eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 27 wraz z termomodernizacją

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 27 wraz z termomodernizacją

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Raciborzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272553700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Króla Stefana Batorego 8

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzbraciborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbraciborz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-245944b6-8e97-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 27 wraz z termomodernizacją

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-245944b6-8e97-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00012518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095042/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 27 wraz z termomodernizacją

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane z BGK w ramach premii MZG z opcją grantu MZG

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521052

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/MZB/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu Przebudowy budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 27 wraz z termomodernizacją.
Zakres obejmuje:
- ocieplanie ścian zewnętrznych
- usuwanie wilgoci, wykonanie izolacji poziomych, izolacji pionowych i wykonanie drenażu opaskowego.
- termomodernizację ścian wewnętrznych
- termomodernizację dachu
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej , parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz drzwi zewnętrznych wejściowych
- wymianę okien i drzwi wewnętrznych
- wymianę zewnętrznych parapetów okiennych i obróbek blacharskich,
-wykończenie (gipsowanie, tynkowanie) ościeży w przypadku wymiany stolarki,
-naprawę lokalnych uszkodzeń tynków, podłóg oraz malowanie - w przypadku działań związanych z wykonaniem instalacji wewnętrznych,
- wykonanie ogrzewania etażowego gazowego w lokalach mieszkalnych,
-wymianę desek podłogowych lub jej usztywnienie
- białkowanie ścian w przestrzeni strychowej,
- przemurowanie pęknięć ścian konstrukcyjnych,
-podmurowanie otworów okiennych w ścianach zewnętrznych do uzyskania normowych wysokości (ściany pod oknem) lub montaż barierek,
-wymianę drzwi wejściowych lokatorskich
-wymianę drzwi do piwnic lokatorskich i pozostałych drzwi ,
-wymianę drzwi wejściowych do piwnicy
-wykonanie okładzin ceramicznych schodów na poziomie parteru i podestów schodowych,
-remont stopnic biegów i spoczników schodowych,
-remont tynków ścian i sufitów, w tym częściowa ich wymiana, wykonanie gładzi, malowanie ,
- malowanie ścian i sufitów, wszystkich powierzchni schodów łącznie z balustradami i pochwytami,
-remont biegu schodowego do piwnic i remont/montaż pochwytów,
-remont posadzek w korytarzach piwnicznych,
- białkowanie ścian i sufitów korytarzy piwnicznych po wcześniejszym uzupełnieniu ubytków tynków,
-wykonanie opaski budynku,
- remont progów wejściowych,
-odnowienie/wymiana wszystkich zewnętrznych skrzynek przyłączeniowych, tablic i drzwiczek,
- wykonanie napisów adresowych na elewacji
-montaż uchwytów na flagę
-przełożenie/wymiana rur (elementów) biegnących po elewacji,
-montaż tablic informacyjnych,
- zagospodarowanie terenu przed budynkiem tj. remont dojścia do klatki schodowej z uwzględnieniem montażu stojaków na rowery,
- roboty elektryczne,
- roboty sanitarne.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do SWZ, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanych dalej „STWiORB”, przedmiar robót. Pozostałe wymagania określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262300-4 - Betonowanie

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2137452,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2809830,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2137452,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy , Kamil Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160006257

7.3.3) Ulica: ul. Zielona 42

7.3.4) Miejscowość: Kietrz

7.3.5) Kod pocztowy: 48-130

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2137452,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.