Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00313425/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Drugie postępowanie na pełnienie branżowego nadzoru inwestorskiego
dla zadania pod nazwą: ,,Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej
nr 2 w Rydułtowach – etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36
1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324537411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Drugie postępowanie na pełnienie branżowego nadzoru inwestorskiegodla zadania pod nazwą: ,,Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej
nr 2 w Rydułtowach – etap I”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f1a095e-5c02-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000544/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Pełnienie branżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą: ,,Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Rydułtowach – etap I”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313425/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000017.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13718,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi:
1) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; przy czym do spełniania warunku wystarczą uprawnienia w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych,
2) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
3) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 – etap I”.
2. W zakresie branży konstrukcyjno – budowlanej nadzór inwestorski zapewniony jest przez Urząd Miasta Rydułtowy.
3. Nadzorowane roboty obejmują rozbudowę Szkoły Podstawowej nr 2 w Rydułtowach o klatkę schodową, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń segmentu „A” w budynku szkoły na pomieszczenia przedszkolne, wykonanie utwardzeń (4 miejsca parkingowe, w tym również plac do zawracania) oraz przebudowę instalacji hydrantowej w całym budynku szkoły, na podstawie Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1499/21 z dnia 05.08.2021 r. UWAGA: Zakres zamówienia obejmuje tylko część dokumentacji projektowej objętej pozwoleniem na budowę, tzn.: adaptacja części pomieszczeń parteru na oddziały przedszkole, budowa nowej klatki schodowej oraz przebudowa instalacji hydrantowej w całym budynku w ramach rozbudowy, przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Rydułtowach.
4. Nadzór prowadzony będzie nad wykonaniem robót budowlanych obejmujących:
1) budowę nowej klatki schodowej zlokalizowanej w narożniku pomiędzy segmentem A a łącznikiem Szkoły Podstawowej nr 2 w Rydułtowach. Projektowana klatka schodowa będzie czterokondygnacyjna, podpiwniczona, na rzucie posiadać będzie kształt prostokąta o wymiarach 6,23 m x 9,4 m i kącie dachu 5st.
Obiekt zostanie funkcjonalnie połączony z częścią istniejącą poprzez wykonanie otworów drzwiowych łączących klatkę schodową z kondygnacjami w segmencie A oraz na poziomie parteru w łączniku. Wewnątrz klatki projektuje się platformę pionową, która zapewni dostęp osobom niepełnosprawnym. W związku z realizacją nowej zewnętrznej klatki schodowej konieczna jest przebudowa złącza kablowego oraz przyłącza wody do budynku szkoły,
2) adaptację pomieszczeń części parteru budynku w segmencie A szkoły na oddziały przedszkolne polegającą na przebudowie oraz zmianie sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru w celu wydzielenia pomieszczeń przedszkolnych. Projektowanych jest 5 oddziałów przedszkolnych wraz z toaletami oddziałowymi, szatniami, pokojem nauczycielskim, magazynem oraz toaletą dla nauczycieli,
3) likwidację wewnętrznej klatki schodowej i wykonanie stropów oraz posadzek w jej miejsce,
4) wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej,
5) wykonanie nowych posadzek i warstw wykończeniowych w projektowanych przedszkolnych pomieszczeniach,
6) przeniesienie czterech pomieszczeń z parteru szkoły na pierwsze i drugie piętro segmentu A szkoły,
7) wydzielenie pomieszczenia technicznego na potrzeby przebudowanego przyłącza wody w piwnicy segmentu A,
8) wykonanie fragmentu utwardzenia, które zapewni wozowi bojowemu straży pożarnej miejsce do zawrócenia z wydzielonej drogi przeciwpożarowej wraz z 4 miejscami parkingowymi. Droga przeciwpożarowa zostaje wydzielona na istniejącym utwardzeniu. Dodatkowo wymianę fragmentów dojść utwardzonych – droga,
9) wymianę instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej z cyrkulacją wraz z pionami, wymianę instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z pionami, wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, armaturą i pionami, instalację wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej wyciągowej, instalację chłodu w systemie VRV na czynniku ziębniczym R410A w obrębie remontowanego parteru i pierwszego piętra w segmencie A szkoły.
10) przebudowę instalacji hydrantowej w całym budynku szkoły.
5. Zakres robót obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty rozbiórkowe,
3) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
4) roboty pomiarowe,
5) roboty montażowe,
6) roboty murarskie,
7) wznoszenie konstrukcji budynków,
8) wykonywanie pokryć dachowych,
9) roboty izolacyjne,
10) izolację cieplną,
11) roboty w zakresie stolarki budowlanej,
12) kładzenie i wykładanie podłóg,
13) roboty malarskie,
14) roboty przy wznoszeniu rusztowań,
15) roboty ciesielskie.
6. Szczegółowe obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego wynikają z § 1 i § 2 projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponieważ cena oferty niepodlegającej odrzuceniu złożonej w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz Zamawiający nie wyraził zgody na zwiększenie środków, zaistniały przesłanki do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie przepisu art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Gospodarowanie odpadami niebezpiecznymi i innymi niż niebezpieczne dla PGG S.A. Oddział KWK ROW (Ruch: Chwałowice, Jankowice, Marcel, Rydułtowy).
- Remont wentylatorów głównych WPK w stacjach wentylatorów głównych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A.
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usługi nadzoru inwestorskiego inwestycji Budowa Hali Sportowej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń wewnętrznych klubokawiarni polegająca na zmianie aranżacji zaplecza w budynku Muzeum Historii Żydów Polskich (...)"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Sztumie
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Starodworskiej, ul. Cystersów, ul. Jana Dekerta, ul. Sebastiana Grabowieckiego, ul. Józefa Wybickiego i ul. Tymiany w Bledzewie"
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji zad. pn.: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





