eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › BIEŻĄCA OBSŁUGA, SERWIS, KONSERWACJA ORAZ NADZÓR TECHNICZNY BUDYNKÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-03-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014170 z dnia 2021-03-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BIEŻĄCA OBSŁUGA, SERWIS, KONSERWACJA ORAZ NADZÓR TECHNICZNY BUDYNKÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA RACZYŃSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 19

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-739

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bracz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bracz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.poznan.pl/bip/biblioteka-raczynskich,1639/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BIEŻĄCA OBSŁUGA, SERWIS, KONSERWACJA ORAZ NADZÓR TECHNICZNY BUDYNKÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4973826-6017-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002297/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynku przy Al. Marcinkowskiego 23

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003147/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2021/pn

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynku Zamawiającego położonego przy Al. Marcinkowskiego 23 w Poznaniu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załącznikach nr 2 do SWZ.3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87526,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364941,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87526,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Veolia Industry Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015899724

7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 46

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-696

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87526,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Z tytułu wykonania Przedmiotu Umowy w całym okresie obowiązywania Umowy Wykonawcy przysługuje łączne, zryczałtowane wynagrodzenie w kwocie 87.526,80 (słownie: osiemdziesiąt siedem tysięcy pięćset dwadzieścia sześć złotych i osiemdziesiąt groszy) PLN brutto, zawierające w sobie podatek VAT według stawki 23%.2. Zamawiający, w przypadku zlecenia naprawy urządzeń Zamawiającego wykraczającej poza zakres bieżącej obsługi, serwisu, konserwacji oraz nadzoru technicznego budynków, zapłaci Wykonawcy zryczałtowane wynagrodzenie w kwocie 49,20 (słownie: czterdzieści dziewięć złotych i dwadzieścia groszy) PLN brutto za 1 roboczogodzinę, zawierające w sobie podatek VAT według stawki 23 %.3. Maksymalne wynagrodzenie za wykonanie napraw, o których mowa w ust. 2 (wykonanych na zlecenie Zamawiającego) w całym okresie obowiązywania Umowy, nie przekroczy kwoty 108.683,99 (słownie: sto osiem tysięcy sześćset osiemdziesiąt trzy złote i dziewięćdziesiąt dziewięć groszy) PLN brutto, zawierającej w sobie podatek VAT według stawki 23 %.3. Maksymalna ogólna wartość zgłoszonych do realizacji usług w ramach przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć w okresie obowiązywania Umowy kwoty 196.210,79 (słownie: sto dziewięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziesięć złotych i siedemdziesiąt dziewięć groszy) PLN brutto, zawierającej w sobie podatek VAT według stawki 23 %.
2021-03-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.