eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania ; https://www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b281914-5c09-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001132/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313050/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3310/33/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 189096,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

ZASADY OGÓLNE KONSERWACJI OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

1. KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OBEJMUJE:

Prace trwające na przestrzeni obowiązywania umowy objęte rozliczeniem ryczałtowym, to prace mające zapewnić sprawność funkcjonalną systemu oświetlenia 7879 opraw oświetleniowych według załącznika Nr 2 do umowy.
Zakres przedmiotowych prac obejmuje w szczególności:
1) Kompleksowe, systematyczne oględziny i ocenę stanu technicznego widocznych elementów oświetlenia ulicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
2) wymianę źródeł światła ;
3) wyremontowanie uszkodzonych opraw oświetleniowych i ich montaż;
4) wymianę stateczników w oprawach oświetleniowych;
5) wymianę przewodów w słupach;
6) wymianę tabliczek słupowych;
7) wymianę oprawek;
8) wymianę uszkodzonych wkładek główek bezpiecznikowych w słupach;
9) wymianę podstaw bezpiecznikowych;
10) wymianę listew zaciskowych;
11) wymianę sterowników oświetlenia ulicznego;
12) wymianę przekaźników zmierzchowych;
13) wymianę styczników na tablicach oświetleniowych;
14) lokalizację uszkodzenia napowietrznej sieci oświetleniowej;
15) lokalizację uszkodzenia kablowej sieci oświetleniowej;
16) mycie co najmniej raz w roku kloszy opraw oświetleniowych;
17) prostowanie przekrzywionych opraw oświetleniowych;
18) wykonanie opisów obwodów na tablicach oświetleniowych;
19) wykonanie opisów obwodów na słupach podziałowych;
20) czyszczenie wnęk słupowych oświetleniowych;
21) poprawienie opasek słupowych;
22) przestawienie stref czasowych na cyfrowych sterownikach oświetlenia ulicznego;
23) regulację przekaźników zmierzchowych;
24) pomiar skuteczności ochrony przeciwpożarowej;
25) pomiar natężenia oświetlenia;
26) wymiana opasek zabezpieczających;
27) wymiana przewodów na tablicach oświetleniowych
28) utylizację uszkodzonych źródeł światła
29) sterowanie czasem świecenia oświetlenia w ustalonych godzinach, zgodnie z zegarem astronomicznym;
30) aktualizacja wykazu punków oświetleniowych na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego dwa razy do roku wg załącznika nr 3 do umowy
31) co tygodniowy objazd ulic miasta i kontrola stanu technicznego istniejącego oświetlenia ulicznego wg załącznika nr 4 do umowy,

2. Zakres prac objętych rozliczeniem ryczałtowym przedmiotowej umowy należy bezwzględnie wykonywać w godzinach dziennych bez możliwości uruchamiania całego obwodu oświetlenia ulicznego lub w godzinach wieczornych po automatycznym uruchomieniu się oświetlenia ulicznego.
Koszty materiałów i sprzętu niezbędnych do wykonania prac objętych wynagrodzeniem ryczałtowym ponosi Wykonawca.

W ramach w/w usług, Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Usunięcia w trakcie realizacji prac wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Odpady stanowią własność Wykonawcy.
2. Zabezpieczenia terenu prac na czas wykonania usługi zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych.
3. Całodobowej dyspozycyjności. Wykonawca wskaże w formularzu oferty osobę do pełnienia dyżuru całodobowego wraz z następującymi danymi: imię i nazwisko, adres - siedziba i nr telefonu).
4. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są zagwarantować, że wszelkie prace związane z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego wykonywane będą zgodnie z wymogami przepisów budowy urządzeń elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotyczące ich eksploatacji z zastosowaniem urządzeń posiadających certyfikaty jakości oraz zgodności
z wymogami norm i bezpieczeństwa.
5. Wykonawca sporządzi tygodniowe raporty z przeprowadzonych przeglądów pisemnie w formie faksu, emailem lub składane osobiście w siedzibie Zamawiającego. Raport powinien zawierać m.in. wykaz dróg, na których został wykonany przegląd, datę i godzinę wykonania przeglądu, zauważone nieprawidłowości i wykonane czynności. Raport z objazdu musi wpłynąć do ZDiUM
w poniedziałek następnego tygodnia do godz. 9:00. W przypadku dnia wolnego od pracy raport musi wpłynąć w pierwszym dniu roboczym do godz. 9:00.
6. Wykonawca bieżącego utrzymania oświetlenia ulicznego zapewni organizację pracy w oparciu o ustalenia ustawy Prawo Energetyczne w sprawie BHP w zakładach energetycznych oraz innych zakładach pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych.

II. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ

1. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, kierowców tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia.
3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności:
- posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności;
- posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi;
- zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy.
4. Wymagania podane w ust. 1 nie dotyczą osób:
- prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą np.: pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie – kierownik prac,
- będących współwłaścicielami/wspólnikami podmiotu składającego ofertę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230551,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425636,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230551,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANASZEK ELECTRIC SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368429695

7.3.3) Ulica: WIERTNICZA 77

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-952

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230551,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.