eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › "SPRZĄTANIE STARGARDZKIEGO CENTRUM NAUKI ORAZ TEATRU LETNIEGO W PARKU CHROBREGO W STARGARDZIE"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„SPRZĄTANIE STARGARDZKIEGO CENTRUM NAUKI ORAZ TEATRU LETNIEGO W PARKU CHROBREGO W STARGARDZIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810684158

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sck.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sck.stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pdzakupowe.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„SPRZĄTANIE STARGARDZKIEGO CENTRUM NAUKI ORAZ TEATRU LETNIEGO W PARKU CHROBREGO W STARGARDZIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0df9461-66a6-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447564/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/SCK/231-11/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - usługi sprzątania Teatru Letniego w Parku Chrobrego

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 25920,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 – usługi sprzątania Stargardzkiego Centrum Nauki

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 147600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona jedna oferta. Ofertę złożyło Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Stargardzie (dalej PSONI) ul. Sikorskiego 16, 73-110 Stargard, NIP: 8541295583, e-mail: zaz.ck.@wp.pl.
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę 25.920,00 zł brutto.
Już po otwarciu ofert Zamawiający zorientował się, że zarówno w SWZ jak i przed otwarciem ofert podano błędną informację na temat kwoty, jaka ma być przeznaczona na realizację zamówienia. W SWZ i przed otwarciem ofert podano kwotę 25.920,00 zł brutto. Wskazana kwota jest błędna, ponieważ dotyczy całego 2023 r., a nie tylko okresu realizacji umowy wynoszącego 7 miesięcy.
PSONI zostało zaproszone do negocjacji i złożenia oferty dodatkowej. Zamawiający liczył na to, że oferta dodatkowa zostanie obniżona w takim stopniu, że umożliwi to zawarcie umowy w ramach faktycznie posiadanego budżetu. Zaproszenie do złożenia oferty dodatkowej wysłano w dniu 20 grudnia 2022 r.
W dniu 23 grudnia 2022 r. PSONI złożyło za pośrednictwem platformy obsługującej postępowanie spakowany plik „SCK przetarg śr. Dowodowe.zip”. Otwarcie ofert dodatkowych nastąpiło w dniu 27 grudnia o godzinie 10:10. W dokumentach złożonych przez PSONI nie było formularza oferty dodatkowej. Wykonawca złożył jedynie: odpis z KRS, polisę OC, załącznik nr 4, 5, 6 i 7 do SWZ oraz referencje.
W tych okolicznościach zarówno PSONI jak i Zamawiający są związani pierwotną ofertą, która nie może być wybrana, ponieważ w budżecie Zamawiającego nie przewidziano kwoty w wysokości 25.920,00 zł na realizację umowy sprzątania w siedmiomiesięcznym okresie obowiązywania omowy. Zamawiający związany jest m.in. przepisami ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U.2021.289 t.j.), która jako naruszenie dyscypliny finansów publicznych traktuje m.in. dokonanie wydatku ze środków publicznych z naruszeniem przepisów dotyczących dokonywania poszczególnych rodzajów wydatków.
Z opisanych powyżej przyczyn postępowanie jest unieważniane.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185961,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3. LEGATO Aldona Puchała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741948060

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.