eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frombork › OCHRONA OSÓB I MIENIA MUZEUM MIKOŁAJA KOPERNIKA WE FROMBORKU W ROKU 2022.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OCHRONA OSÓB I MIENIA MUZEUM MIKOŁAJA KOPERNIKA WE FROMBORKU W ROKU 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5820003299

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katedralna 8

1.5.2.) Miejscowość: Frombork

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-530

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552440072

1.5.8.) Numer faksu: 552440072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: frombork@frombork.art.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frombork.art.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.frombork.art.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OCHRONA OSÓB I MIENIA MUZEUM MIKOŁAJA KOPERNIKA WE FROMBORKU W ROKU 2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6133c0f-5430-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004924/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 OCHRONA OSÓB I MIENIA MUZEUM MIKOŁAJA KOPERNIKA WE FROMBORKU W ROKU 2022.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299012/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.25.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276751,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Ochrona Osób i Mienia Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku w roku 2022, zlokalizowanego przy ul. Katedralna 8 we Fromborku w sposób określony w projekcie umowy oraz w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 838, z 2021 r. poz. 469 z późni. zmianami). W ramach ochrony osób i mienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi polegającej na ochronie fizycznej przed kradzieżą, zniszczeniem lub innymi zagrożeniami obiektów wchodzących w skład Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku oraz mienia w nich się znajdującego, jak również ochronę przed naruszeniem nietykalności cielesnej, utratą życia lub zdrowia osób w nich przebywających. Miejsce realizacji zamówienia:
1. Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku – Wzgórze Katedralne we Fromborku, ul. Katedralna 8, t. j.:
a) Dawny pałac biskupi,
b) Kanonia Najświętszej Marii Panny,
c) Dom kustosza,
d) Baszta Kustodii,
e) Nowy Wikariat (klatka schodowa wschodnia),
f) Brama południowa,
g) Wieża Kopernika,
h) Planetarium (znajdujące się w przyziemiu dzwonnicy).
2) Zespół poszpitalny Św. Ducha przy ul. Starej 6 we Fromborku;
3) Park Astronomiczny Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku, Ronin 25,
14 – 530 Frombork.
4. Wymiar realizacji zamówienia:
1) Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku – Wzgórze Katedralne we Fromborku, ul. Katedralna 8:
• w okresie od 01 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku (wyłączając 9 dni wolnych od pracy w 2022 roku zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Muzeum Mikołaja Kopernika nr 20/2021 z dnia 30.09.2021 r.), 16 h na dobę przez 7 dni w tygodniu (1 osoba przez 16 h),
• 9 dni w 2022 r. (tj.: 1 i 6 stycznia, 17 i 18 kwietnia, 1 i 11 listopada, 24, 25 i 26 grudnia) 24 h na dobę przez ww. 9 dni (1 osoba przez 24 h);
2) Zespół poszpitalny Św. Ducha przy ul. Starej 6 we Fromborku:
• w okresie od 01 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku, (wyłączając 59 dni wolnych od pracy w 2022 r. zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Muzeum Mikołaja Kopernika nr 20/2021 z dnia 30.09.2021r.), 16 h na dobę przez 7 dni w tygodniu (1 osoba przez 16 h),
• 59 dni w 2022 r. (tj.: 1 i 6 stycznia, 17 i 18 kwietnia, 1 i 11 listopada, 24, 25 i 26 grudnia oraz 3, 10, 17, 24, 31 stycznia, 7, 14, 21, 28 lutego, 7, 14, 21, 28 marca, 4, 11, 25 kwietnia, 2, 9, 16, 23, 30 maja, 6, 13, 20, 27 czerwca, 4, 11, 18, 28 lipca, 1, 8, 15, 22, 29 sierpnia, 5, 12, 19, 26 września, 3, 10, 17, 24, 31 października, 7, 14, 21, 28 listopada, 5, 12, 19 grudnia - 24 h na dobę przez ww.59 dni (1 osoba przez 24 h);
3) Park Astronomiczny Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku, Ronin 25,
14 – 530 Frombork:
• w okresie od 01 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku: przez 7 dni w tygodniu przyjmowanie transmisji sygnałów alarmowych i informacyjnych z obiektu do bazy elektronicznego systemu ostrzegania oraz zapewnienie interwencji grup interwencyjnych, które podejmą czynne działania ochronne w razie zagrożenia z gwarantowanym czasie.
5. Łączna szacunkowa ilość godzin ochrony obiektów wymienionych w pkt. 4 w okresie 12 miesięcy wynosi – 12 224 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323263,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337547,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323263,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EKOTRADE Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SILESIA EKOTRADE Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431768861

7.3.3) Ulica: Melomanów 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-712

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323263,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zacznie obowiązywać od dnia 1 stycznia 2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.