eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Usługa przyjmowania opłat wnoszonych na rachunki Sądu Okręgowego w Toruniu oraz Sądów Rejonowych w Chełmnie, Golubiu-Dobrzyniu i Wąbrzeźnie kartami płatniczymi i gotówką z wykorzystaniem urządzeń .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przyjmowania opłat wnoszonych na rachunki Sądu Okręgowego w Toruniu oraz Sądów Rejonowych w Chełmnie, Golubiu-Dobrzyniu i Wąbrzeźnie kartami płatniczymi i gotówką z wykorzystaniem urządzeń .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571493

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piekary 51

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: finanse@torun.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przyjmowania opłat wnoszonych na rachunki Sądu Okręgowego w Toruniu oraz Sądów Rejonowych w Chełmnie, Golubiu-Dobrzyniu i Wąbrzeźnie kartami płatniczymi i gotówką z wykorzystaniem urządzeń .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af807f96-1cd1-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021305/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa przyjmowania opłat wnoszonych na rachunki Sądu Okręgowego w Toruniu oraz Sądów Rejonowych w Chełmnie, Golubiu-Dobrzyniu i Wąbrzeźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305829/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F-351-4/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Usługa przyjmowania opłat wnoszonych na rachunki Sądu Okręgowego w Toruniu oraz Sądów Rejonowych w Chełmnie, Golubiu-Dobrzyniu i Wąbrzeźnie kartami płatniczymi i gotówką z wykorzystaniem urządzeń samoobsługowych oraz sprzedaż e-znaków opłaty sądowej w sposób w pełni zintegrowany z platformą e-Płatności Ministerstwa Sprawiedliwości.
Zamawiający wymaga zaopatrzenia każdej w/w jednostki w jeden terminal plus dodatkowy w Sądzie Okręgowym w Toruniu (łącznie pięć urządzenia).
Zaoferowany przez Wykonawcę samoobsługowy terminal płatniczy musi posiadać możliwość:
1) przyjmowania wpłat bezgotówkowych i gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne w sprawach dotyczących postępowania sądowego - dochody budżetowe, sumy na zlecenie, wpłaty dotyczące Funduszu Pomocy Postpenitencjarnej,
2) przyjmowania wpłat bezgotówkowych i gotówkowych dokonywanych przez pracowników jednostek Zamawiającego z tytułu należności na rzecz Skarbu Państwa - dochody budżetowe, należności na rzecz ZFŚS,
3) sprzedaż elektronicznych znaków opłaty sądowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady świadczenia usługi określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30144400-4 - Automaty do pobierania opłat

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440112,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526457,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440112,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BillBird SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762165116

7.3.3) Ulica: ul. Wielicka 28B, Bud. C

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-552

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Części zamówienia powierzone Podwykonawcy:
a. Przekaz środków pieniężnych z rachunków posiadaczy kart płatniczych dokonujących wpłat poprzez
terminale płatnicze na rachunek BillBird,
b. Konwojowanie środków pieniężnych oraz przekaz gotówki wpłaconej do terminali płatniczych na
rachunek BillBird.
Informacje na temat podwykonawców (o ile są już znane):
a. Alior Bank S.A. i CRE PeP S.A.
b. Poczta Polska SA


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440112,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.