eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa karnetów dla pracowników Politechniki Rzeszowskiej uprawniających do korzystania z usług sportowych i rekreacyjnych w 2023 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa karnetów dla pracowników Politechniki Rzeszowskiej uprawniających do korzystania z usług sportowych i rekreacyjnych w 2023 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 7432175

1.5.8.) Numer faksu: 8651075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorzech@prz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Uczelnia Wyższa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa karnetów dla pracowników Politechniki Rzeszowskiej uprawniających do korzystania z usług sportowych i rekreacyjnych w 2023 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ff81ebc-4f91-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399494/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NA/P/272/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 412682,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa do 400 karnetów miesięcznych uprawniających pracowników Politechniki Rzeszowskiej do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych (basenów, klubów fitness, siłowni, szkół tańca, sztuk walki, lodowisk, itp.) w 2023 roku.
a) Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować całość przedmiotu zamówienia.
b) Wykonawca musi dysponować w ramach karnetu możliwością skorzystania, na terenie województwa podkarpackiego z minimum 100 obiektów (min. 20 obiektów w Rzeszowie), w tym co najmniej 25 obiektów z basenami o dł. min. 25 m każdy (min. 4 baseny w Rzeszowie), przy czym, przez pojęcie obiekt sportowo-rekreacyjny należy rozumieć oddzielne miejsce, gdzie świadczone są przedmiotowe usługi sportowo-rekreacyjne. Dostęp do usług nie może wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami, chyba że dopłaty wprowadzone są przez same punkty sportowo-rekreacyjne ale ich wysokość nie przekracza połowy wartości rynkowej zakupu danej usługi.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz obiektów na terenie województwa podkarpackiego zawierający co najmniej: nazwę obiektu, adres oraz rodzaj świadczonych usług.
c) Oferta musi zawierać 3 warianty karnetów:
WARIANT I: karnety z nielimitowanym dostępem do obiektów tj. dające możliwość korzystania z różnych usług w różnych obiektach sportowych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji. Liczba karnetów: 120 sztuk.
WARIANT II: karnety umożliwiające jednokrotny dostęp w ciągu dnia do obiektów tj. dające możliwość jednokrotnego korzystania w ciągu dnia z usług oferowanych przez obiekty sportowe. Liczba karnetów: 60 sztuk.
WARIANT III: karnety umożliwiające ośmiokrotny dostęp do obiektów w ciągu miesiąca tj. pozwalające na realizację 8 wizyt w miesiącu w obiektach sportowych. Liczba karnetów: 220 sztuk.
Zamawiający wymaga trzech wariantów karnetów różniących się częstotliwością korzystania z obiektów, dlatego też wymaga zróżnicowanej ceny dla każdego wariantu uwzgledniającą tą właśnie częstotliwość korzystania z obiektów - najniższą dla wariantu III, a najwyższą dla wariant I.
d) Dostęp do obiektów ma mieć charakter nieograniczony czasowo, dający możliwość korzystania z usług bez limitu czasowego, chyba że takie są nałożone bezpośrednio przez obiekty sportowo-rekreacyjne i taki limit czasowy nie może być krótszy niż 45 minut; wyjątkiem są sauny, vacu well i rolletic, które mogą trwać mniej niż 45 minut.
e) Karta wystawiana przez Wykonawcę ma mieć formę dokumentu imiennego ważnego po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość. Zamawiający nie dopuszcza innej formy weryfikacji uczestników jak np. stosowanie kodów PIN otrzymywanych poprzez wiadomości sms, czy weryfikację danych biometrycznych (tj. odcisków palców uczestników). Jedyną formą weryfikacji może być dokument potwierdzający tożsamość. Zamawiający nie dopuszcza, aby weryfikacja wiązała się z jakimiś dodatkowymi kosztami.
f) Płatność za karnety powinna być podzielona na 2 części. Pierwszą, comiesięczną transzę będą płacić pracownicy PRz zgłoszeni jako wyrażający chęć zakupu karnetów na konto Wykonawcy, drugą comiesięczną transzę będzie płacił Zamawiający przelewem raz w miesiącu na konto Wykonawcy na podstawie otrzymanej faktury oraz wykazu osób, które wpłaciły pierwszą transzę. Zamawiający będzie tylko obciążany za opłacone przez pracowników na dany miesiąc karnety, ich liczba może być mniejsza niż 400.
Pracownicy Zamawiającego nie mają obowiązku opłacania karnetów w każdym miesiącu. Faktyczne miesięczne wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie zależeć od ceny jednostkowej karnetów zaoferowanych w ofercie oraz liczby pracowników, którzy opłacili karnety na dany miesiąc w wybranych przez siebie wariantach.
Koszt wykonania i dostawy kart/karnetów do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca.
g) Zamawiający zamierza przekazać Wykonawcy tylko imiona i nazwiska pracowników wraz z adresami e-mail i kwotami dofinansowania w celu wykonania zamówienia.
h) Zamawiający informuje, że dostawa 400 karnetów dotyczy pracowników, w stosunku do których:
Politechnika Rzeszowska przewiduje dofinansowanie ceny brutto każdego karnetu w granicach od 30% do 70% w zależności wariantu karnetu oraz przydzielonej grupy dofinansowania.
i) Zamawiający informuje, że liczba 400 karnetów, w tym liczba karnetów w poszczególnych wariantach (WARANT I - 120 szt., WARIANT II - 60 szt., WARIANT III - 220 szt.) jest szacunkiem dokonanym na podstawie zainteresowania pracowników tą forma rekreacji, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tej liczby (zmniejszenia/zwiększenia). Zmiana liczby zamawianych karnetów nie uprawniają Wykonawcy do występowania z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego.
j) Cenę oferty należy podać w złotych polskich (PLN) i wyliczyć na podstawie indywidualnej kalkulacji wykonawcy, odpowiednio dla całości zamówienia, uwzględniając doświadczenie i wiedzę zawodową wykonawcy, jak i wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Sumaryczna cena wyliczona na podstawie indywidualnej kalkulacji wykonawcy winna odpowiadać cenie podanej przez wykonawcę w formularzu oferty odpowiednio dla całości zamówienia.
Zamawiający dla potrzeb oceny i porównania ofert w przypadku ofert wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski doliczy do przedstawionych cen podatek od towarów i usług VAT, który ma obowiązek zapłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Nie przewiduje się waloryzacji ceny, przy czym wyliczona cena będzie ceną za całość przedmiotu zamówienia.
k) Wykonawca w ramach umowy, którą zawrze z Zamawiającym umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach karnetu, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania umowy. Aktualna lista usług oraz obiektów będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. Dostęp do nowych usług nie spowoduje wzrostu cen jednostkowych wskazanych w ofercie.
k) Płatności za dostarczone usługi będą następować w miesięcznych okresach rozliczeniowych, liczonych od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca, w terminie do 30 dni od dnia doręczenia faktur oraz wykazu osób, które wpłaciły pierwszą transzę.
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć z każdą fakturą podpisany wykaz pracowników Zamawiającego, którzy opłacili na dany miesiąc karnet. Wykaz pracowników powinien zawierać następujące informacje: imię i nazwisko pracownika, typ i nr karty, kwotę dofinansowania, nazwę miesiąca którego dotyczy.

Wymagane usługi dodatkowe:
Pracownik korzystający z karnetu powinien mieć możliwość zakupienia (za pełną odpłatnością) dodatkowych karnetów dla członków rodziny:
- karnet dla osoby towarzyszącej, zapewniający dostęp do pełnej oferty usług (podobnie jak karnet typu "Pracownik"),
- karnet dla dzieci, zapewniający dostęp do usług typu: basen, lodowisko, sztuki walki, ścianka wspinaczkowa, taniec, itp.),
- karnet dla dzieci, zapewniający dostęp do basenów,
- karnet dla młodzieży i studentów, zapewniający dostęp do pełnej oferty usług,
- karnet dla osób powyżej 60 roku życia, uprawniający do korzystania z aktywności w obiektach sportowych raz dziennie (do określonej godziny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 552480 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems SPółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361676510

7.3.3) Ulica: Plac Europejski

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 552480 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.