³u¿szego) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji
i rêkojmi za wady – 40,00 pkt;
UWAGA:
Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy.
Je¶li Wykonawca nie wpisze w ofercie ¿adnego okresu udzielenia gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia, b±d¼ te¿ wpisze w ofercie krótszy okres ni¿ 48 miesiêcy, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia d³u¿szego
ni¿ 60 miesi±ce nie wp³ywa na zwiêkszenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiaj±cy przyjmie okres 60 miesiêcy, natomiast do umowy Zamawiaj±cy wpisze okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty.
4. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc
po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy, mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6.Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ V: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowo¶ci Modzerowo
Zakres robót obejmuje:
1) budowê boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w kolorze czerwonym o wym. 10*20 m i powierzchni 200 m 2 w tym: do pi³ki koszykowej 10,0*20,0 m (z wyznaczonymi liniami) i do pi³ki siatkowej
o wym. netto 9,0*18,0 m (z wyznaczonymi liniami) oraz obejmuje:
a) opaskê chodnikow± wewnêtrzn± z kostki betonowej szer. 1,5 m wokó³ boiska o pow. 101,3 m 2 ,
b) chodnik zewnêtrzny szer. 1,5 d³. 62,8 mb o pow. 94,2 m 2 z kostki czerwonej porozbiórkowej,
c) ogrodzenie boiska z siatki polipropylenowej wys. 4 m pe³ni±ce jednocze¶nie funkcjê pi³kochwytów o ³±cznej d³ugo¶ci 72,0 m z jedn± furtk± szer. 1,2 m. Ze wzglêdu na otoczenie le¶ne, dla celów ochronnych pozostawia siê ogrodzenie z siatki z furk± wys. 2 m. Dla celów budowy, nale¿y dokonaæ fragmentarycznej rozbiórki i po zakoñczeniu budowy, odtworzyæ stan pierwotny;
2) monta¿ urz±dzeñ ma³ej architektury: stojak na rowery 4 stanowiskowe 1 szt., kosz betonowy 1 szt., tablica z regulaminem dla boiska 1 szt. oraz wyposa¿enie boiska: wysiêgniki do koszykówki 2 szt. ,siedziska 4 miejscowe 2 kpl., stojaki aluminiowe do siatkówki z siatk± i antenk±.
W zakresie ka¿dej z Czê¶ci szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Za³±cznik nr 7 do SWZ – Dokumentacja projektowo-kosztorysowa odpowiednio dla ka¿dej z Czê¶ci.
Zamawiaj±cy niniejszym wyja¶nia, ¿e na etapie sk³adania ofert (odpowiednio w ka¿dej z Czê¶ci) nie wymaga od Wykonawców innych dokumentów, ni¿ te dokumenty które zosta³y przez Zamawiaj±cego wskazane w Rozdziale V, pkt 1 SWZ oraz odpowiednio w og³oszeniu o zamówieniu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
2. Maksymalna liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”;
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60,00 punktów)
cena najni¿sza brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê
w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga 40%- 40 pkt
Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia” - na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym, w nastêpuj±cy sposób:
a) za udzielenie minimalnego 48 miesiêcznego (lub d³u¿szego ale krótszego ni¿ 60 miesiêcy) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 60 miesiêcznego (lub d³u¿szego) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji
i rêkojmi za wady – 40,00 pkt;
UWAGA:
Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy.
Je¶li Wykonawca nie wpisze w ofercie ¿adnego okresu udzielenia gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia, b±d¼ te¿ wpisze w ofercie krótszy okres ni¿ 48 miesiêcy, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia d³u¿szego
ni¿ 60 miesi±ce nie wp³ywa na zwiêkszenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiaj±cy przyjmie okres 60 miesiêcy, natomiast do umowy Zamawiaj±cy wpisze okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty.
4. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc
po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy, mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6.Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
a) skieruje do wykonania zamówienia minimum 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej i/lub in¿ynieryjnej drogowej i do pe³nienia funkcji kierownika budowy z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem na stanowisku kierownika robót budowlanych i/lub kierownika budowy.
Wskazany warunek dotyczy ka¿dej z Czê¶ci. Zamawiaj±cy dopuszcza, by wskazany przez Wykonawcê kierownik robót pe³ni³ funkcjê w wiêcej ni¿ jednej Czê¶ci.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania - za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy dla ka¿dej z Czê¶ci odpowiednio,2) Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia – art. 58-60 ustawy Pzp. W takim przypadku:1) wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo powinno byæ do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty;
2) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem;
3) je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W § 19. "Zmiany Umowy" Projektowanych Postanowieñ Umownych (Za³±cznik nr 6 do SWZ), Zamawiaj±cy okre¶li³ okoliczno¶ci wprowadzenia zmiany zawartej umowy i warunki ich wprowadzenia.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-23 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-21
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- DOSTAWA MATERIA£ÓW SZEWNYCH PRZEZ OKRES 24 MIESIÊCY
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej o¶wietlenia ulicznego na terenie miasta W³oc³awek - budowa o¶wietlenia ulicznego na ulicy Kaliskiej na odcinku od ronda Falbanka do ronda przy ul. Broniewskiego.
- Budowa ¿³obka w miejscowo¶ci Józefowo
- Wykonanie projektu technicznego
- Wykonanie projektu remontu budynku
- Prace remontowe w budynkach S±du Rejonowego we W³oc³awku. OG.261.8.2025
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktywne place zabaw 2025 - Aktywny Plac Zabaw znajduj±cy siê przy Klubie Dzieciêcym "Mi¶ Uszatek" w Czerniejewie - Aktywny Plac Zabaw znajduj±cy siê przy Klubie Dzieciêcym "Kolorowy Domek" w ¯ydowie
- Modernizacja boiska treningowego KS Kolejarz Prokocim przy ul. Na wrzosach 64 w Krakowie - wymiana istniej±cej nawierzchni na now± w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy ul. Z³otostockiej 7 w Kamieñcu Z±bkowickim
- Zagospodarowanie terenu integracji spo³ecznej w Jakubowie.
- Przebudowa placu zabaw dla gminnego ¿³obka w Z³otnikach Kujawskich
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w Liceum Ogólnokszta³c±cym Nr III im. Juliusza S³owackiego w Otwocku - remont
wiêcej: Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.