Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00503962/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr 000121F – ul. Krótka wraz z siecią kanalizacji deszczowej w miejscowości Nowe Kramsko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Babimost
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Babimost
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-110
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: babimost@babimost.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babimost1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej nr 000121F – ul. Krótka wraz z siecią kanalizacji deszczowej w miejscowości Nowe Kramsko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d55ef2d6-8907-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025285/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa drogi gminnej nr 000121F – ul. Krótka wraz z siecią kanalizacji deszczowej w miejscowości Nowe Kramsko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503962
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BUD.271.38.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 000121F w miejscowości Nowe Kramsko ul. Krótka z siecią kanalizacji deszczowej.
1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
a) budowa drogi gminnej publicznej o łącznej długości 203m i szerokości 5,00 m z kostki betonowej wraz z poboczami gruntowymi i zielenią.
b) budowa odwodnienia drogi gminnej w postaci kanalizacji deszczowej o łącznej długości 106m.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 10, 11 , 12 , 13 tj. projekt budowlany zawierający wszystkie konieczne branże, projekt stałej organizacji ruchu, STWiOR, przedmiar będące elementem pomocniczym. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj.: Projektem Budowlanym (branże: drogowa, sanitarna), Projektem Stałej Organizacji Ruchu, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, załączonym przedmiarem, które stanowią element pomocniczy oraz niniejszą SWZ. Dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, będące elementem pomocniczym, szczegółowo opisują przedmiot zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym miejscu są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i zawiera się w cenie oferty złożonej Zamawiającemu.
Teren, na którym prowadzone będę prace budowlane Wykonawca będzie musiał oznakować w sposób zabezpieczający osoby nie zatrudnione na budowie przed wejściem na teren obiektu oraz zgodnie z właściwymi przepisami. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt Wykonawcy oraz mienie Zamawiającego). Zamawiający posiada pozwolenie na budowę Starosty Zielonogórskiego zezwalającą na realizację przedmiotowej inwestycji.
Dokumentacja projektowa (projekt budowlany) wraz z projektem stałej organizacji ruchu, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz niniejszą specyfikacją warunków zamówienia (SWZ) stanowią podstawę wyceny wszystkich prac do oferty. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy do wyceny. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464395,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650724,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464395,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowo-Budowlana Sławomir Herzog
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-146-51-67
7.3.3) Ulica: ul. Wypoczynkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Sątopy
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SŁAWOMIR HERZOG
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SŁAWOMIR HERZOG
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464395,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-25PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D na odcinku Wioska - Witoszyce.
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.