eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Zagospodarowanie terenów zielenią w ramach Budżetu Obywatelskiego z podziałem na części:Ogródek miejski ,Relaksik' na Kowalowcu-budowa parku kieszonkowego w Radomsku i Skwer na ulicy Owocowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów zielenią w ramach Budżetu Obywatelskiego z podziałem na części:Ogródek miejski ,Relaksik’ na Kowalowcu-budowa parku kieszonkowego w Radomsku i Skwer na ulicy Owocowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.radomsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenów zielenią w ramach Budżetu Obywatelskiego z podziałem na części:Ogródek miejski ,Relaksik’ na Kowalowcu-budowa parku kieszonkowego w Radomsku i Skwer na ulicy Owocowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49637c99-7220-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020272/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Budżet obywatelski: 2częśći 1.ogródek miejski Relaksik na Kowalowcu i 2. Skwer na ul. Owocowej w R-sku, CPV-45112710-5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474071/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 193767,35 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132384,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Część nr 1 zamówienia pn. „Ogródek miejski ,,Relaksik’’ na Kowalowcu – budowa pierwszego parku kieszonkowego w Radomsku”:
1. Przedmiot Części nr 1 obejmuje w szczególności:
a) wytyczenie alejek,
b) wykonanie utwardzenia terenu kostką brukową,
c) wykonanie trawników, rozścielenie kory,
d) wykonanie rabat z nasadzeniami drzew, krzewów, bylin i roślin cebulowych,
e) zakup, dostawa i montaż 2 szt. koszy na odpady
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.

3. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się do wykonywania usług pielęgnacji zieleni – roślinności przez okres 12 miesięcy, które zostały zawarte w dokumencie gwarancyjnym - załącznik nr 1 do umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem zapisów zawartych w art. 6 ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym:
1) wykonania równych nawierzchni z kostki brukowej.

5.Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9a,
2) Projekt zagospodarowania terenu - stanowiący dodatek nr 10,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące dodatek nr 12.

6. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełni:
Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 14.
7.Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowach, Projektach zagospodarowania terenu oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
8.Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
- szczegóły w SWZ i dodatkach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

4.5.5.) Wartość części: 58408,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia pn. „Skwer na ulicy Owocowej’:

1. Przedmiot Części nr 2 obejmuje w szczególności:

a) uporządkowanie terenu,
b) karczowanie części drzew,
c) wytyczenie alejek,
d) wykonanie utwardzenia terenu kostką betonową,
e) wykonanie schodów z poręczą,
f) wykonanie trawników, rozścielanie kory,
g) wykonanie rabat z nasadzeniami drzew, krzewów i bylin,
h) zakup, dostawa i montaż 4 szt. tablic edukacyjnych,
i) zakup, dostawa i montaż 2 szt. barierki do schodów,
j) zakup, dostawa i montaż 2 szt. koszy na odpady,
k) zakup, dostawa i montaż 1 szt. lampy solarnej.

2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.

3. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się do wykonywania usług pielęgnacji zieleni – roślinności przez okres 12 miesięcy, które zostały zawarte w dokumencie gwarancyjnym - załącznik nr 1 do umowy.


4. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem zapisów zawartych w art. 6 ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym:
1) wykonania równych nawierzchni z kostki brukowej.

5.Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9 b,
2) Projekt zagospodarowania terenu - stanowiący dodatek nr 11,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca dodatek nr 13.

6. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełni:
a) Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 15.

7.Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowach, Projektach zagospodarowania terenu oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót

8.Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
- szczegóły w SWZ i dodatkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

4.5.5.) Wartość części: 73975,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78888,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78888,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fiba s.c. Grzegorz Piwnik, Piotr Iskrzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101654692

7.3.3) Ulica: Stobiecko Szlacheckie 158,

7.3.4) Miejscowość: Ładzice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-561

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78888,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128904,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247230,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128904,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fiba s.c. Grzegorz Piwnik, Piotr Iskrzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101654692

7.3.3) Ulica: Stobiecko Szlacheckie 158,

7.3.4) Miejscowość: Ładzice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-561

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128904,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.