Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298850/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
- 2021/BZP 00319105/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
- 2021/BZP 00331811/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu przy pomniku przyrody „ Dąb Bartek” w Zagnańsku ’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zagnańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zagnansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu przy pomniku przyrody „ Dąb Bartek” w Zagnańsku ’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3ef88cb-4c5c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002217/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego w msc. Zagnańsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Działanie 2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014- 2020 oraz Działanie 6.3 „ Ochrona i wykorzystanie obszarów cennych przyrodniczo – ZIT KOF” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.21.2021.PZZ-PZZIS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie:
A.ETAP I –
Wykonanie budynku usługowego ( handlowo – gastronomicznego z częścią biurową) na działkach oznaczonych nr ewid. 998/2 i 998/9 obręb geodezyjny Zagnańsk, gm. Zagnańsk wraz z instalacjami i uzbrojeniem terenu zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną zatwierdzoną decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 1520/2021 z dnia 09.09.
2021 r. wydaną przez Starostę Kieleckiego, szczegółową Specyfikacją Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarem robót – stanowiącymi załączniki do SWZ. Wymienione dokumenty oraz SWZ są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi.
W ramach etapu 1 zostaną wykonane:
1.1 Budynek jednokondygnacyjny z częścią poddasza użytkowego zaprojektowany
z wykorzystaniem nowoczesnych materiałów budowlanych: kamienia, szkła, aluminium, blachy panelowej. Budynek zlokalizowany jest w centralnej części terenu inwestycji,
a jego powierzchnia wynosi ok. 500 m². Został on podzielony na 4 bryły poprzesuwane względem siebie, które stanowią jednocześnie 4 strefy użytkowe – sklep z pamiątkami, toalety ogólnodostępne, restauracja, zadaszony taras. Sklep z magazynem, pomieszczeniem socjalnym, komunikacją i toaletą stanowiące odrębną funkcjonalną całość. Pozostała część parteru to restauracja – sala konsumpcyjna z pełną kuchnią, zapleczem socjalno magazynowym, ciągami komunikacyjnym, toaletami, klatką schodową, kotłownią, oraz pomieszczeniem gospodarczym z wydzielonym pomieszczeniem na odpady.
1.1.1 Wyposażenie wnętrz budynku.
PARTER:
• Wnętrza obszarów parteru niniejszego budynku, takie jak- sala konsumpcyjna
z ciągami komunikacyjnymi, oraz toaletami :damską, męską i dla niepełnosprawnych należy wykonać i wyposażyć zgodnie ze sporządzonym projektem aranżacji wnętrz.
• Kuchnia – zgodnie z dokumentacją projektową,
• Pomieszczenia magazynowe – zgodnie z dokumentacją projektową,
• Kotłownia - zgodnie z dokumentacją projektową,
• Pomieszczenie gospodarcze należy wyposażyć w sprzęt niezbędny do pielęgnacji nasadzeń, trawników i pozostałych elementów zagospodarowania terenu.
• Sklep gdzie odbywać się będzie sprzedaż pamiątek, wraz z punktem informacji turystycznej.
• Taras budynku z widokiem na pomnik przyrody „Dąb Bartek” wyposażony zostanie w stoliki i miejsca do siedzenia ( każdy stolik po 4 krzesła) z funkcją składania, aby w razie potrzeby mogły zostać przeniesione do pomieszczenia gospodarczego. Ponadto na tarasie od strony północnej będzie ustawiana brama ślubna, którą należy wykonać zgodnie z projektem aranżacji wnętrz. Pozostała wyposażenie tarasu – zgodnie z projektem architektoniczno- budowlanym.
PODDASZE UŻYTKOWE:
• Pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia socjalne, toalety.
1.2 Uzbrojenie ternu i projektowane instalacje:
• Instalacja elektryczna (elektryczne rolety) w budynku, instalacje elektryczne dotyczące zagospodarowania terenu w tym parkingu
• Instalacja paneli fotowoltaicznych,
• Instalacja gazowa,
• Instalacja wodociągowa,
• Instalacja kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową kanału sanitarnego, oraz separatorem tłuszczów w celu podczyszczania ścieków technologicznych,
• Instalacja centralnego ogrzewania,
• Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
• Instalacja odgromowa,
• Instalacja sygnalizacyjno – alarmowa,
• Instalacje teletechniczne – monitoring wraz z przebudową telekomunikacyjnej linii kablowej, wi-fi
• Oświetlenie terenu,
B. ETAP II
1. W ramach etapu 2 zostanie wykonane zagospodarowanie terenu, wraz z remontem istniejącego parkingu o nawierzchni asfaltowej.
1.1 Elementy zagospodarowania terenu.
Na obszarze zagospodarowania terenu należy rozebrać istniejącą altanę. Zmiany
w ukształtowaniu terenu wraz ze schodami terenowymi i projektowaną skarpą zostaną dokonane jedynie w obrębie budynku usługowego. Woda opadowa nie będzie spływać na teren sąsiedniej działki. W ramach etapu nr 2 należy dokonać wycinki zieleni kolidującej
z realizowanym zagospodarowaniem terenu, oraz nasadzeń drzew i krzewów zgodnie
z decyzjami wydanymi przez Starostwo Powiatowe w Kielcach: znak: RO - I.613.36.2020
z dnia 19.06.2020 r. zmienionej decyzją znak: RO - I.613.36.2020 z dnia 25.02.2020 r., oraz decyzją RO-I.613.75.2021 z dnia 02.09.2021 r., a także projektem zagospodarowania terenu.
1.1.1. Projektowane elementy zagospodarowania:
• Elementy małej architektury, w tym: urządzenia i tablice multimedialne
i edukacyjne, budki lęgowe, rzeźby zwierząt i grzybów,
• Urządzenia placu zabaw,
• Elementy strefy seniora,
• Stojaki na rowery wraz z samoobsługową stacją naprawy rowerów,
• Lampy oświetleniowe parkowe + monitoring,
• Tężnia solankowa,
• Mur oporowy,
• Elementy ogrodzenia.
Na terenach przewidzianych do obsiania trawą należy przewidzieć trawę z rolki.
2. Parking i ciągi komunikacyjne.
Należy wykonać remont parkingu zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną przyjętym przez Starostę Kieleckiego zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę znak: B.II.6743.100.10.2021 z dnia 19.02.2021r. Niniejszy projekt zakłada wykorzystanie istniejących miejsc parkingowych na istniejącym parkingu na terenie inwestycji – 58 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, 3 miejsca dla osób niepełnosprawnych, oraz 3 miejsca dla autokarów. Prace remontowe polegać będą na wymianie nawierzchni asfaltowej wraz z warstwami podbudowy, oraz obramowanie
z krawężnika betonowego. Ponadto parking zostanie wyposażony w oświetlenie
i monitoring, zgodnie z dokumentacją projektową.
Realizacja robót rozpocznie się po protokolarnym przekazaniu przez Zamawiającego terenu budowy wraz z Dziennikiem Budowy dla danego zakresu robót. Przed rozpoczęciem robót na terenie budowy, wykonawca wykona inwentaryzację istniejącego stanu zagospodarowania terenu budowy, łącznie z dokumentacja zdjęciową.
Techniki realizacji robót, oraz procedury odbioru robót winny spełniać wymagania wszystkich jednostek uzgadniających projekt budowlany i projekty branżowe.
Jeżeli w trakcie wykonywania robót budowlanych okaże się, że lokalizacja innego istniejącego uzbrojenia podziemnego nie wykazanego na aktualizowanych mapach do celów projektowych przez Wykonawcę z zachowaniem należytej staranności i dopełnieniem wymaganego trybu uzgodnień przebiegu projektowanych sieci lub lokalizacji projektowanego obiektu musi być zmieniona z powodu kolizji z realizowaną siecią lub obiektem, to Wykonawca wykona projekt rozwiązania tej kolizji, uzgodni projekt z zarządcą sieci oraz z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 3 grudnia 2021 r. Zamawiający zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2021/BZP 00298850/01 ogłoszenie o zamówieniu publicznym prowadzonym w trybie podstawowym art 275 pkt. 1 dotyczące realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku wielofunkcyjnego wrazz zagospodarowaniem przyległego terenu przy pomniku przyrody „ Dąb Bartek” w Zagnańsku” z terminem otwarcia ofert wyznaczonym na dzień 4 stycznia 2022 roku na godzinę 10:05. Do końca terminu składania ofert wpłynęły cztery oferty, których cena/koszt przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W związku z tym ogłoszono jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zielonej przestrzeni w Łazach poprzez zagospodarowanie skweru przy ul. Różanej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Kanalizacja deszczowa dla parkingu wewnętrznego i przebudowa nawierzchni placu dla zespołu budynków przy ul. Mickiewicza w Opolu
- Przebudowa i remont pomieszczeń, modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w budynku A2 Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego w Warszawie w tym z dostarczeniem sprzętu medycznego
- SVA/4620-215/2025 Remont sieci c.o. na terenie kompleksu wojskowego w m. Janów oraz wymiana rurociągów c.o. i c.w.u. w kanale ciepłowniczym na terenie kompleksu wojskowego w m. Siedlce.
- Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku szkoły i przedszkola na żłobek
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.