Og³oszenie z dnia 2021-03-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00038231/01 - Wynik z dnia 2021-04-22
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00013462 z dnia 2021-03-04 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa siatek przepuklinowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Szamotu³ach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553822
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sukiennicza
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: 61 29 27100
1.5.8.) Numer faksu: 61 29 27 102
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szamotuly.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szamotuly.med.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa siatek przepuklinowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-70a8b9b2-7ce6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00013462
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.spzoz.powiat-szamotuly.pl/zamowienia3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: nie dotyczy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-381-8/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa siatek przepuklinowych. 6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilo¶ci zawiera za³±cznik nr 5formularz asortymentowo – ilo¶ciowo - cenowy do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Okre¶lone w za³±czniku nr 5 ilo¶ci s± wielko¶ciami szacunkowymi, uzale¿nione od ilo¶ci przyjêtych pacjentów, posiadanych ¶rodków finansowych oraz tre¶ci wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przes³anek, okre¶lone w za³±czniku nr 5 do SWZ szacunkowe ilo¶ci mog± ulec zmniejszeniu i mog± zostaæ zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiajacy bedzie siê kierowa³ kryterium najnizszej ceny
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. Strony dopuszczaj± zmiany umowy po uprzedniej akceptacji (zgodzie) Zamawiaj±cego w przypadku:a) zmiany nazwy w³asnej produktu, o ile ta zosta³a dokonana przez producenta i potwierdzona stosownym dokumentem,b) obni¿enia cen jednostkowych towaru,c) w razie niemo¿liwo¶ci realizacji dostaw zaoferowanego przez Wykonawcê produktu leczniczego na skutek zakoñczenia produkcji w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ zamiennik spe³niaj±cy zapisane w umowie wymagania oferowanego produktu w cenie nie wiêkszej od zapisanej w umowie,d) w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i us³ug, wed³ug obowi±zuj±cych przepisów prawa podatkowego przedmiotu zamówienia, zmiana nastêpuje po podpisaniu aneksu do umowy z tym, ¿e kwota brutto wynagrodzenia nale¿na Wykonawcy nie mo¿e ulec podwy¿szeniu, a ewentualna zmiana umowy bêdzie dotyczy³a stawki podatku i kwoty netto tego wynagrodzenia,e) zmiany n-ru konta bankowego w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,f) zmiany sposobu realizacji umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub uzasadniona jego potrzebami,g) zmiany dotycz±cej wzajemnych ¶wiadczeñ stron umowy w przypadku: Gdy nowy Wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego (je¿eli taka mo¿liwo¶æ zosta³a przewidziana w postanowieniach umownych, w wyniku sukcesji, wst±pienie w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci itp. (zmiany danych podmiotów zawieraj±cych umowê),h) Je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewiedzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.3. Zmiany wprowadzone zgodnie z powy¿szym nie mog± skutkowaæ zmian± ceny jednostkowej (za wy-j±tkiem obni¿enia ceny, zmiany stawki podatku VAT), i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.5. Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Powy¿-sze postanowienia nie stanowi± zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia zgody na ich wprowadze-nie.6. Zmiany wprowadzone zgodnie z powy¿szym nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Szamotu³ach Ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotu³y
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-13
| 2021-03-04 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SZAMOTU£
- UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU SZMOTULSKIEGO
- Dostawa na 2026 r. produktów spo¿ywczych do Internatu I LO w Szamotu³ach w podziale na pakiety - liczba pakietów 9
- dostawa Paliwa Gazowego z rynku SPOT w formie transz kwartalnych lub wg RDN dla punktów poboru nale¿±cych do "Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Szamotu³ach" Spó³ka z o. o. ...
- "Szkolenie warsztatowe wspieraj±ce dla rodziców zastêpczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
- "Szkolenie warsztatowe wspieraj±ce dla rodziców zastêpczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
- "Przebudowa dróg gminnych z p³yt betonowych w uk³adzie pasowym na terenie miasta i gminy Szamotu³y (Ko¼le dz. Nr 365; ¦mi³owo, ul. Parkowa; Baborówko, ul. Polna; Mutowo, ul. Chabrowa i Fio³kowa)"
wiêcej: przetargi w Szamotu³ach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materia³ów pomocniczych do wykonywania oznaczeñ laboratoryjnych
- "Doposa¿enie magazynów ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy ró¿nych materia³ów medycznych w podziale na 3 czê¶ci.
- "Zakup i dostawa sprzêtu dla potrzeb ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludno¶ci Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbêdnej do realizacji zadañ ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materia³ów medycznych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





