Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00452450/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja w branży ogólnobudowlanej i branży blacharsko-dekarskiej w budynkach i na terenach nal. w 100% do m.st. W-wy (...) na terenie ZGN Śródmieście ADK Nr 1,2,4,5,6 (w podziale na 5 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012547634
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szwoleżerów 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-464
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgn.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b. com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja w branży ogólnobudowlanej i branży blacharsko-dekarskiej w budynkach i na terenach nal. w 100% do m.st. W-wy (...) na terenie ZGN Śródmieście ADK Nr 1,2,4,5,6 (w podziale na 5 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97586d8b-6a61-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033540/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Konserwacja w branży ogólnobudowlanej oraz blacharsko-dekarskiej AD 1-6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452450/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ-206/R/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1187742,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja w branży ogólnobudowlanej polega na utrzymaniu budynków powierzonych Wykonawcy do obsługi ciągłej sprawności technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego sprawdzenia pomieszczeń ogólnodostępnych, elewacji, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków i terenów będących w administrowaniu Administracji.W przykładowy zakres czynności konserwacyjnych wchodzą roboty: roboty tynkowe i okładzinowe; roboty posadzkowe i wykładzinowe; roboty malarskie; roboty stolarskie; roboty szklarskie; roboty kowalsko – ślusarskie; roboty zewnętrzne (naprawa opasek, stopni schodowych, pochylni, wyrównanie zapadniętych nawierzchni chodników, placów asfaltowych, wymiana nawierzchni z kostek brukowych; wymiana nawierzchni z płyt chodnikowych, …)
Konserwacja branży blacharsko-dekarskiej polega na utrzymaniu budynków powierzonych Wykonawcy do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pokryć dachowych, rynien rur spustowych oraz obróbek blacharskich, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczania obiektów i terenów będących w administrowaniu Administracji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 218428,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja w branży ogólnobudowlanej polega na utrzymaniu budynków powierzonych Wykonawcy do obsługi ciągłej sprawności technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego sprawdzenia pomieszczeń ogólnodostępnych, elewacji, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków i terenów będących w administrowaniu Administracji.W przykładowy zakres czynności konserwacyjnych wchodzą roboty: roboty tynkowe i okładzinowe; roboty posadzkowe i wykładzinowe; roboty malarskie; roboty stolarskie; roboty szklarskie; roboty kowalsko – ślusarskie; roboty zewnętrzne (naprawa opasek, stopni schodowych, pochylni, wyrównanie zapadniętych nawierzchni chodników, placów asfaltowych, wymiana nawierzchni z kostek brukowych; wymiana nawierzchni z płyt chodnikowych, …)
Konserwacja branży blacharsko-dekarskiej polega na utrzymaniu budynków powierzonych Wykonawcy do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pokryć dachowych, rynien rur spustowych oraz obróbek blacharskich, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczania obiektów i terenów będących w administrowaniu Administracji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 332542,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja w branży ogólnobudowlanej polega na utrzymaniu budynków powierzonych Wykonawcy do obsługi ciągłej sprawności technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego sprawdzenia pomieszczeń ogólnodostępnych, elewacji, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków i terenów będących w administrowaniu Administracji.W przykładowy zakres czynności konserwacyjnych wchodzą roboty: roboty tynkowe i okładzinowe; roboty posadzkowe i wykładzinowe; roboty malarskie; roboty stolarskie; roboty szklarskie; roboty kowalsko – ślusarskie; roboty zewnętrzne (naprawa opasek, stopni schodowych, pochylni, wyrównanie zapadniętych nawierzchni chodników, placów asfaltowych, wymiana nawierzchni z kostek brukowych; wymiana nawierzchni z płyt chodnikowych, …)
Konserwacja branży blacharsko-dekarskiej polega na utrzymaniu budynków powierzonych Wykonawcy do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pokryć dachowych, rynien rur spustowych oraz obróbek blacharskich, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczania obiektów i terenów będących w administrowaniu Administracji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 176518,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja w branży ogólnobudowlanej polega na utrzymaniu budynków powierzonych Wykonawcy do obsługi ciągłej sprawności technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego sprawdzenia pomieszczeń ogólnodostępnych, elewacji, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków i terenów będących w administrowaniu Administracji.W przykładowy zakres czynności konserwacyjnych wchodzą roboty: roboty tynkowe i okładzinowe; roboty posadzkowe i wykładzinowe; roboty malarskie; roboty stolarskie; roboty szklarskie; roboty kowalsko – ślusarskie; roboty zewnętrzne (naprawa opasek, stopni schodowych, pochylni, wyrównanie zapadniętych nawierzchni chodników, placów asfaltowych, wymiana nawierzchni z kostek brukowych; wymiana nawierzchni z płyt chodnikowych, …)
Konserwacja branży blacharsko-dekarskiej polega na utrzymaniu budynków powierzonych Wykonawcy do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pokryć dachowych, rynien rur spustowych oraz obróbek blacharskich, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczania obiektów i terenów będących w administrowaniu Administracji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 278794,04 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja w branży ogólnobudowlanej polega na utrzymaniu budynków powierzonych Wykonawcy do obsługi ciągłej sprawności technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego sprawdzenia pomieszczeń ogólnodostępnych, elewacji, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków i terenów będących w administrowaniu Administracji.W przykładowy zakres czynności konserwacyjnych wchodzą roboty: roboty tynkowe i okładzinowe; roboty posadzkowe i wykładzinowe; roboty malarskie; roboty stolarskie; roboty szklarskie; roboty kowalsko – ślusarskie; roboty zewnętrzne (naprawa opasek, stopni schodowych, pochylni, wyrównanie zapadniętych nawierzchni chodników, placów asfaltowych, wymiana nawierzchni z kostek brukowych; wymiana nawierzchni z płyt chodnikowych, …)
Konserwacja branży blacharsko-dekarskiej polega na utrzymaniu budynków powierzonych Wykonawcy do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pokryć dachowych, rynien rur spustowych oraz obróbek blacharskich, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczania obiektów i terenów będących w administrowaniu Administracji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 181458,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD OGÓLNO BUDOWLANY STOLARSTWO Dariusz Kąkol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710030477
7.3.3) Ulica: Księcia Józefa Poniatowskiego nr 80
7.3.4) Miejscowość: Dębe Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-311
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNO BUDOWLANY STOLARSTWO Dariusz Kąkol
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNO BUDOWLANY STOLARSTWO Dariusz Kąkol
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARTEX MARCIŃ BAŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362588270
7.3.3) Ulica: Warszawska nr 8A
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-201
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu (art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu (art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARTEX MARCIŃ BAŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362588270
7.3.3) Ulica: Warszawska nr 8A
7.3.4) Miejscowość: Wyszków 07-201
7.3.5) Kod pocztowy: 07-201
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) cena jednostkowa roboczogodziny kosztorysowej netto (z narzutami): 64,49 zł.
2) cena jednostkowa za gotowość przystąpienia do realizacji zleceń (brutto): 1.000,00 zł.
3) czas przystąpienia do wykonywania konserwacji od chwili otrzymania zgłoszenia: 1 godz.
część 2 i część 5 - Wykonawca BARTEX MARCIŃ BAŃSKI :
1) cena jednostkowa roboczogodziny kosztorysowej netto (z narzutami): 65,49 zł.
2) cena jednostkowa za gotowość przystąpienia do realizacji zleceń (brutto): 250,00 zł.
3) czas przystąpienia do wykonywania konserwacji od chwili otrzymania zgłoszenia: 1 godz.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Izolacja fundamentów i wymiana opaski betonowej w Budynku Naukowym w Kłudzienku
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.