Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298885/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie cystern paliwowych wraz z węzłem dystrybucyjnym w ruchu, filtrami i przewodami elastycznymi do badań WDT oraz kontrolą metrologiczną przyrządów pomiarowych zamontowanych w cysternach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261156386
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie cystern paliwowych wraz z węzłem dystrybucyjnym w ruchu, filtrami i przewodami elastycznymi do badań WDT oraz kontrolą metrologiczną przyrządów pomiarowych zamontowanych w cysternach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-069fc5f1-5425-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298885/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przygotowania cystern paliwowych wraz z węzłem dystrybucyjnym w ruchu, filtrami i przewodami elastycznymi do badań WDT oraz kontrolą metrologiczną przyrządów pomiarowych zamontowanych w cysternach.
2. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) zabezpieczenia paliwa we własnym zakresie celem sprawdzenia węzła dystrybucyjnego cystern będących w eksploatacji;
b) zabezpieczenia wody we własnym zakresie celem wykonania próby ciśnieniowej. Istnieje możliwość odkupienia wody od Wydziału Infrastruktury 34 WOG Rzeszów po wcześniejszym zawarciu umowy na ww. odkup.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący planowanych ilości i terminów badań pośrednich i okresowych, rodzaju cystern, lokalizacji sprzętu, został określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów własnych.
5. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia Wykonawcy dostępu do wszystkich urządzeń w sposób umożliwiający prawidłowe i bezpieczne prowadzenie prac będących przedmiotem zamówienia.
6. Jeżeli w toku czynności odbioru usługi zostanie stwierdzone, że przedmiot zamówienia nie osiągnął gotowości od odbioru z powodu nie zakończenia prac, lub wad w ich wykonaniu to użytkownik odmówi odbioru z winy Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193110 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193110 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrol-Serwis Cezary Miłek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 222008739
7.3.4) Miejscowość: Redzikowo 26/17
7.3.5) Kod pocztowy: 76-204
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi polegającej na administrowaniu nieruchomościami należącymi do PCI Sp. z o.o.
- Dostawy materiałów do sterylizacji dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów i uczennic oraz kadry kształcenia zawodowego Technikum Nr 9 w Rzeszowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wag laboratoryjnych i suszarki laboratoryjnej
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Dostawa żywności do Warsztatów Szkolnych i Internatu Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w 2026 r. - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa i konserwacja sprzętu kuchennego - gastronomicznego, chłodniczego, grzewczego, myjącego i polowego oraz badań rezystancji na potrzeby 43 WOG.
- Przegląd i konserwacja urządzeń i instalacji przeciw pożarowych w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie usługi naprawy oraz konserwacji piecyków na paliwo płynne typu KL-15, KL-35, RL-36, K-40
- Usługi przeglądów, konserwacji, rozbudowy i napraw systemów monitoringu wizyjnego, systemów alarmowych oraz systemów kontroli dostępu w obiektach UMCS
- Mechaniczne profilowanie i równanie gminnych dróg gruntowych w 2026 roku
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





