Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00635278/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa komputerów stacjonarnych oraz przenośnych, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uep/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa komputerów stacjonarnych oraz przenośnych, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f052042f-283b-4f10-8118-15436f6e0459
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028216/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa sukcesywna komputerów stacjonarnych, przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania biurowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635278
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/049/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 600000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sukcesywna dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów, skanerów i oprogramowania;Realizacja dostaw następować będzie w drodze odrębnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie trwania umowy.
Podane w specyfikacji techniczno-cenowej ilości asortymentu nie muszą ulec wyczerpaniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w razie wyczerpania danej pozycji asortymentu do zamówienia go na ustalonych umową zasadach w miejsce innego asortymentu objętego zamówieniem pod warunkiem nie przekroczenia kwoty łącznego wynagrodzenia Wykonawcy, na które opiewać będzie umowa.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 250000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa sukcesywna komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania.Realizacja dostaw następować będzie w drodze odrębnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie trwania umowy.
Podane w specyfikacji techniczno-cenowej ilości asortymentu nie muszą ulec wyczerpaniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w razie wyczerpania danej pozycji asortymentu do zamówienia go na ustalonych umową zasadach w miejsce innego asortymentu objętego zamówieniem pod warunkiem nie przekroczenia kwoty łącznego wynagrodzenia Wykonawcy, na które opiewać będzie umowa.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 350000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258627,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258627,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258627,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kombit Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521608787
7.3.3) Ulica: ul. Migdałowa 60
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258627,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439426,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439426,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439426,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kombit Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521608787
7.3.3) Ulica: ul. Migdałowa 60
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439426,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opieka serwisowa nad sprzętem drukującym oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z systemem narzędziowym wspomagającym zarządzanie sprzętem
- Dostawa wyrobów medycznych wielorazowych
- zakup 1 egz. analizatora do szybkich analiz ziaren zbóż i nasion metodą bliskiej podczerwieni (NIR)
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu"
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik - modernizacja nawierzchni poliuretanowej boiska do koszykówki i oświetlenia, na terenie XX Liceum Ogólnokształcącego os. Wichrowe Wzgórza 111.
- Zakup środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa skanera oraz plotera wieloformatowego
- "Zakup projektora cyfrowego 2K/4K w standardzie DCI" dla Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku
- Utworzenie e - usług publicznych do zarządzania infrastrukturą drogową i organizacją ruchu wraz z budową systemu. Zadanie 3 - zakup sprzętu
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Kwalifikacje i kariera"
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrzycko
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.