Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00428922/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie kanalizacji deszczowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235-10-17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie kanalizacji deszczowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e7e2d19-5f3f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Utrzymanie kanalizacji deszczowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428922/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.43.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159178,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z utrzymaniem kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów o łącznej długości około 22 km i średnicach przewodów od fi 160 mm do fi 1500 mm
2. Zakres prac:
1) Czyszczenie kanałów.
2) Czyszczenie studni rewizyjnych.
3) Czyszczenie studni chłonnych.
4) Monitoring kanału deszczowego przy użyciu profesjonalnej kamery inspekcyjnej wraz z jego zapisem na nośniku CD/DVD oraz wydrukiem raportu zawierającego m.in.: opis kanału, profil podłużny, ocenę stanu technicznego kolektora i studni na monitorowanym odcinku, zdjęcia wnętrza studni oraz schemat istniejących połączeń kanalizacyjnych tj. odpływów i dopływów.
5) Wycinka korzeni zarastających przewody kanalizacyjne.
6) Uzupełnienie lub wymiana na studniach kanalizacyjnych pokryw żeliwnych, żelbetowych, betonowych lub z tworzyw sztucznych.
7) Uzupełnienie lub wymiana na studniach kanalizacyjnych włazów (pokrywa wraz
z kołnierzem).
8) Uzupełnienie lub wymiana na studniach kanalizacyjnych włazów (pokrywa wraz
z kołnierzem) oraz pierścieni odciążających.
9) Odszukanie i uwidocznienie studni zasypanych lub zaasfaltowanych.
10) Regulacja pionowa studni kanalizacyjnej.
11) Ustalenie przyczyny uszkodzenia studni wraz z naprawą.
12) Czyszczenie separatorów substancji ropopochodnych.
13) Odpompowanie wody z niedrożnej kanalizacji.
14) Udział w odbiorach lub przeglądach sieci kanalizacji deszczowej.
15) Odbiór przyłączy kanalizacyjnych.
3. Prace, o których mowa w ust. 2 realizowane będą na podstawie wskazań Zamawiającego, zgodnie ze wzorem wskazania stanowiącym Załącznik nr 1 do wzoru umowy, które zawierać będzie:
1) Zakres prac ustalany w miarę potrzeb, stosownie do środków rezerwowanych w budżecie Gminy Knurów na przedmiotowe zadanie.
2) Wartość prac ustalaną każdorazowo na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w § 6 ust. 7 wzoru umowy, przy uwzględnieniu zapisów § 6 ust. 8 wzoru umowy.
3) Termin wykonania prac uzgodniony z Wykonawcą, nie krótszy niż jeden dzień od daty przekazania wskazania Wykonawcy.
4. Wykonawca zobowiązany jest również do reagowania na awarie. Dla potrzeb niniejszego zamówienia „prace awaryjne” oznaczają zdarzenia związane w szczególności z:
1) Usunięciem miejscowych niedrożności kanałów deszczowych spowodowanych ich zanieczyszczeniem.
2) Odpompowaniem wody z niedrożnej kanalizacji.
3) Naprawą uszkodzonej studni.
5. W razie otrzymania zgłoszenia o awarii, Wykonawca winien dokonać zabezpieczenia miejsca awarii w terminie zadeklarowanym w ofercie, nie dłuższym niż 6 godzin od otrzymania zgłoszenia.
6. Zgłoszenia Wykonawcy konieczności wykonania może dokonywać Zamawiający lub Straż Miejska – telefonicznie lub drogą elektroniczną (zgodnie z danymi kontaktowymi , które podane zostaną w § 2 ust. 5 umowy). Z chwilą zgłoszenia w ww. formie, informację o konieczności zabezpieczenia miejsca awarii będzie się uznawać za doręczoną Wykonawcy.
7. Rozpoczęcie prac awaryjnych nastąpi w trybie natychmiastowym, lecz nie później niż w ciągu 1 dnia od zabezpieczenia miejsca awarii i potwierdzone zostanie przez Zamawiającego w pisemnym wskazaniu, o którym mowa w ust. 3, przekazanym drogą elektroniczną z jednoznacznym określeniem wykonywania prac w trybie awaryjnym.
8. Od chwili otrzymania zgłoszenia Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z nieterminowego zabezpieczenia miejsca awarii oraz niewłaściwego wykonania prac awaryjnych, o których mowa w ust. 4, a ponadto zabezpieczenie miejsca awarii w terminie późniejszym niż deklarowany naraża Wykonawcę na naliczenie kary umownej, o której mowa w § 9 ust. 3 pkt. 3.2. wzoru umowy.
9. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
90642000-9 - Usługi opróżniania kanałów ściekowych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143471,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147385,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143471,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ascenizacyjne Stanisław Korgól
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273600168
7.3.3) Ulica: Jastrzębska 53
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-304
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- budowa kanalizacji deszczowej i zbiornika retencyjnego na wody deszczowe wraz z instalacją nawadniania przy budynkach administracyjnych Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
- Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1425 S (...) w Jeleśni"
- ,,Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 262 Kwieciszewo - Szyszłowo w m. Ostrowite"
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 466 w zakresie budowy chodnika w m. Pietrzyków Kolonia.
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.