eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remont kapliczki domkowej w dz. Orzepowice, ul. Rudzka / Nad Zalewem



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kapliczki domkowej w dz. Orzepowice, ul. Rudzka / Nad Zalewem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kapliczki domkowej w dz. Orzepowice, ul. Rudzka / Nad Zalewem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7322cf4-5819-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.64 Remont kapliczki domkowej w dz. Orzepowice, ul. Rudzka/Nad zalewem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308927/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.109.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150487,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Istniejący obiekt architektury sakralnej przeznaczony do remontu to kaplica architektoniczna, która znajduje się na działkach nr 2749/256 i 4639/276 w obrębie Orzepowic, dzielnicy miasta Rybnika przy ul. Rudzkiej i ul. Nad Zalewem. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu dodatkowo prowadzone będą na terenie działek 4428/276 i 2747/256, położonych j/w. Właścicielem obiektu jest Gmina Miasta Rybnik. Kaplica pod wezwaniem św. Floriana wzniesiona została w 1913r. Obiekt ujęty jest w Gminnej Ewidencji Zabytków. Przedmiotowy budynek architektury sakralnej jest zrealizowany w technologii tradycyjnej, murowany z cegły na planie zbliżonym do prostokąta z trójkątnie zamkniętą absydą. Obiekt jednokondygnacyjny. Dach dwuspadowy przykryty blachą. Boczne ściany zdobione pilastrami połączonymi gzymsem. W nich po jednym oknie zwieńczonym trójkątnie. Wejście zwieńczone łukiem odcinkowym, zamknięte drewnianymi drzwiami o przeszklonych górnych płycinach. Wejście zagłębione jest we wnęce o takim samym zwieńczeniu, przy czym wnęka utworzona jest przez ramę wymurowaną na froncie. Rama zabezpieczona blaszanym okapem, ponad którym znajduje się podłużna wnęka, przeszklona, prostokątna o trójkątnym zwieńczeniu. Ponad dach wznosi się wysoka, trzypiętrowa, schodkowa attyka. Schodki są lekko nachylone na zewnątrz, tworząc daszki kryte blachą. Górny schodek jest zarazem sygnaturką. Utworzono w nim prześwit zwieńczony odcinkowym łukiem i zawieszono dzwonek. Sygnaturka zwieńczona blaszanym krzyżem. Wnętrze nakryte łukowym sklepieniem, podłoga wyłożona płytkami kamiennymi. W absydzie wymurowano stół ołtarzowy, na którym ustawiono trójdzielny ołtarz z kolumnami. W ołtarzu obraz Matki Bożej Piekarskiej. Kapliczka stoi na wydzielonej części posesji, z wejściem oddzielonym od drogi barierą. Otoczona była ozdobnym, metalowym ogrodzeniem, wewnątrz którego mieściły się jeszcze krzyż kamienny kapliczkowy i figura Najświętszego Serca Pana Jezusa z 1913 roku. Kapliczka usytuowana była poniżej poziomu chodnika, od którego prowadziły schody, jednak aktualnie obejście zostało zlikwidowane
w związku z pracami prowadzonymi przy ul. Rudzkiej.
Dane techniczne obiektu:
Powierzchnia zabudowy 15,74 m2
Wysokość 8,23 m
wys. ściany frontowej attykowej (bez krzyża) 7,28 m
Szerokość obiektu 3,60 m
Długość obiektu 4,72 m
Liczba kondygnacji 1
Stan techniczny obiektu ocenia się jako zły – wymagający pilnego generalnego remontu:
 Występują uszkodzenia i zarysowania elementów konstrukcyjnych,
 Korozja biologiczna tynku zewnętrznego, przy terenach zielonych,
 Zabrudzenia tynku zewnętrznego, widoczne działanie warunków atmosferycznych,
 Uszkodzenia tynku na ścianach wewnętrznych oraz zewnętrznych,
 Stropy w średnim stanie technicznym,
 Murowany ołtarz - liczne ubytki i uszkodzenia,
 Posadzka w złym stanie technicznym,
 Drewniane stolarka posiada uszkodzenia, w złym stanie,
 Blacharka na murkach attykowych w złym stanie,
 Wykończenie oraz konstrukcja dachu w średnim stanie techniczny,
 Brak rur spustowych oraz rynien wokół absydy,
 Instalacja elektryczna w złym stanie technicznym.
Zakres i technologia wykonania robót opisane zostały w dokumentacji przetargowej, na którą składają się: wyciąg z dokumentacji projektowej, rysunek pomocniczy - aktualizacja zagospodarowania terenu, przedmiar, specyfikacja. Prace należy prowadzić pod nadzorem Miejskiego Konserwatora Zabytków. Wskazane w projekcie elementy wyposażenia należy dostarczyć i zamontować. Zrealizować należy całość zamierzenia zgodnie z dołączoną dokumentacją projektową. Dołożyć należy wszelkich starań by ograniczyć uciążliwości związane z hałasem i zapyleniem oraz innymi niedogodnościami, wynikającymi z realizacji robót budowlanych dla mieszkańców posesji przyległych i użytkowników przyległych dróg. 
Zakres robót obejmuje w szczególności:
• Wykonanie wzmocnienia konstrukcji - zszywanie pęknięć muru i stropu poprzez kotwy ze stali nierdzewnej zastosowane w pasie nad oknami ukryte pod tynkami renowacyjnymi WTA
• Wykonanie iniekcji powstałych rys konstrukcyjnych
Roboty ziemne
• Wykonanie izolacji zewnętrznych ścian
• Roboty rozbiórkowe istniejących elementów chodnika (częściowo rozebrane przy prowadzonym obecnie remoncie drogi)
• Roboty ziemne - wykonanie wykopu do głębokości posadowienia
• Oczyszczenie podłoża ścian fundamentowych
• Wykonanie podlewek pod fundamenty w celu ich wzmocnienia
• Uzupełnienie tynków
• Izolacja powłokowa ścian fundamentowych
• Zasypywanie wykopu wraz z zagęszczeniem
• Wykonanie opaski z kostki granitowej szer. 0,5 m wokół budynku od strony ogrodu
• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej przed wejściem do kapliczki (na całej szerokości terenu) i przylegającego chodnika oraz schodów terenowych
• Wykonanie nowego ogrodzenia i uzupełnienie muru oporowego oraz wykonanie 1 przęsła bariery drogowej
Roboty wewnętrzne
• Wykonanie izolacji wewnętrznych ścian w pasie przyziemia
• Skucie zniszczonych starych tynków
• Odsolenie powierzchni murów
• Wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej murów poprzez wykonanie blokady metodą iniekcji
• Wykonanie tynków renowacyjnych WTA
• Skucie posadzki
• Wykonanie izolacji poziomej
• Wymiana stolarki okiennej i drzwi wejściowych na nową drewnianą z odtworzeniem charakterystycznego wyglądu, w oknach uwzględnić otwory wentylacyjne w ościeżnicach (wymaga uzgodnienia konserwatorskiego na etapie realizacji inwestycji)
• Wykonanie podtynkowej instalacji elektrycznej
• Naprawa pozostałych tynków wewnętrznych - renowacja tynków ściennych (tynki WTA)
• Osadzenie parapetów wewnętrznych – piaskowiec żółty
• Roboty malarskie – farby oddychające, dyspersyjne
• Ułożenie nowej podłogi z płyt granitowych układanych w karo (wymaga uzgodnienia konserwatorskiego na etapie realizacji inwestycji)
• Renowacja ołtarza
Roboty zewnętrzne
• Roboty dekarskie
• Demontaż pokrycia z blachy wraz z izolacją i orynnowaniem oraz krzyżem
• Rozbiórka konstrukcji dachu
• Montaż drewnianych elementów więźby dachowej (odtworzenie dachu)
• Wykonanie izolacji konstrukcji dachu
• Wykonanie wykończenia dachu z lekkiej dachówki betonowej - "karpiówki"
w nawiązaniu do pierwotnego pokrycia (typ i kolor wymagają ostatecznego uzgodnienia konserwatorskiego na etapie realizacji inwestycji)
• Montaż rynien i rur spustowych
• Prace elewacyjne
• Skucie istniejących tynków zewnętrznych, zastąpienie fakturowanych tynków gładkimi, renowacja detali sztukatorskich (gzyms)
• Szpachlowanie ubytków oraz gruntowanie ścian
• Wykonanie tynku mineralnego renowacyjnego WTA, zgodnie z historycznym wyglądem (wymaga uzgodnienia konserwatorskiego na etapie realizacji inwestycji)
• Osadzenie parapetów zewnętrznych
• Wykonanie blacharki na elementach poszczególnych ściany attykowej
• Renowacja sygnaturki wraz oczyszczeniem zwieszenia dzwonka i dzwonka (wymaga uzgodnienia konserwatorskiego na etapie realizacji inwestycji)
• Renowacja krzyża na szczycie kaplicy, wykonanie wielospadowej blacharki pod krzyżem zgodnie z pierwotnym wyglądem (wymaga uzgodnienia konserwatorskiego na etapie realizacji inwestycji)
• Renowacja zewnętrznej kapliczki wnękowej zlokalizowanej w szczycie fasady (wymaga uzgodnienia konserwatorskiego na etapie realizacji inwestycji)
Do obowiązku Wykonawcy będzie należało opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego z uwzględnieniem etapizacji zamówienia i terminów realizacji robót (wg wzoru dołączonego do umowy) przy założeniu, że wartość robót żadnego (z wyłączeniem ostatniego) etapu nie przekroczy 20% wynagrodzenia umownego, a ilość robót przewidziana do wykonania w danym etapie będzie adekwatna do wartości tego etapu; harmonogram należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Ww. harmonogram musi zawierać jako ostatni wymagany etap „przeprowadzenie procedury odbiorowej” trwający min. 7 dni. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- wykonywanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- wykonywanie robót ogólnobudowlanych,
- wykonywanie robót budowlanych instalacyjnych,
- wykonywanie robót budowlanych wykończeniowych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji
na wykonane roboty, zastosowane materiały, urządzenia i wyposażenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie przetargowe zostało unieważnione ponieważ cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.