eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych tj. wyroby wieprzowe, wyroby drobiowe, warzywa, ziemniaki, przyprawy, nabiał, tłuszcze roślinne do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych tj. wyroby wieprzowe, wyroby drobiowe, warzywa, ziemniaki, przyprawy, nabiał, tłuszcze roślinne do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Krasnymstawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320928

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 575 61 00

1.5.8.) Numer faksu: 82 576 40 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_krasnystaw@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c74d3774-6a44-11ed-aea3-5a7c432eaced

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych tj. wyroby wieprzowe, wyroby drobiowe, warzywa, ziemniaki, przyprawy, nabiał, tłuszcze roślinne do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c74d3774-6a44-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069353/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych tj. wyroby wieprzowe, wyroby drobiowe, warzywa, ziemniaki, przyprawy, nabiał, tłuszcze roślinne do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453862/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.15.2022.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 311715,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia j.m. Ilość
1. Łopatka wieprzowa bez kości
kod CPV 15113000-3 kg 170
2. Boczek wieprzowy bez kości
kod CPV 15113000-3 kg 25
3. Łopatka wołowa bez kości
kod CPV 15111000-9 kg 15
4. Wątroba wieprzowa
kod CPV 15114000-0 kg 550
5. Smalec
kod CPV 15412100-0 kg 250
6. Kiełbasa toruńska
kod CPV 15131130-5 kg 60
7. Kiełbasa zwyczajna
kod CPV 15131130-5 kg 800
8. Kiełbasa mortadela
kod CPV 15131130-5 kg 850
9. Kiełbasa parówkowa
kod CPV 15131130-5 kg 900
10. Parówki cienkie
kod CPV 15131130-5 kg 700
11. Luncheon Meat
kod CPV 15131130-5 kg 900
12. Pieczeń rzymska
kod CPV 15131130-5 kg 750
13. Pieczeń wiedeńska
kod CPV 15131130-5 kg 750
14. Szynka mielona prasowana
kod CPV 15131130-5 kg 80
15. Kaszanka gryczana
kod CPV 15131134-3 kg 550
16. Mielonka kanapkowa
kod CPV 15131130-5 kg 1000
17. Przysmak śniadaniowy
kod CPV 15131130-5 kg 900
18. Kiełbasa szynkowa
kod CPV 15131130-5 kg 80
19. Mięso mielone wieprzowe mrożone pakowane od 0,5 kg do 2 kg
kod CPV 15113000-3 kg 200

Dostawy realizowane dwa razy w tygodniu w dni robocze tj: w poniedziałki i środy do godziny 1100.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 123157,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyrobów drobiowych do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia j.m. Ilość
1. Kanapkowa drobiowa
kod CPV 15131135-0 kg 850
2. Mielonka drobiowa
kod CPV 15131135-0 kg 850
3. Pieczeń drobiowa
kod CPV 15131135-0 kg 500
4. Pasztetowa drobiowa
kod CPV 15131135-0 kg 750
5. Szynka drobiowa
kod CPV 15131135-0 kg 120
6. Polędwica drobiowa
kod CPV 15131135-0 kg 120
7. Blok drobiowy
kod CPV 15131135-0 kg 120
8. Serdelki drobiowe
kod CPV 15131135-0 kg 800
9 Ćwiartki z kurczaka (świeże) kg 800
10 Żołądki drobiowe (świeże) kg 120
11 Serca drobiowe (świeże) kg 120
12 Wątroba drobiowa (świeże) kg 600

Dostawy realizowane raz w tygodniu w dni robocze tj: od poniedziałku do czwartku do godziny 1100.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 68321,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa warzyw do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia j.m. Ilość
1. Marchew jadalna kg 6500
2. Buraczek czerwony kg 5000
3. Cebula kg 3200
4. Kapusta biała kg 4500
5. Kapusta czerwona kg 500
6. Seler kg 300
7. Por kg 180
8. Jabłko kg 450

Dostawy realizowane raz w tygodniu w dni robocze tj: od poniedziałku do czwartku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 33130,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ziemniaków do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia j.m. Ilość
1. Ziemniaki jadalne pakowane w workach po 15-20-25-30 kg. kg 20000

Dostawy realizowane dwa razy w miesiącu w dni robocze tj: od poniedziałku do czwartku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa przypraw do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia j.m. Ilość
1. Barszcz biały (proszek)
opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 20
2. Bulion rosół drobiowy (proszek) opakowanie od 2 kg do 5 kg kg 170
3. Bulion jarzynowy (proszek)
opakowanie od 2 kg do 5 kg kg 170
4. Herbata granulowana opakowanie od 0,1 kg do 1 kg kg 120
5. Ketchup łagodny
opakowanie od 1 kg do 5 kg kg 150
6. Liść laurowy
opakowanie od 0,5 kg do 1 kg kg 15
7. Majeranek
opakowanie od 0,5 kg do 1 kg kg 25
8. Musztarda stołowa
opakowanie od 1 kg do 5 kg kg 150
9. Pieprz czarny mielony
opakowanie od 0,5 kg do 1 kg kg 70
10. Pieprz ziołowy
opakowanie 0,5 kg do 1 kg kg 90
11. Przyprawa do zup w płynie
opakowanie 1 kg kg 200
12. Przyprawa w proszku typu vegeta
opakowanie od 2 kg do 5 kg kg 240
13. Sos do pieczeni (proszek),
opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 35
14. Sos sałatkowy (proszek)
opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 75
15. Sos pieczarkowy (proszek)
opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 50
16. Ziele angielskie
opakowanie od 0,5 kg do 1 kg kg 18
17. Zupa grochowa (proszek)
opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 50
18. Zupa ogonowa (proszek)
opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 70
19. Zupa pieczarkowa (proszek) opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 30
20. Żurek (proszek)
opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 20
21. Sos boloński (proszek)
opakowanie od 1 kg do 2 kg
kod CPV 15871260-4 kg 60
22. Czosnek granulowany
opakowanie od 0,5 kg do 1 kg kg 30
23. Kminek
opakowanie od 0,5 kg do 1 kg kg 20
24. Papryka czerwona słodka (proszek) opakowanie od 0,5 kg do 1 kg kg 30
25. Zupa borowikowa opakowanie dowolne od 1 kg do 2 kg kg 70
26. Koper suszony opakowanie
od 0,5 kg do 1 kg kg 25
27. Natka pietruszki opakowanie
od 0,5 kg do 1 kg kg 25
28. Ocet 10 % - butelka 0,5 l L 200
29. Sól spożywcza – opakowanie 1 kg kg 350
30. Herbata w saszetkach o gramaturze od 0,8g do 1,8g kg 45
31. Fasola Jaś kg 200
32. Groch łuskany kg 250
33. Koncentrat pomidorowy 30% kg 350

Dostawy realizowane dwa razy w miesiącu w dni robocze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.5.) Wartość części: 16732,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nabiału do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia j.m. Ilość
1. Mleko pełne w proszku o zawartości tłuszczu minimum 26% - opakowanie dowolne kg 220
2. Twaróg półtłusty – kostka 250g kg 250
3. Śmietana 12% - kubek
op. od 200 g – do 500 g kg 75
4. Ser topiony – kostka 100g kg 200

Dostawy realizowane raz w tygodniu w dni robocze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 14475,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa tłuszczy roślinnych do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia j.m. Ilość
1. Margaryna do smarowania pieczywa w kostce 250g (zawartość tłuszczu 60%) kg 2300
2. Olej roślinny l 550

Dostawy realizowane raz w tygodniu w dni robocze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.5.) Wartość części: 27900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115383,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131121,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115383,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681838528

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa

7.3.5) Kod pocztowy: 26-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115383,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-12 do 2023-06-11

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80409,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93271,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80409,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681838528

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa

7.3.5) Kod pocztowy: 26-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80409,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-12 do 2023-06-11

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Tarka Rolniczy Handel Detaliczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171173136

7.3.4) Miejscowość: Strzelce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-12 do 2023-06-11

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Tarka Rolniczy Handel Detaliczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171173136

7.3.4) Miejscowość: Strzelce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-12 do 2023-06-11

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19170,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26529,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19170,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO" Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19170,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-12 do 2023-06-11

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17325,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17325,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17325,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7222002329

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17325,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-12 do 2023-06-11

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40198,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE S.C. M. OLEK, Ł. Pająk, D. Gorycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452170691

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-670

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-12 do 2023-06-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.