Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00629102/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
- 2024/BZP 00632899/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego według 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003871913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kanonicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@upjp2.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upjp2.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.upjp2.edu.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego według 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0805c11d-12f9-4bb7-b71f-4180e3e33c0f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629102
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.237.24 - 08
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 82086,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
na część nr 1 składają się: komputer stacjonarny (poleasingowy) - 25 szt.; monitor 27” 2K (poleasingowy) – 33 szt.; monitor 24’’ (poleasingowy)– 8 szt.;4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 80270 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
na część nr 2 składają się : laptop nowy – 1 szt.; zestaw przewodowy (klawiatura + mysz) – 20 szt.; zestaw bezprzewodowy (klawiatura + mysz) – 27 szt.; monitor nowy 34’’ – 2 szt.; komputer stacjonarny nowy All in One – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 19000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73984,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179564,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73984,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WRCOMPUTERS Łukasz Kaca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482365583
7.3.4) Miejscowość: Janiszew
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73984,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, odrzucił ofertę Tronus Polska Sp. z o. o. (ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa) w zakresie Części 2 - jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wykonawca nie złożył wraz z ofertą wymaganego Załącznika A do SWZ, który zgodnie z zapisami SWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa źródła promieniowania laserowego do badań metodami aktywnej termografii - DE-dzp.272-356/25
- Usługa zaprojektowania i wykonania elementów obudowy dawkomierza dla IFJ PAN (DZP.260.8.2025)
- Wykonanie systemu klimatyzacji VRF w wybranych pomieszczeniach, wraz z dostosowaniem zasilania w energię elektryczną oraz pracami towarzyszącymi, w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach
- Usługa restauracyjna podczas 10th Cracow Conference on Graph Theory 2025 - DE-dzp.272-328/25
- Dostawa elementów i podzespołów mechanicznych do systemów pomiarowych
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie wymiany instalacji oświetlenia awaryjnego w segmencie A i segmencie B budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Gronostajowa 2, 30-387 Kraków.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu komputerowego i serwerowego, mebli i wyposażenia, w tym pracowni chemicznej oraz sprzętu sportowego w ramach zadania pn. "Remont budynku ZS Nr 1 w Grodzisku Maz. po pożarze - etap II"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej".
- Dostawa wyposażenia, urządzeń i pomocy dydaktycznych w ramach projektu Dwujęzyczny Maluch - Realizacja programów dwujęzyczności w zakresie j.angielskiego w oddziałach przedszkolnych w g. Kalwaria Zeb.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby placówek oświatowych w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy
- "Dostawa sprzętu informatycznego dla Przychodni Rejonowej w Ropczycach w ramach projektu FENX.06.01-IP.03-0001/23.
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego na potrzeby wyposażenia żłobka i przedszkola przy ul. Okrężnej
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.