eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Prace remontowe w budynku PT KRUS w Radomsku



Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w budynku PT KRUS w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Regionalny w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeligowskiego 32/34

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-643

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 665 07 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lodz@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_lodz/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe w budynku PT KRUS w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53c49b97-8212-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00124286/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dachu, elewacji zewnętrznej wraz z dociepleniem budynku i malowaniem, remont opaski betonowej wokół budynku, wymiana drzwi wejściowych do budynku w PT KRUS w Radomsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493201

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0900-OP.261.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160975,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Placówki Terenowej KRUS w Radomsku przy ul. Armii Krajowej 18. Szczegółowy zakres prac określają:
1) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 1 do umowy,
2) przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 2 do umowy,
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiąca Załącznik nr 3 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego ofertę złożoną w postępowaniu uznano za najkorzystniejszą nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pomimo dwukrotnego wezwania przez Zamawiającego (4 i 14 grudnia 2023 r.) do wniesienia zabezpieczenia oraz podpisania umowy. Jako uchylenie od podpisania umowy Zamawiający potraktował niezłożenie przez Wykonawcę, pomimo dwukrotnego wezwania, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, który powinien stanowić załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Realizacja przedmiotu postępowania planowana była do 21 grudnia 2023 r. w związku z zabezpieczeniem przez Zamawiającego środków finansowych na realizację przedmiotowego zamówienia w planie finansowym na 2023 r. Niewniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz uchylenie się od zawarcia umowy przez Wykonawcę, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą, uniemożliwiło kontynuowanie czynności przez Zamawiającego. Rozstrzygnięcie postępowania w nowym roku budżetowym 2024, w którym Zamawiający nie posiada zabezpieczonych w planie finansowym środków finansowych na realizację przedmiotowego zamówienia i nie może zaciągnąć zobowiązania finansowego poprzez zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, stało się niemożliwe na skutek utraty z dniem 31.12.2023 r. źródła finansowania dla niniejszego zamówienia. Z tego względu Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.