Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00426182/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00428295/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00428554/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i rozbudowy do
500 m3/d i 4800 RLM oczyszczalni ścieków w
miejscowości Tęgoborze””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁOSOSINA DOLNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 300
1.5.2.) Miejscowość: Łososina Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-314
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184448002
1.5.8.) Numer faksu: 18 541 21 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lososina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lososina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i rozbudowy do500 m3/d i 4800 RLM oczyszczalni ścieków w
miejscowości Tęgoborze””
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-097f10b5-5f2e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006770/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 „Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i rozbudowy do 500 m3/d i 4800 RLM oczyszczalni ścieków w miejscowości Tęgoborzy.””
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426182/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IFS.271.58.2022.SA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującego prace projektowe i roboty budowlane podczas realizacji inwestycji pn.: „Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i rozbudowy do 500 m3/d i 4800 RLM oczyszczalni ścieków w miejscowości Tęgoborze” obejmujący między innymi:
1) pełnienie pełnego wielobranżowego kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad całością realizacji ww. zadania, tj. w zakresie technicznym, terminowym, organizacyjnym, finansowym i sprawozdawczym nad robotami, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami Polskiego Prawa Budowlanego.
2) wykonywanie wszystkich obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego wynikających z art. 25, 26, 27 ustawy Prawo budowlane, w tym także koordynowanie czynności poszczególnych inspektorów nadzoru inwestorskiego równych specjalności, przy czym Zamawiający wymaga, aby koordynatorem zespołu był inspektor nadzoru inwestorskiego w branży w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
3). pełnienie nadzoru inwestorskiego na każdym etapie realizacji ww. zadania, tj. na etapie zawarcia przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót zadania pn. „Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i rozbudowy do 500 m3/d i 4800 RLM oczyszczalni ścieków w miejscowości Tęgoborze” zwanym dalej Wykonawcą Robót, umowy na realizację ww. zadania w zakresie uzgodnienia z Wykonawcą Robót, Harmonogramu rzeczowo-finansowego; na etapie projektowania; na etapie realizacji robót budowlanych; na etapie rozruchu technologicznego oczyszczalni; na etapie odbioru końcowego ww. zadania, a także nadzór w okresie gwarancji i rękojmi nad usuwaniem przez Wykonawcę Robót wad, realizacją obowiązków serwisowych oraz dokonanie odbioru na zakończenie okresu gwarancji i rękojmi,
4).przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru inwestorskiego w odniesieniu do ewentualnych zamówień dodatkowych, zamiennych, uzupełniających udzielonych Wykonawcy Robót, zleconych w trakcie realizacji umowy zawartej z Wykonawcą Robót,
5) uczestniczenie, jeżeli będzie to niezbędne w działaniach Zamawiającego w okresie trwałości projektu dofinansowanego ze środków Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych jak również ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego oraz dla gmin górskich, w tym w kontrolach ze strony podmiotu udzielającego dofinansowania na realizację ww. zadania,
6) wszystkie działania Wykonawcy winny zapewnić osiągnięcie celu, jakim jest otrzymanie przez Zamawiającego w założonym terminie i budżecie ww. zadania, wykonanego w najwyższym standardzie, z zachowaniem optymalizacji kosztów budowy i eksploatacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi inżynieryjno-techniczne "IN-TECH" Jan Paweł Tokarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342895096
7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 137
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INŻYNIERYJNO-TECHNICZNE "IN-TECH" JAN PAWEŁ TOKARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INŻYNIERYJNO-TECHNICZNE "IN-TECH" JAN PAWEŁ TOKARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31INNE PRZETARGI ŁOSOSINA DOLNA
więcej: przetargi ŁOSOSINA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych aranżacji wystaw w ramach projektu pn. "Nowoczesne muzeum w zabytkowych murach - podniesienie atrakcyjności turystycznej zamku kapituły ...."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka
- Projekt przebudowy ulicy Grottgera w Jastrzębiu-Zdroju
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych - dot. Termomodernizacja budynku remizy OSP w Szczawnicy.
- "Wykonanie dokumentacji dla zadania "Rozbudowa i modernizacja budynku Filharmonii Zielonogórskiej - etap II"
- ŚWIADCZENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ROBÓT W RAMACH ZADANIA PN. REMONT DROGI POWIATOWEJ 3463D UL. LIPOWA W LUBAWCE W KM 0+000 - 1+425
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.