Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00520101/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00531650/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00536115/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz odpadów komunalnych - znak sprawy: Z/81/PN/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bieganski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz odpadów komunalnych - znak sprawy: Z/81/PN/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e861ed2-32e1-41e5-9e99-dd74dd71c712
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029662/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Wywóz odpadów komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/81/PN/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 553436,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 Odpady komunalne zmieszane1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi wywozu odpadów komunalnych zmieszanych z
obiektów Zamawiającego zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 (dotyczy zadania nr 1) i przy ul. Szpitalnej 6 (dotyczy zadania nr 1), których rodzaj wraz z kodami, częstotliwość wywozu, harmonogram wywozu oraz szacunkowe ilości określone zostały
w Załączniku nr 2 i 6 do SWZ oraz zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Złącznik nr 4 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wyposażenie Zamawiającego przez Wykonawcę w pojemniki na odpady, oznaczone odpowiednim kolorem oraz odpowiednio oznakowane widocznym napisem określającym ich przeznaczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami (ilość oraz wielkość pojemników zostały określone w Załączniku nr 6 do SWZ),
b) odbiór przez Wykonawcę odpadów komunalnych z pojemników ustawionych na okres obowiązywania umowy przez Wykonawcę we wskazanym miejscu tymczasowego składowania odpadów na terenie obiektów przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 (dotyczy zadania nr 1) i ul. Szpitalnej 6 (dotyczy zadania nr 1) w Grudziądzu,
c) transport i zagospodarowanie przez Wykonawcę odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 403728 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 Odpady segregowane makulatura1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi wywozu odpadów segregowanych makulatury z obiektów Zamawiającego zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 (dotyczy zadania nr 2) i przy ul. Szpitalnej 6 (dotyczy zadania nr 2), których rodzaj wraz z kodami, częstotliwość wywozu, harmonogram wywozu oraz szacunkowe ilości określone zostały
w Załączniku nr 2 i 6 do SWZ oraz zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Złącznik nr 4 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wyposażenie Zamawiającego przez Wykonawcę w pojemniki na odpady, oznaczone odpowiednim kolorem oraz odpowiednio oznakowane widocznym napisem określającym ich przeznaczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami (ilość oraz wielkość pojemników zostały określone w Załączniku nr 6 do SWZ),
b) odbiór przez Wykonawcę odpadów komunalnych z pojemników ustawionych na okres obowiązywania umowy przez Wykonawcę we wskazanym miejscu tymczasowego składowania odpadów na terenie obiektów przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 (dotyczy zadania nr 2) i ul. Szpitalnej 6 (dotyczy zadania nr 2) w Grudziądzu,
c) transport i zagospodarowanie przez Wykonawcę odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 93950,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 Odpady segregowane plastik1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi wywozu odpadów segregowanych plastik z obiektów Zamawiającego zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 (dotyczy zadania nr 3) i przy ul. Szpitalnej 6 (dotyczy zadania nr 3), których rodzaj wraz z kodami, częstotliwość wywozu, harmonogram wywozu oraz szacunkowe ilości określone zostały
w Załączniku nr 2 i 6 do SWZ oraz zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Złącznik nr 4 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wyposażenie Zamawiającego przez Wykonawcę w pojemniki na odpady, oznaczone odpowiednim kolorem oraz odpowiednio oznakowane widocznym napisem określającym ich przeznaczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami (ilość oraz wielkość pojemników zostały określone w Załączniku nr 6 do SWZ),
b) odbiór przez Wykonawcę odpadów komunalnych z pojemników ustawionych na okres obowiązywania umowy przez Wykonawcę we wskazanym miejscu tymczasowego składowania odpadów na terenie obiektów przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 (dotyczy zadania nr 3) i ul. Szpitalnej 6 (dotyczy zadania nr 3) w Grudziądzu,
c) transport i zagospodarowanie przez Wykonawcę odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 49186,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 Odpady segregowane szkło1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi wywozu odpadów segregowanych szkło z obiektów Zamawiającego zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 (dotyczy zadania nr 4) i przy ul. Szpitalnej 6 (dotyczy zadania nr 4), których rodzaj wraz z kodami, częstotliwość wywozu, harmonogram wywozu oraz szacunkowe ilości określone zostały
w Załączniku nr 2 i 6 do SWZ oraz zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Złącznik nr 4 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wyposażenie Zamawiającego przez Wykonawcę w pojemniki na odpady, oznaczone odpowiednim kolorem oraz odpowiednio oznakowane widocznym napisem określającym ich przeznaczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami (ilość oraz wielkość pojemników zostały określone w Załączniku nr 6 do SWZ),
b) odbiór przez Wykonawcę odpadów komunalnych z pojemników ustawionych na okres obowiązywania umowy przez Wykonawcę we wskazanym miejscu tymczasowego składowania odpadów na terenie obiektów przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 (dotyczy zadania nr 4) i ul. Szpitalnej 6 (dotyczy zadania nr 4) w Grudziądzu,
c) transport i zagospodarowanie przez Wykonawcę odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 1171,62 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 Odpady gruzu remontowego, zmieszane odpady betonu1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi wywozu odpadów gruzu remontowego, zmieszane odpady betonu z obiektów Zamawiającego zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 (dotyczy zadania nr 5), których rodzaj wraz z kodami, częstotliwość wywozu, harmonogram wywozu oraz szacunkowe ilości określone zostały
w Załączniku nr 2 i 6 do SWZ oraz zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Złącznik nr 4 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wyposażenie Zamawiającego przez Wykonawcę w pojemniki na odpady, oznaczone odpowiednim kolorem oraz odpowiednio oznakowane widocznym napisem określającym ich przeznaczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami (ilość oraz wielkość pojemników zostały określone w Załączniku nr 6 do SWZ),
b) odbiór przez Wykonawcę odpadów komunalnych z pojemników ustawionych na okres obowiązywania umowy przez Wykonawcę we wskazanym miejscu tymczasowego składowania odpadów na terenie obiektów przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 (dotyczy zadania nr 5) w Grudziądzu,
c) transport i zagospodarowanie przez Wykonawcę odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), informuję, że stosownie do art. 255 pkt 2) ustawy p.z.p. zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „wywóz odpadów komunalnych” (znak sprawy: Z/81/PN/24) w zakresie zadania nr 1 z uwagi na fakt,
że w zakresie przedmiotowego postępowania wszystkie oferty podlegały odrzuceniu. Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 2) ustawy p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462672 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 563127,56 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), informuję, że stosownie do art. 255 pkt 7) ustawy p.z.p. zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „wywóz odpadów komunalnych” (znak sprawy: Z/81/PN/24) w zakresie zadania nr 2 z uwagi na fakt, że Wykonawca Przedsiębiorstwo Usług Miejskich „PUM” Sp. z o. o., ul. Cegielniana 4, 86-300 Grudziądz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w zakresie zadania nr 2 uchylił się od zawarcia umowy. Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 7) ustawy p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30663,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116812,80 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), informuję, że stosownie do art. 255 pkt 7) ustawy p.z.p. zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „wywóz odpadów komunalnych” (znak sprawy: Z/81/PN/24) w zakresie zadania nr 3 z uwagi na fakt, że Wykonawca Przedsiębiorstwo Usług Miejskich „PUM” Sp. z o. o., ul. Cegielniana 4, 86-300 Grudziądz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w zakresie zadania nr 3 uchylił się od zawarcia umowy. Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 7) ustawy p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19496,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85212 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), informuję, że stosownie do art. 255 pkt 2) ustawy p.z.p. zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „wywóz odpadów komunalnych” (znak sprawy: Z/81/PN/24) w zakresie zadania nr 4 z uwagi na fakt,
że w zakresie przedmiotowego postępowania wszystkie oferty podlegały odrzuceniu. Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 2) ustawy p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1209,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38987,98 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), informuję, że stosownie do art. 255 pkt 3) ustawy Pzp zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ,,wywóz odpadów komunalnych” – znak sprawy Z/81/PN/24 w zakresie zadania nr 5 z uwagi na fakt, że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 17.496,00 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3) Ustawy.
Wyjaśniam, że w zakresie zadania nr 5 najkorzystniejsza oferta tj. oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę: Alba Dolny Śląsk Sp. z o. o., ul. Szczecińska 5, 54-517 Wrocław z ceną 23.328,00 zł przewyższa wartość, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która stanowi wartość 5.832,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej mając na uwadze wysokość przydzielonych środków finansowych oraz zasady gospodarnego, oszczędnego wydatkowania tych środków (art. 44 u.o.f.p.)
W związku z powyższym obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na ,,wywóz odpadów komunalnych”– znak sprawy Z/81/PN/24 w zakresie zadania nr 5 na mocy art. 255 pkt 3) Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5832 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23328 PLN
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remonty cząstkowe chodników i ścieżek rowerowych
- Opracowanie dok. proj.- kosztorysowej pn.: "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pułaskiego 13 w G-DZU u wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego".
- Usługa organizacji wypoczynku letniego - kolonii profilaktycznych z elementami socjoterapii dla dzieci i młodzieży będących pod opieką CPDiPR w Grudziądzu
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Montaż elementów nagłośnieniowych systemu DSO wraz z montażem w Z.P.M. BURSA
- Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Potworów Oraz z PSZOK".
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- ZP/27/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie II
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów z terenu OR POLATOM
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.