Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00628895/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych w latach 2025-2027 przez Gminę Susiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomaszowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Susiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-672
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 665 48 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@susiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://susiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35a2bef2-8303-472d-acac-523d47f9608e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw płynnych w latach 2025-2027 przez Gminę Susiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35a2bef2-8303-472d-acac-523d47f9608e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019444/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup paliw płynnych w latach 2025-2027 przez Gminę Susiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628895
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271 12 2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych dla pojazdów będących w dyspozycji Urzędu Gminy w Suścu.
2. Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie na paliwa w okresie trwania umowy w ilości:
a) benzyna bezołowiowa Pb-95 (zgodna z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych – Dz.U.2024.1018) w ilości 15000 litrów;
b) olej napędowy ON (zgodna z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych – Dz.U.2024.1018) w ilości 78000 litrów.
3. Łączną ilość paliwa, która będzie zakupiona w okresie obowiązywania umowy jest wartością szacowaną i może ulec zmianie. W przypadku różnicy między zużyciem planowanym a faktycznym, Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził roszczeń finansowych innych niż te wynikające z ilości zakupionego paliwa.
4. Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z ww. obowiązującymi normami i przywoływanymi przepisami.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde żądanie Zamawiającego.
6. Wykonawca pokryje do pełnej wysokości wszystkie szkody powstałe z winy wykonawcy w pojazdach, sprzęcie Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowną koncesję, uprawniającą go do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami oraz przedstawić ją na każde wezwanie Zamawiającego.
8. Wykonawca musi dysponować, przez cały okres obowiązywania umowy, co najmniej jedną stacją paliw, umożliwiającą tankowanie samochodów ciężarowych, osobowych, autobusu oraz kanistrów.
9. Zakup benzyny bezołowiowej Pb-95, oleju napędowego ON, będzie prowadzony sukcesywne, stosownie do ich potrzeb.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od zamawianych.
11. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu umowy, stosownie do rzeczywistych potrzeb, zastrzega sobie prawo do dokonania zmian ilościowych w przedmiocie umowy polegających na zwiększeniu zakupu jednego rodzaju paliwa (np. Pb-95), kompensując ograniczeniem zakupu drugiego rodzaju (np. ON) – w taki sposób, że nie zostanie przekroczony zakup maksymalnej ilości paliwa objętego przedmiotem umowy.
12. Zamawiający przewiduje prawo opcji - w przypadku wyczerpania ilości paliwa objętych zamówieniem lub wyczerpania możliwości kompensacji ilości paliwa jednego rodzaju na drugi rodzaj paliwa, Zamawiający przewiduje w okresie realizacji umowy możliwość zwiększenia łącznej ilości zakupionego paliwa o 20% w zależności od faktycznych potrzeb (ON, Pb-95). Opcja zostanie uruchomiona po pełnym wykorzystaniu całkowitej wartości przedmiotu umowy. O konieczności uruchomienia opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie.
13. Z każdego tankowania oleju napędowego lub benzyny bezołowiowej Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania operacji wydruku zawierającego następujące informacje identyfikacyjne: a) data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji, b) adres stacji paliw, na której przeprowadzono transakcję, c) rodzaj, ilość, cenę jednostkową paliwa obowiązującą w chwili dokonywania transakcji oraz łączną cenę za ilość pobranego paliwa, d) nazwisko i imię pobierającego, e) numer rejestracyjny pojazdu lub „kanister”.
14. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na jej zweryfikowanie pod względem jej zgodności z treścią specyfikacji warunków zamówienia. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści SWZ. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w ofercie zaoferowanych paliw.
15. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej, oleju napędowego.
16. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie na podstawie wydruków opisanych w ust. 13, fakturą wystawioną na rzeczywistą liczbę pobranych litrów paliwa, z uwzględnieniem stałego upustu.
17. Ceny za paliwo pobrane przez Zamawiającego będą naliczane według cen obowiązujących na stacji, na której dokonano transakcji w dniu dokonania tejże transakcji. Wykonawca udzieli Zamawiającemu upustu na zakup paliwa w stałej wysokości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 592320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 592320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 592320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowo-Wytwórcza EUROCAMP Piotr Naklicki, Wojciech Naklicki Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211646005
7.3.3) Ulica: Tomaszowska
7.3.4) Miejscowość: Susiec
7.3.5) Kod pocztowy: 22-672
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 592320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2027-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa detalicznych ilości paliw płynnych w roku kalendarzowym 2026 dla pojazdów WORD w Szczecinie i Oddziału terenowego w Barlinku
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby PPDB Sp. z o.o. - sukcesywne tankowanie zbiorników będących w posiadaniu Zamawiającego, przeznaczonych na paliwo płynne
- Bezgotówkowe tankowanie pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Łowiczu w 2026r.
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO Sp. z o.o. w Lubinie
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach na rok 2026
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





