eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235-10-17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08888dd2-4162-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000631/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275639/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.36.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 610803,29 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 244949,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z utrzymaniem kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów o łącznej długości około 22 km i średnicach przewodów od fi 160 do fi 1500. 2. Zakres prac:
1) Czyszczenie kanałów. 2) Czyszczenie studni rewizyjnych. 3) Odbudowa załamanej kanalizacji wraz z odtworzeniem istniejącej podbudowy i nawierzchni.
4) Renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem rękawa termoutwardzalnego wraz z uwidocznieniem stanu kanału po renowacji na nośniku elektronicznym. 5) Renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem pakerów wraz z uwidocznieniem stanu kanału po renowacji na nośniku elektronicznym. 6) Monitoring kanału deszczowego przy użyciu profesjonalnej kamery inspekcyjnej wraz z jego zapisem na nośniku CD/DVD oraz wydrukiem raportu zawierającego m.in.: opis kanału, profil podłużny, ocenę stanu technicznego oraz schemat istniejących połączeń kanalizacyjnych w studni tj. dopływów i odpływów. 7) Wycinka korzeni zarastających przewody kanalizacyjne. 8) Uzupełnienie lub wymiana na studniach kanalizacyjnych pokryw żeliwnych, żelbetowych, betonowych.
9) Uzupełnienie lub wymiana na studniach kanalizacyjnych włazów (pokrywa wraz z kołnierzem). 10) Uzupełnienie lub wymiana na studniach kanalizacyjnych włazów (pokrywa wraz z kołnierzem) oraz pierścieni odciążających.
11) Wymiana lub zabudowa nowej, kompletnej studni kanalizacyjnej wraz z zachowaniem istniejących połączeń kanalizacyjnych. 12) Odszukanie i uwidocznienie studni zasypanych lub zaasfaltowanych. 13) Regulacja pionowa studni kanalizacyjnej. 14) Ustalenie przyczyny uszkodzenia studni wraz z naprawą. 15) Czyszczenie separatorów substancji ropopochodnych.
16) Odpompowanie wody z niedrożnej kanalizacji. 17) Udział w odbiorach lub przeglądach sieci kanalizacji deszczowej. 18) Ustalenie przyczyny powstania zapadliska w terenie wraz z propozycją jego usunięcia. 19) Odbiór przyłączy kanalizacyjnych. 3. Prace, o których mowa w ust. 2 realizowane będą na podstawie wskazań Zamawiającego, zgodnie ze wzorem wskazania stanowiącym Załącznik nr 1 do wzoru umowy, które zawierać będzie: 1) Zakres prac ustalany w miarę potrzeb, stosownie do środków rezerwowanych w budżecie Gminy Knurów na przedmiotowe zadanie. 2) Wartość prac ustalaną każdorazowo na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w § 6 ust. 7 wzoru umowy, przy uwzględnieniu zapisów § 6 ust. 8 wzoru umowy. 3) Termin wykonania prac uzgodniony z Wykonawcą, nie krótszy niż jeden dzień od daty przekazania wskazania Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest również do reagowania na awarie. Dla potrzeb niniejszego zamówienia „prace awaryjne” oznaczają zdarzenia związane w szczególności z: 1) Usunięciem miejscowych niedrożności kanałów deszczowych spowodowanych ich zanieczyszczeniem.
2) Odpompowaniem wody z niedrożnej kanalizacji. 3) Ustaleniem przyczyny powstania zapadliska w terenie wraz z propozycją jego usunięcia. 4) Odbudową załamanej kanalizacji deszczowej. 5) Naprawą uszkodzonej studni. 5. W razie otrzymania zgłoszenia o awarii, Wykonawca winien dokonać zabezpieczenia miejsca awarii w terminie zadeklarowanym w ofercie, nie dłuższym niż 6 godzin od otrzymania zgłoszenia. 6. Zgłoszenia Wykonawcy konieczności wykonania może dokonywać Zamawiający lub Straż Miejska – telefonicznie lub drogą elektroniczną (zgodnie z danymi kontaktowymi , które podane zostaną w § 2 ust. 5 umowy). Z chwilą zgłoszenia w ww. formie, informację o konieczności zabezpieczenia miejsca awarii będzie się uznawać za doręczoną Wykonawcy. 7. Rozpoczęcie prac awaryjnych nastąpi w trybie natychmiastowym, lecz nie później niż w ciągu 3 dni od zabezpieczenia miejsca awarii i potwierdzone zostanie przez Zamawiającego w pisemnym wskazaniu, o którym mowa w ust. 3, przekazanym drogą elektroniczną z jednoznacznym określeniem wykonywania prac w trybie awaryjnym. Od chwili otrzymania zgłoszenia Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z nieterminowego zabezpieczenia miejsca awarii oraz niewłaściwego wykonania prac awaryjnych, o których mowa w ust. 4, a ponadto zabezpieczenie miejsca awarii w terminie późniejszym niż deklarowany naraża Wykonawcę na naliczenie kary umownej, o której mowa w § 9 ust. 3 pkt. 3.2. wzoru umowy.
9. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

90642000-9 - Usługi opróżniania kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263541,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263541,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263541,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ascenizacyjne Stanisław Korgól

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273600168

7.3.3) Ulica: Jastrzębska 53

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-304

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.