Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00474071/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
- 2022/BZP 00497523/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów zielenią w ramach Budżetu Obywatelskiego z podziałem na części:Ogródek miejski ,Relaksik’ na Kowalowcu-budowa parku kieszonkowego w Radomsku i Skwer na ulicy Owocowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.radomsko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów zielenią w ramach Budżetu Obywatelskiego z podziałem na części:Ogródek miejski ,Relaksik’ na Kowalowcu-budowa parku kieszonkowego w Radomsku i Skwer na ulicy Owocowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49637c99-7220-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020272/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Budżet obywatelski: 2częśći 1.ogródek miejski Relaksik na Kowalowcu i 2. Skwer na ul. Owocowej w R-sku, CPV-45112710-5
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474071/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 193767,35 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132384,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Część nr 1 zamówienia pn. „Ogródek miejski ,,Relaksik’’ na Kowalowcu – budowa pierwszego parku kieszonkowego w Radomsku”:1. Przedmiot Części nr 1 obejmuje w szczególności:
a) wytyczenie alejek,
b) wykonanie utwardzenia terenu kostką brukową,
c) wykonanie trawników, rozścielenie kory,
d) wykonanie rabat z nasadzeniami drzew, krzewów, bylin i roślin cebulowych,
e) zakup, dostawa i montaż 2 szt. koszy na odpady
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się do wykonywania usług pielęgnacji zieleni – roślinności przez okres 12 miesięcy, które zostały zawarte w dokumencie gwarancyjnym - załącznik nr 1 do umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem zapisów zawartych w art. 6 ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym:
1) wykonania równych nawierzchni z kostki brukowej.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9a,
2) Projekt zagospodarowania terenu - stanowiący dodatek nr 10,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące dodatek nr 12.
6. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełni:
Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 14.
7.Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowach, Projektach zagospodarowania terenu oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
8.Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
- szczegóły w SWZ i dodatkach
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
4.5.5.) Wartość części: 58408,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia pn. „Skwer na ulicy Owocowej’:1. Przedmiot Części nr 2 obejmuje w szczególności:
a) uporządkowanie terenu,
b) karczowanie części drzew,
c) wytyczenie alejek,
d) wykonanie utwardzenia terenu kostką betonową,
e) wykonanie schodów z poręczą,
f) wykonanie trawników, rozścielanie kory,
g) wykonanie rabat z nasadzeniami drzew, krzewów i bylin,
h) zakup, dostawa i montaż 4 szt. tablic edukacyjnych,
i) zakup, dostawa i montaż 2 szt. barierki do schodów,
j) zakup, dostawa i montaż 2 szt. koszy na odpady,
k) zakup, dostawa i montaż 1 szt. lampy solarnej.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się do wykonywania usług pielęgnacji zieleni – roślinności przez okres 12 miesięcy, które zostały zawarte w dokumencie gwarancyjnym - załącznik nr 1 do umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem zapisów zawartych w art. 6 ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym:
1) wykonania równych nawierzchni z kostki brukowej.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9 b,
2) Projekt zagospodarowania terenu - stanowiący dodatek nr 11,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca dodatek nr 13.
6. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełni:
a) Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 15.
7.Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowach, Projektach zagospodarowania terenu oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót
8.Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
- szczegóły w SWZ i dodatkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
4.5.5.) Wartość części: 73975,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78888,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78888,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fiba s.c. Grzegorz Piwnik, Piotr Iskrzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101654692
7.3.3) Ulica: Stobiecko Szlacheckie 158,
7.3.4) Miejscowość: Ładzice
7.3.5) Kod pocztowy: 97-561
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIBA S.C. GRZEGORZ PIWNIK, PIOTR ISKRZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIBA S.C. GRZEGORZ PIWNIK, PIOTR ISKRZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78888,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128904,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fiba s.c. Grzegorz Piwnik, Piotr Iskrzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101654692
7.3.3) Ulica: Stobiecko Szlacheckie 158,
7.3.4) Miejscowość: Ładzice
7.3.5) Kod pocztowy: 97-561
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIBA S.C. GRZEGORZ PIWNIK, PIOTR ISKRZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIBA S.C. GRZEGORZ PIWNIK, PIOTR ISKRZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń wodnych i melioracyjnych oraz cieku naturalnego rzeka Radomka w roku 2024
- Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów - procedura powtórzona .
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 wraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Gen W. Sikorskiego w Sieradzu
- Termomodernizacja dachu budynku warsztatów szkolnych ZSDiOŚ w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- SVA/W/J/4620-8/2024: Roboty polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu w ramach zadania nr 91553 - "Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie"
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.