Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00310664/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            Świadczenie usług technicznego utrzymania budynków Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240598879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-078
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@katowice-zachod.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://katowice-zachod.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług technicznego utrzymania budynków Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5038c14f-59a7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015229/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług technicznego utrzymania budynków w obiektach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310664/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG-25-P-3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
a)	prace ślusarskie (naprawa i wymiana zamków, wkładek, zawiasów drzwiowych i meblowych, drobne naprawy mebli),
b)	wymianę, drobne naprawy i konserwacje instalacji wody (zawory, spłuczki, baterie, ogrzewacze wody, kontrola szczelności instalacji),
c)	wymianę, drobne naprawy i konserwacje instalacji kanalizacyjnej (syfony, muszle, pisuary, deski sedesowe),
d)	wymianę, drobne naprawy i konserwacje instalacji elektrycznej (włączniki, gniazdka, przedłużacze, lampy, żarówki, świetlówki, ogrzewacze wody),
e)	drobne naprawy wyposażenia biur (wentylatory, niszczarki),
f)	okresowa kontrola drożności instalacji odprowadzania wody deszczowej oraz drenażowej (kontrola i czyszczenie rewizji rynien, osadników drenażowych, i odprowadzenia wody),
g)	wykonywanie drobnych prac związanych z reorganizacją pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń z aktami (przenoszenie i ustawianie mebli, sprzętu, regałów, akt, wody mineralnej w butlach i dystrybutorach itp.),
h)	transport materiałów biurowych do poszczególnych komórek organizacyjnych,
i)	w okresie grzewczym konserwacja instalacji centralnego ogrzewania (codzienna kontrola ciśnienia wody, odpowietrzanie pionów i grzejników, wymiana zaworów grzejnikowych),
j)	malowanie pomieszczeń, płotów, barierek oznakowania parkingu, stolarki,
k)	drobne prace porządkowe wewnątrz i na zewnątrz budynków,
l)	udrażnianie kanalizacji,
m)	wywieszanie flag państwowych dzień przed przypadającymi świętami państwowymi, 
n)	układanie płytek, wymiana lub naprawa podłogi, gipsowanie, szpachlowanie, wymiana kostki brukowej,
o)	montaż odbojnic, tablic, luster, elementów ściennych, znaków drogowych, barierek, słupków,
p)	asystowanie przy transporcie poczty sądowej między budynkami Sądu oraz do innych instytucji przy wykorzystaniu środków transportu zapewnionych przez Sąd, wspomaganie pracownika Sądu odpowiedzialnego za transport poczty, 
q)	wykonywanie innych drobnych prac konserwatorskich zlecanych na bieżąco, w zależności od zaistniałej sytuacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50850000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli
98392000-7 - Usługi relokacji
98395000-8 - Usługi ślusarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa „AGA” Agnieszka Kasińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635 159 33 94
7.3.3) Ulica: Energetyków 5
7.3.4) Miejscowość: Łaziska Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-170
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
FIRMA USŁUGOWA "AGA" Agnieszka Kasińska
jakie przetargi wygrała firma 
FIRMA USŁUGOWA "AGA" Agnieszka Kasińska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:                        w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
            
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania oraz tabletów na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
 - Usługa wymiany baterii w systemach zasilania gwarantowanego OST112 w jednostkach: KPP Zawiercie, KPP Cieszyn, KMP Tychy i KPP Wodzisław Śląski
 - Zakup i dostarczanie rękawic ochronnych jednorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
 - Dowożenie gorących posiłków dla uczniów szkół w roku 2026
 - "Wykonanie Ekspertyzy Stanu Technicznego Stadionu Śląskiego"
 - Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach
 
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych związanych z przekwaterowaniami najemców, którym Miasto BB zobowiązane jest dostarczyć lokale zamienne oraz przewóz rzeczy na magazyn Zamawiającego.
 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki wyposażenia biurowego i dokumentacji bieżącej z pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego
 - Konserwacja i dokonywanie prac naprawczych oraz usuwanie awarii w obiektach będących własnością m.st. Warszawy na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie
 - Remont elewacji i izolacji przeciwwodnej budynku Małej Zbrojowni w Gdańsku
 - Usługa naprawy koszarowego sprzętu kwaterunkowego na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
 - Kompleksowa modernizacja i doposażenie GPSZOK w Podegrodziu
 
więcej: Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





