eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłów Pierwszy › Dostawa wraz z montażem wyposażenia do kina plenerowego, sali widowiskowej i systemów wystawienniczych do Centrum Edukacji i Kultury "Szklany Dom"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem wyposażenia do kina plenerowego, sali widowiskowej i systemów wystawienniczych do Centrum Edukacji i Kultury „Szklany Dom”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Masłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 2

1.5.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@maslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a8a57a4-5f35-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem wyposażenia do kina plenerowego, sali widowiskowej i systemów wystawienniczych do Centrum Edukacji i Kultury „Szklany Dom”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a8a57a4-5f35-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049320/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wraz z montażem wyposażenia do kina plenerowego, sali widowiskowej i systemów wystawienniczych do Centrum Edukacji i Kultury „Szklany Dom”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacje typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426397/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PiRG.271.99.2022.AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 470141,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Dostawa sprzętu multimedialnego do kina plenerowego w amfiteatrze w Ciekotach


a) Projektor do kina plenerowego
- projektor laserowy, minimum 5000 ANSI,
- urządzenie powinno zapewniać żywe, dokładne kolory i doskonały kontrast,
- rozdzielczość podstawowa: minimum Full HF (1920 x 1080), matryca DLP
- projektor musi wyświetlać obraz na ekranie projekcyjnym o wymiarach min. 5 x 2,5 m, format 16:9,
- moc lampy minimum 285 W,
- projektor przeznaczony do sensów wieczornych/ nocnych w plenerze,
- niezbędne akcesoria: torba, zasłona obiektywu, pilot, kabel zasilający,
- gwarancja.

b) Zestaw nagłośnieniowy

- aktywny zestaw kolumn, moc wyjściowa minimum 1150W (2x 460W+ 2x 115W) Plug & Play,
- 2 x subwoofer - aktywny i pasywny, minimum 12 cali,
- 2 x głośnik minimum z 3x 4.5" mid-driver i 2.5" tweeter
- SPL max : 122dB
- wejście i wyjście do podłączenia sprzętu audio
- Port USB iSD, Bluetooth
- Zastosowanie głównie na zewnątrz
- w zestawie kable głośnikowe NL2, mikrofon, pilot do zdalnego sterowania, 2x sztyce kolumnowe – słupki pośrednie do podniesienia górnych głośników, wózek, pokrowiec
c) Ekran projekcyjny :
- ekran nadmuchiwany z pełnym osprzętem gwarantującym stabilność,
- wentylator typu Gibbons,
- profesjonalna powierzchnia projekcyjna, format 16:9,
- wymiary ekranu ok. 6 x 3 m, siatka projekcyjna minimum 5 x 2,5 m,
- emisja przednia projekcji - wymagane tylne wyciemnienie ekranu,
-siatka projekcyjna w kolorze białym, mesh, mocowana na rzepy, powierzchnia powinna być elastyczna, odporna na zagniecenia, o odpowiednim współczynniku odbicia światła, rama ekrany w kolorze czarnym,
- siatka projekcyjna powinna umożliwiać bardzo dobry odbiór obrazu podczas sensów,
- ekran projekcyjny przeznaczony do użytku zewnętrznego do projekcji wieczornych/nocnych, odporny na UV,
- reklama na ramie ekranu – dolna przednia krawędź – umieszczenie logo gminy i logo centrum kultury,
- gwarancja;
- produkt Polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 16552,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 –Dostarczenie wraz z montażem wyposażenia do sali widowiskowej i systemów wystawienniczych w Centrum Edukacji i Kultury „Szklany Dom” w Ciekotach

Przedmiotem aranżacji jest:
- przestrzeń strefy wejściowej „ Szklanego Domu” ( tematyka związana z twórczością Stefana Żeromskiego wraz z rearanżację strefy kas i informacji dla turystów,
- aranżacja ściany znajdującej się w Sali edukacyjnej na piętrze „Szklanego Domu” ,
- odświeżenie wizualne i funkcjonalne Sali wielofunkcyjnej z uwzględnieniem propozycji nowej wykładziny, obicia krzeseł, przesłonięcia okien, poprawienia funkcjonalności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

30231320-6 - Monitory dotykowe

44112200-0 - Wykładziny podłogowe

39515400-9 - Rolety

44212320-8 - Konstrukcje różne

39171000-1 - Witryny wystawowe

4.5.5.) Wartość części: 453588,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z uchyleniem się od podpisania umowy Wykonawcy Kraftmann Cezary Czerny, 03-117 Warszawa, którego oferta została wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza na część 1, Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie dla części nr 1 unieważniono.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 858398,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Graffiti Jakub Supranowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181215175

7.3.4) Miejscowość: Ząbki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-091

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.