eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbrosławice › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola w Świętoszowicach, w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola w Świętoszowicach, w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSZKOLE W ŚWIĘTOSZOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271513028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikulczycka 89

1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolenr4@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkoleswietoszowice.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola w Świętoszowicach, w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d0827b9-7c62-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497987

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PŚ.262.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Produkty mleczarskie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 5.1. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 31269,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Mięso świeże: wołowe, wieprzowe i cielęce, produkty mięsne, wędliny, drób

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 5.2. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 26342,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Owoce, warzywa i podobne produkty.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 5.3. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 33039,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 5.4. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 8673,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Różne produkty spożywcze i jajka.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 5.5. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 27877,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - Produkty głęboko mrożone i ryby.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 5.6. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 17441,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana przez Zamawiającego jako oferta najkorzystniejsza, uchylił się od podpisania umowy, pomimo dwukrotnego wezwania przez Zamawiającego do jej podpisania. W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu dla części I, wpłynęła tylko jedna oferta od Wykonawcy, który uchylił się od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający nie ma możliwości skorzystania z art. 263 „ustawy Pzp”, tym samym unieważnia postępowanie w sprawie zamówieni publicznego dotyczącego części I - Produkty mleczarskie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami punktu 7.2.2 SWZ do oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu należało dołączyć „Formularz cenowy”, który stanowił odpowiednio Załącznik od 5.1. do 5.6. do SWZ – w zależności na którą część składana była oferta. Jednocześnie w zapisach wspomnianego punktu 7.2.2. SWZ Zamawiający informował, że „brak formularza cenowego lub brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji innej niż wskazana w „formularzu cenowym”, nie podpisanie przez osobę upoważnioną - spowoduje odrzucenie oferty”.
Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu złożył ofertę na część II. Do formularza oferty Wykonawca dołączył plik „Formularz cenowy” ale nie uzupełniony wszystkimi danymi. Wykonawca w części II Formularza ,,Mięso wołowe”, pkt. 1 w wierszu dotyczącym ,, WOŁ B/K świeża niemrożona”, nie uzupełnił danych, tzn. nie podał ceny jednostkowej brutto, wartości brutto min, ani też wartości brutto max..
W punkcie 16.7 SWZ i kolejnych Zamawiający informuje wykonawców o sposobie obliczenia ceny. Zgodnie z zapisami SWZ ceną oferty jest kwota podana w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy, wynikająca z załącznika nr 5.[…] (w zależności na jaką część składana jest oferta) do SWZ, kolumna „wartość brutto w zł za ilość minimalną”. Wykonawca powinien obliczyć cenę oferty za dostarczony towar w „ilości minimalnej” oraz „ilości maksymalnej” na podstawie wykazu artykułów podanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik od 5.1 do 5.6 (w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę) jako sumę iloczynów cen jednostkowych brutto i ilości asortymentu składających się na przedmiot zamówienia. Na cenę oferty brutto składa się cena netto oraz należny podatek VAT. Wykonawca wypełnia wszystkie rubryki w formularzu cenowym. Następnie sumuje wartości brutto wszystkich pozycji w formularzu i wpisuje pod tabelą wartość brutto za ilość minimalną i maksymalną na cały pakiet danej części zamówienia. Wykonawca w formularzu cenowym musi ująć wszystkie pozycje. Pominięcie choćby jednej pozycji lub jej zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty w danej części. Podkreślić należy, że w formularzu cenowym zostały określone ceny jednostkowe brutto w rozbiciu na poszczególne produkty spożywcze oraz przewidywana ilość dostaw z określeniem wartości minimalnej i maksymalnej. Przewidziane wynagrodzenie obliczone na podstawie tabel jest wynagrodzeniem ryczałtowym i przysługuje za wykonanie zleceń jednostkowych. Podstawą jego ustalenia w trakcie realizacji umowy jest nie cena podana w formularzu ofertowym, lecz ceny poszczególnych produktów spożywczych wskazane w formularzu cenowym. Cena uwidoczniona w „formularzu ofertowym” jest jedynie wartością nominalną służącą do porównania złożonych ofert.
Podsumowując, ze względu na sposób obliczania należnego wykonawcy wynagrodzenia cena z formularza ofertowego (zbiorcza wartość brutto za minimalną ilość dostaw) nie może zastąpić cen jednostkowych brutto za dostawy poszczególnych produktów spożywczych podanych w formularzu cenowym. Dla ważności oferty konieczne było złożenie „formularza ofertowego” oraz kompletnego „formularza cenowego”.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części II „Mięso świeże: wołowe, wieprzowe i cielęce, produkty mięsne, wędliny”, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp w związku z tym, że odrzucona oferta była jedyną złożoną w tej części postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu na składanie ofert, nie wpłynęły żadne oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu na składanie ofert, nie wpłynęły żadne oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu na składanie ofert, nie wpłynęły żadne oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6838,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7707,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6838,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB FROST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8272304155

7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 3

7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio

7.3.5) Kod pocztowy: 98-275

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6838,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.