Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005809/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013790 z dnia 2021-03-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa obsługi skanera rezonansu magnetycznego i wykonywania opisów radiologicznych z dopuszczeniem składania ofert częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (48 22) 5892200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.nencki.edu.pl/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa obsługi skanera rezonansu magnetycznego i wykonywania opisów radiologicznych z dopuszczeniem składania ofert częściowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45b4c51b-69d4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013790
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005694/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa obsługi skanera rezonansu magnetycznego i wykonywania opisów radiologicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005809/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-01/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 222000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówienia elektroradiologa obsługującego skaner rezonansu magnetycznego posiadającego tytuł technika radiologa i spełniającego kryteria dotyczące doświadczenia:• min. 5 lat w samodzielnym wykonywaniu badań diagnostycznych mózgu przy pomocy rezonansu magnetycznego w palcówkach medycznych (wymagane)• min. 3 lat w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T (wymagane)Większe niż wymagane doświadczenie będzie dodatkowo ocenianie zgodnie ze sposobem opisanym w rozdz. VI pkt 2 SWZ.Zakres zamówienia obejmuje:• Obsługę skanera rezonansu magnetycznego;• Dbanie o bezpieczeństwo i komfort osób badanych;• Dbanie o sprzęt używany do badania fMRI;• Kwalifikowanie osób do badania w oparciu o kwestionariusz bezpieczeństwa;• Powadzenie rejestru wykonywanych badań;• Archiwizowanie wykonanych badań;• Wstępna analiza obrazów anatomicznych w oparciu o doświadczenie;• Współpraca z badaczami zlecającymi badania.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie pracowni zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego.Szacowana ilość roboczogodzin w miesiącu wynosi 100-120. Usługa będzie realizowana w razie potrzeby, w godzinach 8.00-20.00 przez 7 dni w tygodniu4.5.3.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego
4.5.5.) Wartość części: 66666,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówie-nia elektroradiologa obsługującego skaner rezonansu magnetycznego posiadającego tytuł technika radiologa i spełniającego kryteria dotyczące doświadczenia:• min. 5 lat w samodzielnym wykonywaniu badań diagnostycznych mózgu przy pomocy rezonansu magnetycznego w palcówkach medycznych (wymagane)• min. 3 lat w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T (wymagane)Większe niż wymagane doświadczenie będzie dodatkowo ocenianie zgodnie ze sposobem opisanym w rozdz. VI pkt 2 SWZ.Zakres zamówienia obejmuje:• Obsługę skanera rezonansu magnetycznego;• Dbanie o bezpieczeństwo i komfort osób badanych;• Dbanie o sprzęt używany do badania fMRI;• Kwalifikowanie osób do badania w oparciu o kwestionariusz bezpieczeństwa;• Powadzenie rejestru wykonywanych badań;• Archiwizowanie wykonanych badań;• Wstępna analiza obrazów anatomicznych w oparciu o doświadczenie;• Współpraca z badaczami zlecającymi badania.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie pracowni zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego.Szacowana ilość roboczogodzin w miesiącu wynosi 100-120. Usługa będzie realizowana w razie potrzeby, w godzinach 8.00-20.00 przez 7 dni w tygodniu4.5.3.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego
4.5.5.) Wartość części: 66666,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówie-nia elektroradiologa obsługującego skaner rezonansu magnetycznego posiadającego tytuł technika radiologa i spełniającego kryteria dotyczące doświadczenia:• min. 5 lat w samodzielnym wykonywaniu badań diagnostycznych mózgu przy pomocy rezonansu magnetycznego w palcówkach medycznych (wymagane)• min. 3 lat w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T (wymagane)Większe niż wymagane doświadczenie będzie dodatkowo ocenianie zgodnie ze sposobem opisanym w rozdz. VI pkt 2 SWZ.Zakres zamówienia obejmuje:• Obsługę skanera rezonansu magnetycznego;• Dbanie o bezpieczeństwo i komfort osób badanych;• Dbanie o sprzęt używany do badania fMRI;• Kwalifikowanie osób do badania w oparciu o kwestionariusz bezpieczeństwa;• Powadzenie rejestru wykonywanych badań;• Archiwizowanie wykonanych badań;• Wstępna analiza obrazów anatomicznych w oparciu o doświadczenie;• Współpraca z badaczami zlecającymi badania.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie pracowni zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego.Szacowana ilość roboczogodzin w miesiącu wynosi 100-120. Usługa będzie realizowana w razie potrzeby, w godzinach 8.00-20.00 przez 7 dni w tygodniu4.5.3.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego
4.5.5.) Wartość części: 66666,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówienia osobę do wykonywania opisów radiologicznych sekwencji t1-zależnych i/lub t2-zależnych pozyskanych w trakcie wykonywania badań fMRI, posiadającą tytuł lekarza radiologa i spełniającego kryteria dotyczące doświadczenia:• min. 4 lata w opisywaniu sekwencji anatomicznych t1/t2 – zależnych wykonywanych podczas badania fMRI (wymagane),• min. 7 lat doświadczenia w opisywaniu badań diagnostycznych MR i CT głowy w placówkach medycznychWiększe niż wymagane doświadczenie będzie dodatkowo ocenianie zgodnie ze sposo-bem opisanym w rozdz. VI pkt 2 SWZ.Szacowana ilość opisów w roku wynosi 300.4.5.3.) Główny kod CPV: 85148000-8 - Usługi analizy medycznej
4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
2021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.