Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00607992/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu na potrzeby stołówki od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 4 W NOWYM TARGU
1.3.) Oddział zamawiającego: Dostawa żywności
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121389139
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Bór 11
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole4@nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole4nowytarg.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15560c59-36b3-4cf6-8bb0-3c9c56cc69c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu na potrzeby stołówki od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15560c59-36b3-4cf6-8bb0-3c9c56cc69c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00014304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607992
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 321984,25 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 305532,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świeże pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie.4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 25748,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 6794980 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świeże mięso wołowe, wieprzowe, cielęce i przetwory mięsne4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świeże mięso drobiowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 22789,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożone warzywa i owoce, inne przetwory mrożone4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 28317,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świeże warzywa i owoce4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 68673,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły ogólnospożywcze i jaja4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 59054,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25977,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26338,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26338,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNIA-CIASTKARNIA PIOTR ŻARNECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7350002954
7.3.3) Ulica: RYNEK 25
7.3.4) Miejscowość: NOWY TARG
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA-CIASTKARNIA PIOTR ŻARNECKI
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA-CIASTKARNIA PIOTR ŻARNECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26338,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69968,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69968,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69968,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329
7.3.3) Ulica: LUDOWA 122
7.3.4) Miejscowość: ZAKOPANE
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69968,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27933,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28239,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27933,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁADY MIĘSNE SZUBRYTSP.Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343577582
7.3.3) Ulica: WĘGRZYNEK 50
7.3.4) Miejscowość: CHEŁMIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 33-395
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE "SZUBRYT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE "SZUBRYT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27933,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18258,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20031,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18258,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁADYB MIĘSNE SZUBRYT SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343577582
7.3.3) Ulica: WĘGRZYNEK 50
7.3.4) Miejscowość: CHEŁMIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 33-395
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE "SZUBRYT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE "SZUBRYT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18258,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20592,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27645,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20592,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMAR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340008547
7.3.3) Ulica: TARNOWSKA 113
7.3.4) Miejscowość: NOWY SĄCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20592,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59194,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69058,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59194,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "ZZ" SP.Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342830085
7.3.3) Ulica: KILIŃSKIEGO 58
7.3.4) Miejscowość: NOWY SĄCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59194,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57869,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57869,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57869,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MB TRADE SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352869284
7.3.3) Ulica: SKŁADOWA 8B
7.3.4) Miejscowość: NOWY TARG
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57869,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Usługa-odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.
- Dostawę oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla ZGZiR w Nowym Targu od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r
- Zakup i dostawa Sprzętu: Część 1: projektorów laserowych (15 szt.) oraz/lub Część 2: monitora dotykowego wraz z wbudowaną kamerą i mikrofonem (1 zestaw) dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu.
- Przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z terenów miejskich i administrowanych przez ZGZiR od 1 stycznia 2026r. do dnia 31 grudnia 2026r.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Zapewnienie infrastruktury dla funkcjonowania ŚCZP na obszarze Podhalańskiego Obszaru Funcjonalnego.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1663K Długopole - Pieniążkowice - Piekielnik w km od 1+432 do km 2+684 w miejscowości Dział, Powiat Nowotarski/ Gmina Czarny Dunajec
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 5 w Gdańsku "Róża Wiatrów"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim Młynie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 46 w Gdańsku
- Dostawa artykułów spożywczych w podziale na 6 części
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 9 części
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





