eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 167 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem oraz które położone są na jej obszarze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 167 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem oraz które położone są na jej obszarze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: gmina Śrem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1

1.5.2.) Miejscowość: Śrem

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@srem.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=0574735b-bf23-4e67-a66a-a910e9fdba76

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 167 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem oraz które położone są na jej obszarze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9f84c1d-9a7c-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032560/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 167 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem oraz które położone są na jej obszarze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553260

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.32.2023.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 260360,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie swoim zakresem obejmuje:
1. zamiatanie utwardzonego terenu przystanku i utrzymanie w czystości i porządku terenu w najbliższym jego otoczeniu wraz z oczyszczaniem zatok autobusowych (tj. w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej, zatoki przystankowej lub w promieniu 5 m od słupa przystankowego). Przystanki zlokalizowane na terenie miasta należy utrzymywać w permanentnym porządku, natomiast na terenie sołectw częstotliwość sprzątania winna wynosić 2 razy w tygodniu;
2. usuwanie przerostów trawy, chwastów z terenu przystanku i w jego najbliższym otoczeniu (tj. w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej, zatoki przystankowej lub w promieniu 5 m od słupa przystankowego);
3. opróżnianie koszy na śmieci o pojemności ok. 50 l, zlokalizowanych przy przystankach komunikacyjnych (mycie i dezynfekcja koszy, wymiana uszkodzonych koszy/montaż nowych koszy, które udostępni Zamawiający). Kosze (ok. 100 szt.) należy opróżniać: przy przystankach zlokalizowanych na terenie miasta na bieżąco - tj. nie dopuszczać do przepełnienia koszy (ostatnie opróżnianie koszy winno się odbywać
w godz.: zima - 21.00, lato - 23.00), natomiast na terenie sołectw
z częstotliwością 2 razy w tygodniu;
4. przedkładanie comiesięcznie łącznie z fakturą VAT kart przekazania odpadów;
5. wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac na składowisko odpadów, potwierdzone dowodami wagowymi (załączonymi do comiesięcznej faktury);
6. w zimie odśnieżanie, usuwanie gołoledzi i zlodowaceń wokół przystanków
(w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej lub w promieniu 5 m od słupa przystankowego), jak również na powierzchni gwarantującej bezpieczne wsiadanie i wysiadanie podróżnym, usuwanie śniegu z zadaszenia wiat przystankowych. Śnieg należy usuwać:
­ z przystanków na terenie miasta w ciągu 3 godzin od ustania opadów,
­ z przystanków na terenie sołectw w ciągu 24 godzin od ustania opadów.
Mieszanki do łagodzenia skutków zlodowaceń zapewnia Wykonawca. Miejsce wywozu śniegu organizuje Wykonawca;
7. utrzymanie w czystości konstrukcji przystanków poprzez ich mycie i usuwanie zanieczyszczeń (mycie całej konstrukcji wiaty wykonanej z poliwęglanu wraz z dachem), mycie słupków wraz z tablicą informacyjną - usługę należy wykonać 4 razy w trakcie trwania umowy - w kwietniu i sierpniu 2024 r. i 2025 r., w terminach uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym). Do mycia przystanków należy używać wodę wraz ze specjalistycznymi środkami;
8. mycie siedzisk, szyb gablot - raz w miesiącu, usuwanie kurzu i innych zanieczyszczeń z wnętrza gablot - raz w miesiącu. Do mycia siedzisk i szyb gablot przystanków należy używać wodę wraz ze specjalistycznymi środkami;
9. likwidacja graffiti, plakatów i ogłoszeń nielegalnie umieszczonych na słupkach i wiatach przystankowych;
10. prowadzenie bieżącej kontroli stanu technicznego przystanków. Stwierdzone akty dewastacji, wandalizmu przystanków podlegają natychmiastowemu zgłoszeniu Zamawiającemu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

63712100-4 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281188,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281188,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281188,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Śremie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7850002615

7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Śrem

7.3.5) Kod pocztowy: 63-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281188,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.