eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych tj. wyroby wieprzowe, wyroby drobiowe, warzywa, ziemniaki, przyprawy, nabiał, tłuszcze roślinne do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych tj. wyroby wieprzowe, wyroby drobiowe, warzywa, ziemniaki, przyprawy, nabiał, tłuszcze roślinne do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Krasnymstawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320928

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 575 61 00

1.5.8.) Numer faksu: 82 576 40 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_krasnystaw@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych tj. wyroby wieprzowe, wyroby drobiowe, warzywa, ziemniaki, przyprawy, nabiał, tłuszcze roślinne do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c74d3774-6a44-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069353/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych tj. wyroby wieprzowe, wyroby drobiowe, warzywa, ziemniaki, przyprawy, nabiał, tłuszcze roślinne do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c74d3774-6a44-11ed-aea3-5a7c432eaced

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: as_krasnystaw@sw.gov.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

Pozostałe informacje zostały zawarte w rozdziale VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych jest Areszt Śledczy w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 27, 22-300 Krasnystaw, tel.: (82) 575 61 00, e-mail: as_krasnystaw@sw.gov.pl;
• inspektorem ochrony danych w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie jest chor. Bartłomiej Suryś, tel.: (82) 575 61 16, e-mail: iod_krasnystaw@sw.gov.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne na dostawy pn. „Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych tj. wyroby wieprzowe, wyroby drobiowe, warzywa, ziemniaki, przyprawy, nabiał, tłuszcze roślinne do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.” przeprowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, art. 19 oraz art. 72 ust.1 Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
• konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;


Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.15.2022.AK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia j.m. Ilość
1. Łopatka wieprzowa bez kości
kod CPV 15113000-3 kg 170
2. Boczek wieprzowy bez kości
kod CPV 15113000-3 kg 25
3. Łopatka wołowa bez kości
kod CPV 15111000-9 kg 15
4. Wątroba wieprzowa
kod CPV 15114000-0 kg 550
5. Smalec
kod CPV 15412100-0 kg 250
6. Kiełbasa toruńska
kod CPV 15131130-5 kg 60
7. Kiełbasa zwyczajna
kod CPV 15131130-5 kg 800
8. Kiełbasa mortadela
kod CPV 15131130-5 kg 850
9. Kiełbasa parówkowa
kod CPV 15131130-5 kg 900
10. Parówki cienkie
kod CPV 15131130-5 kg 700
11. Luncheon Meat
kod CPV 15131130-5 kg 900
12. Pieczeń rzymska
kod CPV 15131130-5 kg 750
13. Pieczeń wiedeńska
kod CPV 15131130-5 kg 750
14. Szynka mielona prasowana
kod CPV 15131130-5 kg 80
15. Kaszanka gryczana
kod CPV 15131134-3 kg 550
16. Mielonka kanapkowa
kod CPV 15131130-5 kg 1000
17. Przysmak śniadaniowy
kod CPV 15131130-5 kg 900
18. Kiełbasa szynkowa
kod CPV 15131130-5 kg 80
19. Mięso mielone wieprzowe mrożone pakowane od 0,5 kg do 2 kg
kod CPV 15113000-3 kg 200

Dostawy realizowane dwa razy w tygodniu w dni robocze tj: w poniedziałki i środy do godziny 1100.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-12 do 2023-06-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu wyłącznie na podstawie następujących kryteriów i wag:

L.p. Kryterium (nazwa) Waga (pkt)
1. Cena oferty 60
2. Termin płatności 20
3. Termin reklamacji towaru 20

Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie podanych wyżej kryteriów oraz ich znaczenia. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu znaczeń (wag) może osiągnąć oferta, wynosi po zsumowaniu 100 pkt, tj.
za najniższą cenę - 60 pkt,
za najdłuższy termin płatności - 20 pkt.
za najkrótszy termin reklamacji – 20 pkt.

„Cena oferty” to wartość brutto za realizację przedmiotu zamówienia, wyliczona zgodnie z zapisami rozdziału XVI. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

najniższa cena brutto oferowana
liczba punktów w kryterium = ------------------------------------------ x 60 pkt waga kryterium
„cena oferty” cena brutto z oferty badanej

„Termin płatności” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał termin płatności faktur za dostarczony towar. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi termin płatności za dostarczony towar.

Zamawiający zastrzega minimalny termin płatności za dostarczoną partię towaru – 14 dni.

Punkty w kryterium „termin płatności” zostaną przydzielone wg poniższego zestawienia:

termin płatności 14 - 20 dni – 0 pkt,
termin płatności 21 - 25 dni – 10 pkt,
termin płatności 26 - 30 dni – 20 pkt.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu płatności, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty minimalny termin płatności 14 dni.

„Termin reklamacji towaru” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał czas realizacji reklamacji od momentu jej zgłoszenia do momentu wymiany towaru na wolny od wad. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi termin reklamacji towaru.

Zamawiający zastrzega maksymalny termin wymiany towaru na wolny od wad na 72 godziny.

Punkty w kryterium „termin reklamacji towaru” zostaną przydzielone wg poniższego zestawienia:

termin reklamacji 49 – 72 godz. - 0 pkt.
termin reklamacji 25 – 48 godz. - 10 pkt.
termin reklamacji do 24 godz. - 20 pkt.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu reklamacji, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin reklamacji 72 godziny.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych we wszystkich kryteriach.

Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeśli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. cena oferty). Jeżeli oferty otrzymają taka samą ocenę w kryterium „cena oferty”, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin reklamacji towaru

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyrobów drobiowych do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia j.m. Ilość
1. Kanapkowa drobiowa
kod CPV 15131135-0 kg 850
2. Mielonka drobiowa
kod CPV 15131135-0 kg 850
3. Pieczeń drobiowa
kod CPV 15131135-0 kg 500
4. Pasztetowa drobiowa
kod CPV 15131135-0 kg 750
5. Szynka drobiowa
kod CPV 15131135-0 kg 120
6. Polędwica drobiowa
kod CPV 15131135-0 kg 120
7. Blok drobiowy
kod CPV 15131135-0 kg 120
8. Serdelki drobiowe
kod CPV 15131135-0 kg 800
9 Ćwiartki z kurczaka (świeże) kg 800
10 Żołądki drobiowe (świeże) kg 120
11 Serca drobiowe (świeże) kg 120
12 Wątroba drobiowa (świeże) kg 600

Dostawy realizowane raz w tygodniu w dni robocze tj: od poniedziałku do czwartku do godziny 1100.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu wyłącznie na podstawie następujących kryteriów i wag:

L.p. Kryterium (nazwa) Waga (pkt)
1. Cena oferty 60
2. Termin płatności 20
3. Termin reklamacji towaru 20

Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie podanych wyżej kryteriów oraz ich znaczenia. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu znaczeń (wag) może osiągnąć oferta, wynosi po zsumowaniu 100 pkt, tj.
za najniższą cenę - 60 pkt,
za najdłuższy termin płatności - 20 pkt.
za najkrótszy termin reklamacji – 20 pkt.

„Cena oferty” to wartość brutto za realizację przedmiotu zamówienia, wyliczona zgodnie z zapisami rozdziału XVI. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

najniższa cena brutto oferowana
liczba punktów w kryterium = ------------------------------------------ x 60 pkt waga kryterium
„cena oferty” cena brutto z oferty badanej

„Termin płatności” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał termin płatności faktur za dostarczony towar. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi termin płatności za dostarczony towar.

Zamawiający zastrzega minimalny termin płatności za dostarczoną partię towaru – 14 dni.

Punkty w kryterium „termin płatności” zostaną przydzielone wg poniższego zestawienia:

termin płatności 14 - 20 dni – 0 pkt,
termin płatności 21 - 25 dni – 10 pkt,
termin płatności 26 - 30 dni – 20 pkt.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu płatności, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty minimalny termin płatności 14 dni.

„Termin reklamacji towaru” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał czas realizacji reklamacji od momentu jej zgłoszenia do momentu wymiany towaru na wolny od wad. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi termin reklamacji towaru.

Zamawiający zastrzega maksymalny termin wymiany towaru na wolny od wad na 72 godziny.

Punkty w kryterium „termin reklamacji towaru” zostaną przydzielone wg poniższego zestawienia:

termin reklamacji 49 – 72 godz. - 0 pkt.
termin reklamacji 25 – 48 godz. - 10 pkt.
termin reklamacji do 24 godz. - 20 pkt.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu reklamacji, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin reklamacji 72 godziny.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych we wszystkich kryteriach.

Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeśli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. cena oferty). Jeżeli oferty otrzymają taka samą ocenę w kryterium „cena oferty”, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin reklamacji towaru

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa warzyw do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia j.m. Ilość
1. Marchew jadalna kg 6500
2. Buraczek czerwony kg 5000
3. Cebula kg 3200
4. Kapusta biała kg 4500
5. Kapusta czerwona kg 500
6. Seler kg 300
7. Por kg 180
8. Jabłko kg 450

Dostawy realizowane raz w tygodniu w dni robocze tj: od poniedziałku do czwartku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-12 do 2023-06-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu wyłącznie na podstawie następujących kryteriów i wag:

L.p. Kryterium (nazwa) Waga (pkt)
1. Cena oferty 60
2. Termin płatności 20
3. Termin reklamacji towaru 20

Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie podanych wyżej kryteriów oraz ich znaczenia. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu znaczeń (wag) może osiągnąć oferta, wynosi po zsumowaniu 100 pkt, tj.
za najniższą cenę - 60 pkt,
za najdłuższy termin płatności - 20 pkt.
za najkrótszy termin reklamacji – 20 pkt.

„Cena oferty” to wartość brutto za realizację przedmiotu zamówienia, wyliczona zgodnie z zapisami rozdziału XVI. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

najniższa cena brutto oferowana
liczba punktów w kryterium = ------------------------------------------ x 60 pkt waga kryterium
„cena oferty” cena brutto z oferty badanej

„Termin płatności” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał termin płatności faktur za dostarczony towar. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi termin płatności za dostarczony towar.

Zamawiający zastrzega minimalny termin płatności za dostarczoną partię towaru – 14 dni.

Punkty w kryterium „termin płatności” zostaną przydzielone wg poniższego zestawienia:

termin płatności 14 - 20 dni – 0 pkt,
termin płatności 21 - 25 dni – 10 pkt,
termin płatności 26 - 30 dni – 20 pkt.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu płatności, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty minimalny termin płatności 14 dni.

„Termin reklamacji towaru” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał czas realizacji reklamacji od momentu jej zgłoszenia do momentu wymiany towaru na wolny od wad. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi termin reklamacji towaru.

Zamawiający zastrzega maksymalny termin wymiany towaru na wolny od wad na 72 godziny.

Punkty w kryterium „termin reklamacji towaru” zostaną przydzielone wg poniższego zestawienia:

termin reklamacji 49 – 72 godz. - 0 pkt.
termin reklamacji 25 – 48 godz. - 10 pkt.
termin reklamacji do 24 godz. - 20 pkt.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu reklamacji, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin reklamacji 72 godziny.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych we wszystkich kryteriach.

Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeśli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. cena oferty). Jeżeli oferty otrzymają taka samą ocenę w kryterium „cena oferty”, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin reklamacji towaru

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ziemniaków do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia j.m. Ilość
1. Ziemniaki jadalne pakowane w workach po 15-20-25-30 kg. kg 20000

Dostawy realizowane dwa razy w miesiącu w dni robocze tj: od poniedziałku do czwartku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-12 do 2023-06-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu wyłącznie na podstawie następujących kryteriów i wag:

L.p. Kryterium (nazwa) Waga (pkt)
1. Cena oferty 60
2. Termin płatności 20
3. Termin reklamacji towaru 20

Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie podanych wyżej kryteriów oraz ich znaczenia. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu znaczeń (wag) może osiągnąć oferta, wynosi po zsumowaniu 100 pkt, tj.
za najniższą cenę - 60 pkt,
za najdłuższy termin płatności - 20 pkt.
za najkrótszy termin reklamacji – 20 pkt.

„Cena oferty” to wartość brutto za realizację przedmiotu zamówienia, wyliczona zgodnie z zapisami rozdziału XVI. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

najniższa cena brutto oferowana
liczba punktów w kryterium = ------------------------------------------ x 60 pkt waga kryterium
„cena oferty” cena brutto z oferty badanej

„Termin płatności” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał termin płatności faktur za dostarczony towar. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi termin płatności za dostarczony towar.

Zamawiający zastrzega minimalny termin płatności za dostarczoną partię towaru – 14 dni.

Punkty w kryterium „termin płatności” zostaną przydzielone wg poniższego zestawienia:

termin płatności 14 - 20 dni – 0 pkt,
termin płatności 21 - 25 dni – 10 pkt,
termin płatności 26 - 30 dni – 20 pkt.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu płatności, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty minimalny termin płatności 14 dni.

„Termin reklamacji towaru” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał czas realizacji reklamacji od momentu jej zgłoszenia do momentu wymiany towaru na wolny od wad. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi termin reklamacji towaru.

Zamawiający zastrzega maksymalny termin wymiany towaru na wolny od wad na 72 godziny.

Punkty w kryterium „termin reklamacji towaru” zostaną przydzielone wg poniższego zestawienia:

termin reklamacji 49 – 72 godz. - 0 pkt.
termin reklamacji 25 – 48 godz. - 10 pkt.
termin reklamacji do 24 godz. - 20 pkt.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu reklamacji, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin reklamacji 72 godziny.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych we wszystkich kryteriach.

Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeśli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. cena oferty). Jeżeli oferty otrzymają taka samą ocenę w kryterium „cena oferty”, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin reklamacji towaru

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa przypraw do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia j.m. Ilość
1. Barszcz biały (proszek)
opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 20
2. Bulion rosół drobiowy (proszek) opakowanie od 2 kg do 5 kg kg 170
3. Bulion jarzynowy (proszek)
opakowanie od 2 kg do 5 kg kg 170
4. Herbata granulowana opakowanie od 0,1 kg do 1 kg kg 120
5. Ketchup łagodny
opakowanie od 1 kg do 5 kg kg 150
6. Liść laurowy
opakowanie od 0,5 kg do 1 kg kg 15
7. Majeranek
opakowanie od 0,5 kg do 1 kg kg 25
8. Musztarda stołowa
opakowanie od 1 kg do 5 kg kg 150
9. Pieprz czarny mielony
opakowanie od 0,5 kg do 1 kg kg 70
10. Pieprz ziołowy
opakowanie 0,5 kg do 1 kg kg 90
11. Przyprawa do zup w płynie
opakowanie 1 kg kg 200
12. Przyprawa w proszku typu vegeta
opakowanie od 2 kg do 5 kg kg 240
13. Sos do pieczeni (proszek),
opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 35
14. Sos sałatkowy (proszek)
opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 75
15. Sos pieczarkowy (proszek)
opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 50
16. Ziele angielskie
opakowanie od 0,5 kg do 1 kg kg 18
17. Zupa grochowa (proszek)
opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 50
18. Zupa ogonowa (proszek)
opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 70
19. Zupa pieczarkowa (proszek) opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 30
20. Żurek (proszek)
opakowanie od 1 kg do 2 kg kg 20
21. Sos boloński (proszek)
opakowanie od 1 kg do 2 kg
kod CPV 15871260-4 kg 60
22. Czosnek granulowany
opakowanie od 0,5 kg do 1 kg kg 30
23. Kminek
opakowanie od 0,5 kg do 1 kg kg 20
24. Papryka czerwona słodka (proszek) opakowanie od 0,5 kg do 1 kg kg 30
25. Zupa borowikowa opakowanie dowolne od 1 kg do 2 kg kg 70
26. Koper suszony opakowanie
od 0,5 kg do 1 kg kg 25
27. Natka pietruszki opakowanie
od 0,5 kg do 1 kg kg 25
28. Ocet 10 % - butelka 0,5 l L 200
29. Sól spożywcza – opakowanie 1 kg kg 350
30. Herbata w saszetkach o gramaturze od 0,8g do 1,8g kg 45
31. Fasola Jaś kg 200
32. Groch łuskany kg 250
33. Koncentrat pomidorowy 30% kg 350

Dostawy realizowane dwa razy w miesiącu w dni robocze.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-12 do 2023-06-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu wyłącznie na podstawie następujących kryteriów i wag:

L.p. Kryterium (nazwa) Waga (pkt)
1. Cena oferty 60
2. Termin płatności 20
3. Termin reklamacji towaru 20

Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie podanych wyżej kryteriów oraz ich znaczenia. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu znaczeń (wag) może osiągnąć oferta, wynosi po zsumowaniu 100 pkt, tj.
za najniższą cenę - 60 pkt,
za najdłuższy termin płatności - 20 pkt.
za najkrótszy termin reklamacji – 20 pkt.

„Cena oferty” to wartość brutto za realizację przedmiotu zamówienia, wyliczona zgodnie z zapisami rozdziału XVI. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

najniższa cena brutto oferowana
liczba punktów w kryterium = ------------------------------------------ x 60 pkt waga kryterium
„cena oferty” cena brutto z oferty badanej

„Termin płatności” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał termin płatności faktur za dostarczony towar. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi termin płatności za dostarczony towar.

Zamawiający zastrzega minimalny termin płatności za dostarczoną partię towaru – 14 dni.

Punkty w kryterium „termin płatności” zostaną przydzielone wg poniższego zestawienia:

termin płatności 14 - 20 dni – 0 pkt,
termin płatności 21 - 25 dni – 10 pkt,
termin płatności 26 - 30 dni – 20 pkt.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu płatności, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty minimalny termin płatności 14 dni.

„Termin reklamacji towaru” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał czas realizacji reklamacji od momentu jej zgłoszenia do momentu wymiany towaru na wolny od wad. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi termin reklamacji towaru.

Zamawiający zastrzega maksymalny termin wymiany towaru na wolny od wad na 72 godziny.

Punkty w kryterium „termin reklamacji towaru” zostaną przydzielone wg poniższego zestawienia:

termin reklamacji 49 – 72 godz. - 0 pkt.
termin reklamacji 25 – 48 godz. - 10 pkt.
termin reklamacji do 24 godz. - 20 pkt.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu reklamacji, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin reklamacji 72 godziny.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych we wszystkich kryteriach.

Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeśli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. cena oferty). Jeżeli oferty otrzymają taka samą ocenę w kryterium „cena oferty”, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin reklamacji towaru

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nabiału do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia j.m. Ilość
1. Mleko pełne w proszku o zawartości tłuszczu minimum 26% - opakowanie dowolne kg 220
2. Twaróg półtłusty – kostka 250g kg 250
3. Śmietana 12% - kubek
op. od 200 g – do 500 g kg 75
4. Ser topiony – kostka 100g kg 200

Dostawy realizowane raz w tygodniu w dni robocze.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-12 do 2023-06-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu wyłącznie na podstawie następujących kryteriów i wag:

L.p. Kryterium (nazwa) Waga (pkt)
1. Cena oferty 60
2. Termin płatności 20
3. Termin reklamacji towaru 20

Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie podanych wyżej kryteriów oraz ich znaczenia. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu znaczeń (wag) może osiągnąć oferta, wynosi po zsumowaniu 100 pkt, tj.
za najniższą cenę - 60 pkt,
za najdłuższy termin płatności - 20 pkt.
za najkrótszy termin reklamacji – 20 pkt.

„Cena oferty” to wartość brutto za realizację przedmiotu zamówienia, wyliczona zgodnie z zapisami rozdziału XVI. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

najniższa cena brutto oferowana
liczba punktów w kryterium = ------------------------------------------ x 60 pkt waga kryterium
„cena oferty” cena brutto z oferty badanej

„Termin płatności” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał termin płatności faktur za dostarczony towar. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi termin płatności za dostarczony towar.

Zamawiający zastrzega minimalny termin płatności za dostarczoną partię towaru – 14 dni.

Punkty w kryterium „termin płatności” zostaną przydzielone wg poniższego zestawienia:

termin płatności 14 - 20 dni – 0 pkt,
termin płatności 21 - 25 dni – 10 pkt,
termin płatności 26 - 30 dni – 20 pkt.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu płatności, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty minimalny termin płatności 14 dni.

„Termin reklamacji towaru” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał czas realizacji reklamacji od momentu jej zgłoszenia do momentu wymiany towaru na wolny od wad. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi termin reklamacji towaru.

Zamawiający zastrzega maksymalny termin wymiany towaru na wolny od wad na 72 godziny.

Punkty w kryterium „termin reklamacji towaru” zostaną przydzielone wg poniższego zestawienia:

termin reklamacji 49 – 72 godz. - 0 pkt.
termin reklamacji 25 – 48 godz. - 10 pkt.
termin reklamacji do 24 godz. - 20 pkt.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu reklamacji, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin reklamacji 72 godziny.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych we wszystkich kryteriach.

Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeśli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. cena oferty). Jeżeli oferty otrzymają taka samą ocenę w kryterium „cena oferty”, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin reklamacji towaru

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa tłuszczy roślinnych do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia j.m. Ilość
1. Margaryna do smarowania pieczywa w kostce 250g (zawartość tłuszczu 60%) kg 2300
2. Olej roślinny l 550

Dostawy realizowane raz w tygodniu w dni robocze.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu wyłącznie na podstawie następujących kryteriów i wag:

L.p. Kryterium (nazwa) Waga (pkt)
1. Cena oferty 60
2. Termin płatności 20
3. Termin reklamacji towaru 20

Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie podanych wyżej kryteriów oraz ich znaczenia. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu znaczeń (wag) może osiągnąć oferta, wynosi po zsumowaniu 100 pkt, tj.
za najniższą cenę - 60 pkt,
za najdłuższy termin płatności - 20 pkt.
za najkrótszy termin reklamacji – 20 pkt.

„Cena oferty” to wartość brutto za realizację przedmiotu zamówienia, wyliczona zgodnie z zapisami rozdziału XVI. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

najniższa cena brutto oferowana
liczba punktów w kryterium = ------------------------------------------ x 60 pkt waga kryterium
„cena oferty” cena brutto z oferty badanej

„Termin płatności” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał termin płatności faktur za dostarczony towar. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi termin płatności za dostarczony towar.

Zamawiający zastrzega minimalny termin płatności za dostarczoną partię towaru – 14 dni.

Punkty w kryterium „termin płatności” zostaną przydzielone wg poniższego zestawienia:

termin płatności 14 - 20 dni – 0 pkt,
termin płatności 21 - 25 dni – 10 pkt,
termin płatności 26 - 30 dni – 20 pkt.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu płatności, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty minimalny termin płatności 14 dni.

„Termin reklamacji towaru” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał czas realizacji reklamacji od momentu jej zgłoszenia do momentu wymiany towaru na wolny od wad. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi termin reklamacji towaru.

Zamawiający zastrzega maksymalny termin wymiany towaru na wolny od wad na 72 godziny.

Punkty w kryterium „termin reklamacji towaru” zostaną przydzielone wg poniższego zestawienia:

termin reklamacji 49 – 72 godz. - 0 pkt.
termin reklamacji 25 – 48 godz. - 10 pkt.
termin reklamacji do 24 godz. - 20 pkt.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu reklamacji, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin reklamacji 72 godziny.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych we wszystkich kryteriach.

Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeśli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. cena oferty). Jeżeli oferty otrzymają taka samą ocenę w kryterium „cena oferty”, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin reklamacji towaru

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
5. Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie zgodne z formułą „spełnia – nie spełnia”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składają odrębnie:
1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 wraz ze zobowiązaniem tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie musi być wystawione przez podmiot udostępniający dane zasoby. Zobowiązanie powinno zawierać w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4,5 i 7 ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SWZ;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

Więcej informacji Zamawiający określił w rozdziale XXII SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian.
2. Nowa stawka podatku VAT obowiązuje od dnia wejścia przepisów ją wprowadzających.
3. Ceny poszczególnych artykułów wymienione w §1 ust. 1 zostaną automatycznie zmienione
i dostosowane do obowiązujących przepisów. Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę netto powiększoną o należny podatek VAT.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.