eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Komorniki w 2023 roku

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-01-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Komorniki w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Komorniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stawna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Komorniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751

1.5.8.) Numer faksu: +48618107985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.komorniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/691618

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Komorniki w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b9d1b54b-70a0-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00012494

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00019141/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Komorniki w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00470563/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 794241,55

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Komorniki na trasie z domu do przedszkola, szko³y, placówki o¶wiatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowo¿enia w terminie od 2.01.2023 r. do 29.12.2023 r., w tym dzieci na wózkach inwalidzkich.
2. Przewozy bêd± odbywa³y siê w dni robocze z wy³±czeniem: wakacji, ferii zimowych, przerw ¶wi±tecznych, dni wolnych od zajêæ przedszkolnych/szkolnych oraz dni, w których zajêcia nie bêd± siê odbywa³y z powodu zdarzeñ o charakterze nadzwyczajnym nieprzewidzianym, nag³ym i niezale¿nym od woli Zamawiaj±cego, a tak¿e zdarzeñ wykraczaj±cych poza normalne warunki ¿ycia gospodarczego i spo³ecznego.
3. Zamawiaj±cy gwarantuje minimalny zakres zamówienia wynosz±cy 65% warto¶ci umowy.
4. Zamówienie zosta³o podzielone na dwie czê¶ci. Pierwsza czê¶æ obejmuje dowóz uczniów niepe³nosprawnych do placówek specjalistycznych w Poznaniu wskazanych w za³±czniku nr 1a do umowy.
5. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub obie czê¶ci.
6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia ( zwany OPZ ) znajduje siê w za³±czniku nr 1a dla czê¶ci I.
7. Szczegó³owy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cym za³±cznik nr 10a do SWZ dla czê¶ci I.
8. Wymagania i zakres obowi±zków kierowcy i opiekuna zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 4 do umowy.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich dzia³anie jak za swoje w³asne.
10. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wykonuj±ce us³ugi bêd±ce przedmiotem zamówienia by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê, za wyj±tkiem osób, których obowi±zki nie polegaj± na wykonywaniu prac w sposób okre¶lony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, z pó¼n. zm.). Obowi±zek zatrudnienia dotyczy osób ¶wiadcz±cych us³ugi jako kierowcy i opiekunowie.
11. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê ww. wymagañ oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y okre¶lone w § 5 wzoru umowy ( za³±cznik nr 10a do SWZ dla czê¶ci I.
12. Wykonawca zobowi±zany jest przez ca³y okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 80 000,00 z³ niezale¿nie od tego, na ile czê¶ci sk³ada ofertê, wa¿ne nie pó¼niej ni¿ od daty podpisania umowy do czasu odbioru koñcowego. Zamawiaj±cy zaakceptuje posiadany przez Wykonawcê dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wymagan± przez Zamawiaj±cego, która bêdzie zawarta na okres roczny i bêdzie odnawialny z zachowaniem ci±g³o¶ci ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru koñcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu wa¿ny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia najpó¼niej w ci±gu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 435588,19 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Komorniki na trasie z domu do przedszkola, szko³y, placówki o¶wiatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowo¿enia w terminie od 2.01.2023 r. do 29.12.2023 r., w tym dzieci na wózkach inwalidzkich.
2. Przewozy bêd± odbywa³y siê w dni robocze z wy³±czeniem: wakacji, ferii zimowych, przerw ¶wi±tecznych, dni wolnych od zajêæ przedszkolnych/szkolnych oraz dni, w których zajêcia nie bêd± siê odbywa³y z powodu zdarzeñ o charakterze nadzwyczajnym nieprzewidzianym, nag³ym i niezale¿nym od woli Zamawiaj±cego, a tak¿e zdarzeñ wykraczaj±cych poza normalne warunki ¿ycia gospodarczego i spo³ecznego.
3. Zamawiaj±cy gwarantuje minimalny zakres zamówienia wynosz±cy 65% warto¶ci umowy.
4. Zamówienie zosta³o podzielone na dwie czê¶ci. Druga czê¶æ obejmuje dowóz uczniów niepe³nosprawnych do placówek specjalistycznych w Mosinie wskazanych w za³±czniku nr 1b do umowy.
5. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub obie czê¶ci.
6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia ( zwany OPZ ) znajduje siê w za³±czniku nr 1b do SWZ dla czê¶ci II.
7. Szczegó³owy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cym za³±cznik nr 10b do SWZ dla czê¶ci II.
8. Wymagania i zakres obowi±zków kierowcy i opiekuna zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 4 do umowy.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich dzia³anie jak za swoje w³asne.
10. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wykonuj±ce us³ugi bêd±ce przedmiotem zamówienia by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê, za wyj±tkiem osób, których obowi±zki nie polegaj± na wykonywaniu prac w sposób okre¶lony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, z pó¼n. zm.). Obowi±zek zatrudnienia dotyczy osób ¶wiadcz±cych us³ugi jako kierowcy i opiekunowie.
11. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê ww. wymagañ oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y okre¶lone w § 5 wzoru umowy ( za³±cznik nr 10a do SWZ dla czê¶ci I oraz za³±cznik nr 10b do SWZ dla czê¶ci II ).
12. Wykonawca zobowi±zany jest przez ca³y okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 80 000,00 z³ niezale¿nie od tego, na ile czê¶ci sk³ada ofertê, wa¿ne nie pó¼niej ni¿ od daty podpisania umowy do czasu odbioru koñcowego. Zamawiaj±cy zaakceptuje posiadany przez Wykonawcê dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wymagan± przez Zamawiaj±cego, która bêdzie zawarta na okres roczny i bêdzie odnawialny z zachowaniem ci±g³o¶ci ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru koñcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu wa¿ny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia najpó¼niej w ci±gu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 358653,36 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 462224,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 596975,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462224,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKTORIA Pawe³ Waleriañczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310110036

7.3.3) Ulica: Piotrkowice 22b

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦lesin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-561

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 462224,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-29

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 319304,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 588294,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319304,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURO TAXI Hanna Florczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300280881

7.3.3) Ulica: ul. Kacza 17

7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ

7.3.5) Kod pocztowy: 60-106

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 319304,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-29

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W zwi±zku z tym, i¿ w postêpowaniu przewidziano prawo opcji do 30%, warto¶æ zamówienia podstawowego wynosi w zakresie czê¶ci 1: 355 557,60 z³, warto¶æ zamówienia podstawowego w zakresie czê¶ci 2 wynosi: 245 619,00 z³.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.