Og³oszenie z dnia 2021-03-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00020016/01 - Wynik z dnia 2021-03-19
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00011569 z dnia 2021-03-01 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materia³ów opatrunkowych do Apteki Szpitalnej SPZZOZ w ¯urominie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301279
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 56
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23/6572201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetari@szpital-zuromin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-zuromin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
SPZZOZ
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów opatrunkowych do Apteki Szpitalnej SPZZOZ w ¯urominie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-514a1647-7a64-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00011569
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005419/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa materia³ów opatrunkowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.szpital-zuromin.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital-zuromin.plhttps://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w sposób nastêpuj±cy:- przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal - dotyczy tylko z³o¿enia oferty wraz z dokumentami sk³adanymi wraz z oferta przetargow±.- przy u¿yciu poczty elektronicznej : email: przetargi@szpital-zuromin.pl w pozosta³ych przypadkach (np. zadawanie pytañ, sk³adanie wyja¶nieñ, wzywanie do wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, uzupe³nienie dokumentów itp.) Uwaga: nazwa pliku zawieraj±cego w/w dokumenty powinna zawieraæ nazwê (firmê) wykonawcy.- postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) na skrzynkê: /Spzzoz_Zuromin/SkrytkaESP We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (TED lub ID postêpowaniaWymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca sk³ada ofertê, za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu jest Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej w ¯urominie, ul. Szpitalna 56, 09-300 ¯uromin2) Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na siê skontaktowaæ poprzez e-mail informatyk@szpital-zuromin.pl lub pisemnie na adres Administratora.3) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP/3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy materia³ów opatrunkowych do apteki szpitalnej SPZZOZ w ¯urominie.Wykaz asortymentowo-ilo¶ciowy oraz wymagania techniczne okre¶la za³±cznik nr 1A i za³±cznik nr 1B do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium ceny i termin dostawy. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
kryterium ceny i termin dostawy. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy materia³ów opatrunkowych do apteki szpitalnej SPZZOZ w ¯urominie.Wykaz asortymentowo-ilo¶ciowy oraz wymagania techniczne okre¶la za³±cznik nr 1A i za³±cznik nr 1B do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena i termin dostawy. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
cena i termin dostawy. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
o¶wiadczenie wykonawcy5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie wykonawcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Certyfikat CE w przypadku wyrobów medycznych zakwalifikowanych zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych do: klasy I z funkcj± pomiarow±, klasy IIa, Klasy III, aktywnych wyrobów medycznych do implantacji, wyrobów do diagnostyki in vitro z wykazy A, B, wyrobów do diagnostyki in vitro do samodzielnego stosowania, w przypadku pozosta³ych wyrobów medycznych deklaracja zgodno¶ci ze znakiem CE wystawiona przez producenta wyrobu medycznego.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
o¶wiadczenie za³±cznik nr 2SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê. 2) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W trakcie obowi±zywania umowy strony dopuszczaj± zmiany cen wy³±cznie w przypadku:a) obni¿enia cen przedmiotu umowy (zmiana nastêpuje z chwil± podpisania aneksu do umowy),b) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, przy czym zmianie ulega wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian (zmiana nastêpuje z chwil± podpisania aneksu do umowy).c) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (zmiana nastêpuje z chwil± podpisania aneksu do umowy),d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne (zmiana nastêpuje z chwil± podpisania aneksu do umowy),2. Strony dopuszczaj± zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku:1) szczególnych okoliczno¶ci, takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objêtych umow±, wyga¶niêcia ¶wiadectwa ich rejestracji albo wycofania ze sprzeda¿y lub czasowej niedostêpno¶ci; w powy¿szych przypadkach Strony mog± dopu¶ciæ dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objêtych umow±; cena dostarczonego odpowiednika nie mo¿e byæ wy¿sza od ceny wyrobu zast±pionego.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: na skrzynkê: /Spzzoz_Zuromin/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
| 2021-03-01 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI ¯UROMIN
wiêcej: przetargi ¯UROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materia³ów pomocniczych do wykonywania oznaczeñ laboratoryjnych
- "Doposa¿enie magazynów ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy ró¿nych materia³ów medycznych w podziale na 3 czê¶ci.
- "Zakup i dostawa sprzêtu dla potrzeb ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludno¶ci Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbêdnej do realizacji zadañ ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materia³ów medycznych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





