Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00626991/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elektrod treningowych AED-100 sztuk w ramach projektu
„Kompetencje pracowników rynku pracy”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 643 19 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uws-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elektrod treningowych AED-100 sztuk w ramach projektu„Kompetencje pracowników rynku pracy”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c359100-2330-48e6-a627-53c94c11898d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00414009/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa elektrod treningowych do AED – 100 sztuk w ramach projektu „Kompetencje pracowników rynku pracy”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia finansowany będzie z projektu „Kompetencje pracowników rynku pracy” realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr: FERS.01.05-IP.08-0446/23-00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021 - 2027. Zadanie 1, poz. 1.42.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626991
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.85.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 16966,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrod treningowych AED-100 sztuk w ramach projektu „Kompetencje pracowników rynku pracy”.”.
Szczegółowy opis elektrod objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
Elektrody, które są przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnym opakowaniu.
Przedmiot umowy obejmuje dostarczenie, wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na terenie miasta Siedlce.
Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31711140-6 - Elektrody
33182200-1 - Urządzenia do stymulacji pracy serca
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26420,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26420,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26420,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZARMED Łukasz Czarnecki,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 773-233-15-91
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 21,
7.3.4) Miejscowość: Bedoń Przykościelny,
7.3.5) Kod pocztowy: 95-020
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26420,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Profilowanie dróg gruntowych na terenie miasta Siedlce
- dostawa odczynników oraz dzierżawa automatycznego analizatora do technik metodą Elisa dla potrzeb MLD Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa sprzętu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach .
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawa tonerów, tuszy, bębnów, etykiet oraz rolek termicznych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia Centrum Kompetencji w Baniach z podziałem na części
- Wyposażenie medyczne, stoliki chirurgiczne, podest operacyjny, taborety medyczne i inne
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu
- DOSTAWA NARZĘDZI
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.