Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00271639/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
- 2022/BZP 00014922/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-12
- 2022/BZP 00014741/02 - Wynik z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych
oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MIĘDZYRZECU PODLASKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002300396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833717803
1.5.8.) Numer faksu: 833717803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@miedzyrzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mops.miedzyrzec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczychoraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w 2022 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83f8a56c-477c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014741
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002030/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 usługi opiekuńcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271639/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.2611.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – USŁUGI OPIEKUŃCZE ZWYKŁEDo zadań Wykonawcy w zakresie usług opiekuńczych zwykłych w szczególności należy:
1) Zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych osób objętych usługami, w tym m.in.:
a) utrzymywanie czystości i porządku w pomieszczeniach użytkowanych przez osobę korzystającą z usług, w tym sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych oraz zapewnienia bezpiecznego otoczenia do poruszania się,
b) utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego użytkowanego przez osobę korzystającą z usług, dbanie o jakość i stan higieniczny żywności,
c) pranie bielizny osobistej i odzieży,
d) pranie i dokonywanie zmiany bielizny pościelowej (pod warunkiem posiadania pralki) lub zanoszenie bielizny do pralni,
e) prasowanie odzieży,
f) zakup podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego – pomoc przy sporządzaniu listy zakupów, informowanie o cenach towarów,
g) przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem diet lub dostarczanie jednego gorącego posiłku z baru,
h) pomoc przy spożywaniu posiłków,
i) palenie w piecu (m.in. kaflowym lub c.o.), przynoszenie węgla i wody,
j) załatwianie spraw urzędowych, opłacanie rachunków, rzetelne i terminowe rozliczanie się
z wydatkowanych środków,
k) organizowanie spacerów, podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem,
l) pomoc w opiece nad zwierzętami domowymi, pod warunkiem, że zwierzę należy do osoby korzystającej z usług.
2) Zapewnienie podstawowej opieki higieniczno-medycznej, w szczególności:
a) mycie, czesanie i ubieranie z uwzględnieniem problemów utrzymania higieny w załatwianiu potrzeb fizjologicznych osoby korzystającej z usług,
b) pomoc przy kąpieli,
c) ścielenie łóżka,
d) układanie chorego w łóżku,
e) zapobieganie powstawaniu odleżyn,
f) pielęgnacja zalecona przez lekarza (podawanie leków, smarowanie, robienie okładów),
g) zamawianie wizyt lekarskich, kontakt z lekarzem w sprawach dotyczących zdrowia osoby korzystającej z usług, realizowanie recept,
h) nadzór nad przyjmowaniem leków, zgodnie z zaleceniami lekarza,
i) w uzasadnionych przypadkach towarzyszenie osobie korzystającej z usług, w drodze do i ze szpitala oraz wizyty w szpitalu w razie konieczności hospitalizacji osoby korzystającej z usług,
j) pomoc przy utrzymywaniu więzi rodzinnych i społecznych oraz motywowanie do aktywności fizycznej osoby korzystającej z usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 320000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE ORAZ SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMIDo zadań Wykonawcy w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych w szczególności należy:
a) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1398), zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub
z zakresem rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,
b) usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie,
c) wspieranie psychologiczno-pedagogiczne i edukacyjno-terapeutyczne,
d) zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
Do zadań Wykonawcy w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w szczególności należy:
a) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych,
a w szczególności takich jak:
- samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętności utrzymania domu,
- dbałość o własną higienę i wygląd zewnętrzny,
- utrzymywanie kontaktów z domownikami oraz ze społecznością lokalną,
- wspólne organizowanie i spędzanie wolnego czasu,
- korzystanie z usług różnych instytucji,
b) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych:
- uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,
- wypełnianiu dokumentów urzędowych,
c) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:
- nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,
- pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,
- zwiększenie umiejętności gospodarowania własnym budżetem,
d) pielęgnacja, jako wspieranie procesu leczenia, w tym:
- pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
- uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,
- pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
- pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych,
- pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,
- pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych,
e) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1398):
- zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,
- współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego
i edukacyjno - terapeutycznego, zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług opiekuńczych,
f) pomoc mieszkaniowa, w tym:
- w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,
- w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,
- kształtowanie właściwych relacji osoby korzystającej z usług z sąsiadami i gospodarzem domu,
g) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć na zasadach, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2020 r., poz. 685 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.5.5.) Wartość części: 352000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia socjalna "HORTUS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372648415
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "HORTUS"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "HORTUS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 668000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 696000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOWARZYSZENIE SYNERGIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462557670
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-484
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 696000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Zrównoważony rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
- PB przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej Nr 813 Międzyrzec Podlaski-Parczew-Ostrów Lubelski-Łęcznaul. Partyzantów z drogą gminną Nr 101562L - ul. Janusza Kusocińskiego w Międzyrzecu Podlaskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób niesamodzielnych z obszaru miasta Opola".
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI CZ. I
- Usługa opieki wytchnieniowej dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności lub nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
- "Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu Gminy Rawa Mazowiecka usług opiekuńczych"
- Świadczenie usług w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025 na rzecz uprawnionych mieszkańców Miasta Orzesze
- Usługi sąsiedzkie realizowane w ramach projektu pn.: "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RMR)"
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.