Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00633431/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi wsparcia technicznego Producenta dla posiadanego przez Zamawiającego rozwiązania o nazwie SECUREVISIO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.mazur@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/186053/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usługi wsparcia technicznego Producenta dla posiadanego przez Zamawiającego rozwiązania o nazwie SECUREVISIO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4d4aaf2-85c3-40a0-84aa-a8d01044291f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094252/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zakup wsparcia oraz subskrybcji na kolejny okres dla posiadanego systemu zarządzania bezpieczeństwem SecureVisio
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633431
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.74.2024.IWM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 285891,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia technicznego Producenta (zwanego dalej Usługą) dla posiadanego przez Zamawiającego rozwiązania o nazwie SECUREVISIO, zwanego dalej Sytemem.
2. W wykonaniu Usługi, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) dokonywania modyfikacji i aktualizacji Systemu,
2) usuwania awarii, błędów i usterek w funkcjonowaniu Systemu w określonym czasie zgodnie z zapisami Opisu przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z przeznaczeniem i przywróceniem stanu sprzed nieprawidłowości,
3) wykonywania niezbędnych modyfikacji Systemu w związku z koniecznością zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami i normami oraz związane z aktualizacjami użytych do budowy Systemu komponentów,
4) udzielenia Zamawiającemu dostępu do bieżących aktualizacji Systemu,
5) wykonywania obowiązków wynikających z Umowy w sposób zapobiegający utracie danych Zamawiającego, do których będzie miał dostęp w trakcie wykonywania prac. W przypadku, gdy wykonywanie prac wiąże się z ryzykiem utraty danych, Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym Zamawiającego przed przystąpieniem do naprawy oraz umożliwić Zamawiającemu wykonanie kopii zapasowych danych,
6) udzielenia konsultacji dotyczących funkcjonowania, konfigurowania i użytkowania Systemu,
7) świadczenia usługi wsparcia technicznego przez 36 miesięcy licząc od dnia uruchomienia usługi.
3. Zakres wsparcia technicznego Producenta rozwiązania o nazwie SECUREVISIO. Wsparcie techniczne realizowane przez Producenta Systemu SecureVisio, zakłada pomoc techniczną w zakresie zgłoszeń, związanych z wykrytymi przez Zamawiającego awariami, błędami lub usterkami oraz dostęp do nowych wersji oprogramowania a także pakietów z poprawkami. Usługa wsparcia będzie świadczona w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 i obejmuje usunięcie awarii/błędu/usterki w sposób umożliwiający funkcjonowanie Systemu, bądź jego elementu, zgodnie z przeznaczeniem oraz przywrócenie stanu sprzed awarii. Zgłoszenia w godz. 16.00 – 8.00 oraz zgłoszenia w soboty, dni świąteczne (ustawowo wolne od pracy) traktowane będą jako zgłoszone o godzinie 8.00, pierwszego dnia roboczego następującego po tym terminie.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres wymaganych czynności oraz sposób ich realizacji określony został w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 3 do SWZ – Istotnych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350415,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350415,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350415,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Systems and Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272605731
7.3.3) Ulica: Syta 68A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-993
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IT SYSTEMS AND SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IT SYSTEMS AND SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350415,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa ręczników jednorazowego użytku na potrzeby COZL.
- Dostawa produktów leczniczych finansowanych w ramach programów lekowych i chemioterapii
- Dostawa wyposażenia medycznego (taboret, wózek inwalidzki, stojak na kroplówki itp..) na potrzeby Oddziału Hematologii i Transplantacji Szpiku COZL w ramach darowizny Fundacji DKMS.
- Realizacja szkolenia "FortiGate - administracja i bezpieczeństwo sieci" w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Administracja Rządowa Województwa Lubelskiego"
- Dostawa urządzeń i podzespołów potrzebnych do rozbudowy i modernizacji Stacji Uzdatniania Wody wraz z usługą modernizacji i rozbudowy istniejącej Stacji Uzdatniania Wody
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu wylotów kanalizacji deszczowej do rzek Bystrzycy (wylot W14, W23a), Czechówki (W7C, W16, W22) oraz Czerniejówki (W21)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu konferencyjnego na sali im. W. Pańki
- Zakup i dostawa: macierzy dyskowej, zasilacza UPS, usługi wdrożenia klastra wysokiej dostępności, serwera kopii zapasowych oraz oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury IT.
- Zakup usług serwisu pogwarancyjnego dla sprzętu serwerowego
- Przedłużenie obecnego kontraktu i zmiana z wersji Standard na Enterprise Plus dla usługi wsparcia technicznego i subskrypcji dla środowiska wirtualizacyjnego VMware na 12 miesięcy
- Odnowienie wsparcia producenta do posiadanych przez Zamawiającego licencji oraz urządzeń
- Usługi w zakresie wsparcia systemów informatycznych/oprogramowań, świadczone przez ich producentów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.