Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00586195/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komp., wyposaż. i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Pod. im. M. Rataja w Opaciu w ram. proj.: "Rozwój to podstawa! - podniesienie jakości edukacji w szkołach podstawowych w gminie Jasło"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASŁO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440264
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134436669
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminajaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminajaslo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10138831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komp., wyposaż. i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Pod. im. M. Rataja w Opaciu w ram. proj.: "Rozwój to podstawa! - podniesienie jakości edukacji w szkołach podstawowych w gminie Jasło"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-761a9efb-7198-41b3-83b3-0a57993a6eda
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00014397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00097864/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprz. komp,, wyposaż. i pomocy dydakt. dla szkół podstawowych w ramach projektu: "Rozwój to podstawa! - podniesienie jakości edukacji w szkołach podstawowych w gminie Jasło",
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Rozwój to podstawa! - podniesienie jakości edukacji w szkołach podstawowych w gminie Jasło" nr FEPK.07.12-IP.01-0099/23 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Działanie FEPK.07.12.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZIK.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Rataja w Opaciu w ramach projektu: "Rozwój to podstawa! - podniesienie jakości edukacji w szkołach podstawowych w gminie Jasło"
nr FEPK.07.12-IP.01-0099/23 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Działanie FEPK.07.12.
2. Realizacja polegać będzie na dostawie sprzętu komputerowego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Macieja Rataja w Opaciu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby szkoły podstawowej oraz wniesienie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostarczane
w ramach przedmiotu zamówienia sprzęty komputerowe, elektroniczne oraz programy multimedialne i oprogramowanie zostały uruchomione w dniu ich dostawy, oprogramowanie zainstalowane, a wskazani przez Zamawiającego pracownicy przeszkoleni z ich obsługi.
4. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy szkoły podstawowej w Opaciu.
5. Dostarczony przez Wykonawcę towar, który będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia uznaje się za brakujący.
6. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca dostarczył towar uszkodzony lub nie dostarczył go, zobowiązany jest do dostarczenia go na własny koszt w następnym dniu roboczym do siedziby Zamawiającego.
7. Zamawiający wymaga udzielenie minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia chyba że w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla danego sprzętu/wyposażenia/pomocy dydaktycznej wyraźnie wskazano inaczej.
7.1. Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
7.2. Podczas trwania okresu gwarancji jakości zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie max. 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego usterki/awarii. Zamawiający jako naprawę rozumie wykonanie wszelkich czynności, które przywrócą pierwotną funkcjonalność sprzętu. Szczegółowo zapisy dotyczące gwarancji jakości określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
8. Każdy element dostawy w ramach niniejszego postępowania winien być fabrycznie nowy, nie mieć jakichkolwiek śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie oraz instrukcję obsługi w języku polskim.
9. Zamawiający informuje, że jednym z kryteriów oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu jest okres udzielonej gwarancji. Jest to udzielenie dodatkowej gwarancji ponad okres wymagany zgodnie z zapisami w pkt. 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213200-7 - Komputer tablet
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54490,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279773,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54490,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54490,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Trzcinicy
- Remont sal i pomieszczeń biurowych wraz z wymianą kaloryferów w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Jaśle
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb OSP
- Usługa ochrony osób, mienia i obiektów administrowanych przez ZUS Oddział w Jaśle
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle"
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU PAWILONU "A" W ZAKŁADZIE KARNYM W JAŚLE
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do pracowni weterynaryjnej
- Dostawa sprzętu TIK dla Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi w ramach Projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0211/24, pn. "Dobry start - wsparcie Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi"
- Zakup wyposażenia Żłobka "Smerfuś" w Nowodworze.
- Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Goślinowie: zestaw mebli, kącik wyciszeń, wyposażenie gabinetów specjalistycznych.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
- Zakup urządzeń i oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.