Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00571228/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00581376/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szrm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b095adf8-e270-48cd-8f17-17992ac65a8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029797/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Ochrona bud. przy ul. Senatorskiej 29/31 (...) i przy ul. Sokratesa 15 - na lata 2025-2026 i przy ul. Marszałkowskiej 77/79 na okres 12 m-cy, zamówienie udzielane w częściach,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571228
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP/PW/50//2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1023059,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione części:
Część I - Ochrona obiektu przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie,
Część II - Ochrona obiektu przy ul. Sokratesa 15 w Warszawie,
Część III - Ochrona obiektu przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta wraz z przynależnymi terenami, parkingami oraz znajdującymi się w nich osobami i mieniem w niżej określonych lokalizacjach:
a) ul. Senatorska29/31w Warszawie,
b) ul. Sokratesa 15 w Warszawie,
c) ul. Marszałkowska 77/79 w Warszawie,
2) Ochronę świadczoną przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni miesiąca, w systemie jednoosobowym (zmianowym),
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) stałą ochronę obiektu i mienia,
b) monitoring obiektu przy wykorzystaniu istniejących systemów,
c) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie chronionym,
d) przeciwdziałanie kradzieżom,
e) przeciwdziałanie włamaniom, napadom rabunkowym oraz niszczeniu mienia,
f) przeciwdziałanie malowaniu graffiti na ścianach,
g) zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym,
h) kontrolę ruchu osób i pojazdów na terenie obiektu,
i) gospodarowanie kluczami,
j) wykonywanie na polecenie Zamawiającego doraźnych prac gospodarczych,
k) wykonywanie dodatkowych czynności związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone do ochrony mienie i teren rozpoczyna się od dnia 31 grudnia 2024 r. od godz. 10:01.
4. Ponadto szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (zwane dalej PPU) oraz Charakterystyka obiektów – dla każdej części;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 341019,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione części:
Część I - Ochrona obiektu przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie,
Część II - Ochrona obiektu przy ul. Sokratesa 15 w Warszawie,
Część III - Ochrona obiektu przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta wraz
z przynależnymi terenami, parkingami oraz znajdującymi się w nich osobami i mieniem w niżej określonych lokalizacjach:
a) ul. Senatorska29/31w Warszawie,
b) ul. Sokratesa 15 w Warszawie,
c) ul. Marszałkowska 77/79 w Warszawie,
2) Ochronę świadczoną przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni miesiąca, w systemie jednoosobowym (zmianowym),
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) stałą ochronę obiektu i mienia,
b) monitoring obiektu przy wykorzystaniu istniejących systemów,
c) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie chronionym,
d) przeciwdziałanie kradzieżom,
e) przeciwdziałanie włamaniom, napadom rabunkowym oraz niszczeniu mienia,
f) przeciwdziałanie malowaniu graffiti na ścianach,
g) zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym,
h) kontrolę ruchu osób i pojazdów na terenie obiektu,
i) gospodarowanie kluczami,
j) wykonywanie na polecenie Zamawiającego doraźnych prac gospodarczych,
k) wykonywanie dodatkowych czynności związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone do ochrony mienie i teren rozpoczyna się od dnia 31 grudnia 2024 r. od godz. 10:01.
4. Ponadto szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (zwane dalej PPU) oraz Charakterystyka obiektów – dla każdej części;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 341019,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione części:
Część I - Ochrona obiektu przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie,
Część II - Ochrona obiektu przy ul. Sokratesa 15 w Warszawie,
Część III - Ochrona obiektu przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta wraz
z przynależnymi terenami, parkingami oraz znajdującymi się w nich osobami i mieniem w niżej określonych lokalizacjach:
a) ul. Senatorska29/31w Warszawie,
b) ul. Sokratesa 15 w Warszawie,
c) ul. Marszałkowska 77/79 w Warszawie,
2) Ochronę świadczoną przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni miesiąca, w systemie jednoosobowym (zmianowym),
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) stałą ochronę obiektu i mienia,
b) monitoring obiektu przy wykorzystaniu istniejących systemów,
c) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie chronionym,
d) przeciwdziałanie kradzieżom,
e) przeciwdziałanie włamaniom, napadom rabunkowym oraz niszczeniu mienia,
f) przeciwdziałanie malowaniu graffiti na ścianach,
g) zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym,
h) kontrolę ruchu osób i pojazdów na terenie obiektu,
i) gospodarowanie kluczami,
j) wykonywanie na polecenie Zamawiającego doraźnych prac gospodarczych,
k) wykonywanie dodatkowych czynności związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone do ochrony mienie i teren rozpoczyna się od dnia 31 grudnia 2024 r. od godz. 10:01.
4. Ponadto szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (zwane dalej PPU) oraz Charakterystyka obiektów – dla każdej części;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 341019,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318497,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2693736,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318497,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MORO Koncesjonowana Służba Ochrony Bogdan Wodzyński”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 732-000-77-05
7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej Nr 2,
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
grupa interwencyjna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORO KONCESJONOWANA SŁUŻBA OCHRONY BOGDAN WODZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
MORO KONCESJONOWANA SŁUŻBA OCHRONY BOGDAN WODZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318497,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-31 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322919,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2693736,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322919,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1. SECURITY EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2. EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 3. VIGOR SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 782-284-30-82
7.3.3) Ulica: Czernichowska Nr 28
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-334
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
pojazdy patrolowo-interwencyjno-monitorowane sygnałów alarmowych – RP Security.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322919,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-31 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322919,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2693736,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322919,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1. SECURITY EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2. EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 3. VIGOR SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 782-284-30-82
7.3.3) Ulica: Czernichowska Nr 28
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-334
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
pojazdy patrolowo-interwencyjno-monitorowane sygnałów alarmowych – RP Security.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322919,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-31 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Serwerowe usługi chmurowe
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz pozostawanie w gotowości do udzielania świadczeń w zakresie czynności zawodowych perfuzjonisty w Klinice Kardiochirurgii i Transplantologii
- Dostawa przekładni tylnej Tail Gear Box PN: L652A0101052 (L652A0000053) - 1 szt. z przeznaczeniem do zabudowy w śmigłowcu typu EC135
- ,,Zakup bonów dla inspektorów''
- Usługa doradztwa eksperckiego i obsługi w zakresie prowadzenia w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) na profilu "Mazowsze. Serce Polski" kampanii promocyjnej "Odpocznij na Mazowszu"
- Dostawa urządzenia do nanoindentacji.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży i Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Usługi ochrony fizycznej, zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób oraz ochrony mienia na terenie ZDS, ODS, Wydz. Farm., nowopowstałego obiektu nauk.-badaw. i CIEM.
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z obsługą monitoringu w obiekcie Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3A oraz konwojowanie depozytów wartościowych i materiałów niejawnych"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025 roku - II
- Usługa zapewnienia całodobowej ochrony fizycznej oraz monitoringu systemu telewizji dozorowej i instalacji systemu p.poż. w obiekcie Teatru Kameralnego im. Wandy Rucińskiej w Bydgoszczy
- Świadczenie usług w zakresie konwojowania wartości pieniężnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.