Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00591296/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00617650/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Komorowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRÓW MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaostrowmaz@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostrowmaz.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff055808-03dd-4771-8c5c-59d05a8adb741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Komorowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff055808-03dd-4771-8c5c-59d05a8adb74
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038399/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Zagospodarowanie terenu przy PSP w Komorowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 590568,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej im. płk. dypl. Ludwika Bociańskiego w Komorowie (adres: ul. Mazowiecka 81, 07-310 Komorowo). Zadanie będzie obejmowało m.in. budowę parkingu, chodników oraz zagospodarowanie terenów zielonych. Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w Załączniku nr 4 do SWZ – dokumentacji projektowej.
2. Zamawiający zaznacza, że Wykonawca po dokonaniu rozbiórki ogrodzenia jest zobowiązany do przekazania materiałów (m.in. przęseł i kamieni) do Publicznej Szkoły Podstawowej w Komorowie.
3. Przedmiar zawarty w załączniku nr 4 do SWZ ma charakter pomocniczy i poglądowy. W kosztorysie będącym kalkulacją ceny (który Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy) musi zostać uwzględniony pełen zakres pozycji (ilość i treść) zawartych w załączonym przedmiarze, a także wszelkie dodatkowe pozycje, które Wykonawca uzna za niezbędne do prawidłowej realizacji zadania. Natomiast ilości na poszczególnych pozycjach dodatkowych (wprowadzonych przez Wykonawcę) należy dostosować tak, aby zapewnić zgodność wykonania przedmiotu zamówienia z dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367874,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1145671,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367874,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Budowlano - Drogowych "DROGBUD" Andrzej Pecura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550426960
7.3.3) Ulica: ul. dr. Eugeniusza Rytla 2
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Robót Budowlano - Drogowych "DROGBUD" Andrzej Pecura
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Robót Budowlano - Drogowych "DROGBUD" Andrzej Pecura
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367874,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Remont nawierzchni istniejącego kortu do gry w tenisa wraz z montażem nowego kortu do padla
- "Przebudowa nawierzchni ul. Osiedlowej w Wyględach"
- Roboty budowlane związane z malowaniem korytarza na parterze oraz klatki schodowej bocznej, remont zaplecza wf-u i szatni przy sali gimnastycznej, wymiana wykładziny PCV w dwóch salach lekcyjnej
- Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ulicy Urbanowicz 5 - 7 w Sosnowcu.
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PORADNI ZDROWIA PSYCHICZNEGO "BLIŻEJ CIEBIE"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.