Og³oszenie z dnia 2021-02-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00040220/01 - Wynik z dnia 2021-04-26
Og³oszenie nr 2021/BZP 00011475 z dnia 2021-02-26 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi odbioru odpadów sta³ych z terenu NCBJ w Otwocku ¦wierku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowe Centrum Badañ J±drowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja So³tana 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 735 394 910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.ncbj.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³ugi odbioru odpadów sta³ych z terenu NCBJ w Otwocku ¦wierku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-28f82e39-7842-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00011475
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami zawiera za³±cznik nr 5 do SWZwww.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami zawiera za³±cznik nr 5 do SWZwww.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHw Narodowym Centrum Badañ J±drowychZgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy ¿e: 1. Administratorem Pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Narodowe Centrum Badañ J±drowych (dalej jako Administrator lub NCBJ) z siedzib± w Otwocku, ul. Andrzeja So³tana, 05-400 Otwock. 2. W razie pytañ dotycz±cych sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, czy te¿ przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w NCBJ, na adres podany powy¿ej lub drog± elektroniczn± za pomoc± adresu iod@ncbj.gov.pl lub pod nr tel. 22 273 22 31.3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, tj. w szczególno¶ci: 1) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy2) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu: Cel przetwarzania Podstawa prawna przetwarzaniaProwadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego niezbêdno¶æ przetwarzania do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c)Realizacja umów zawartych z kontrahentami niezbêdno¶æ przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)Obs³uga dzia³añ zwi±zanych z prowadzonym zamówieniem niezbêdno¶æ przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)w celu wype³nienia obowi±zku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c)Przetwarzanie danych na podstawie zgody przes³ank± legalizuj±c± przetwarzanie jest zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu o zamówienie publiczne (art. 6 ust. 1 lit a RODO)5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych w celach, o których mowa w pkt 4, Pani/Pana dane osobowe przekazywane s± zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ponadto odbiorcami danych osobowych mog± byæ inne podmioty i osoby, które na podstawie stosownych umów podpisanych z NCBJ przetwarzaj± dane osobowe, dla których Administratorem jest NCBJ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.270.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne ¶wiadczenie us³ug odbioru, transportui zagospodarowywania odpadów sta³ych z terenu Narodowego Centrum Badañ J±drowychw Otwocku-¦wierku przez okres 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy. 2. Szacunkowa ilo¶æ (szt.) pojemników z odpadami z ³±czn± mas± odpadów [Mg] przeznaczona do realizacji tj. (odbioru, transportu i zagospodarowywania) wynosi:a) 180 szt. pojemników z ³±czn± mas± 65,00 Mg niesegregowanych (zmieszane) odpady komunalne – kod odpadu 20 03 01, gromadzone w pojemnikach hakowych typu KP -7b) segregowane opakowania:• 50 szt. pojemników z ³±czn± mas± 2,70 Mg - z papieru i tektury - kod odpadu 15 01 01,• 50 szt. pojemników z ³±czn± mas± 1,50 Mg - z tworzyw sztucznych - kod odpadu 15 01 02• 30 szt. pojemników z ³±czn± mas± 3,00 Mg ze szk³a – kod odpadu 15 01 07,gromadzone w pojemnikach typu „bóbr” o pojemno¶ci 1 100 litrów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin odbioru odpadów
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Spe³nienie standardów jako¶ciowych - posiadanie certyfikatu Zarz±dzania Jako¶ci± zgodnie z DIN EN ISO 9001:2015 lub innego równowa¿nego certyfikowanego systemu zarz±dzania jako¶ci±
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Spe³nienie standardów ¶rodowiskowych - posiadanie certyfikatu Zarz±dzanie ¦rodowiskowe zgodnie z DIN EN ISO 14001:2015 lub innego równowa¿nego certyfikowanego systemu zarz±dzania ¶rodowiskiem
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ.2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania spe³niania nastêpuj±cych warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:1.1. wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.), prowadzonego przez Prezydenta Miasta Otwocka;1.2. wa¿nej decyzji zezwalaj±cej na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie zbieranie odpadów stanowi±cych przedmiot zamówienia, wydan± przez w³a¶ciwy organ administracji publicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.),1.3. aktualnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) o odpadach w przypadku, gdy Wykonawca zamierza prowadziæ przetwarzanie odpadów we w³asnym zakresie;1.4. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywaæ odpady innemu podmiotowi w celu ich przetwarzania przedstawi na pi¶mie gotowo¶æ przyjêcia odpadów komunalnych przez przedsiêbiorcê prowadz±cego dzia³alno¶æ w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (podpisan± umowê) . Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o których mowa wy¿ej powinny spe³niaæ warunki okre¶lone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach i ustawie z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania lub pe³nomocnictwo do podpisania Oferty, je¶li osoba b±d¼ osoby podpisuj±ce ofertê dzia³aj± na podstawie pe³nomocnictwa, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynno¶ci nie wynika z Dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z tych Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.2. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, to Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed podpisaniem Umowy przed³o¿enia kopii umowy reguluj±cej ich wspó³pracê w zakresie obejmuj±cym wykonanie zamówienia. Z tre¶ci powy¿szej umowy powinno w szczególno¶ci wynikaæ: zasady wspó³dzia³ania, zakres wspó³uczestnictwa i podzia³ obowi±zków Wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 Ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej Umowy w nastêpuj±cych przypadkach i na nastêpuj±cych warunkach: 1) zmiana obowi±zuj±cych przepisów maj±cych wp³yw na wykonanie niniejszej Umowy, w tym zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wynikaj±ca ze zmiany stawki podatku VAT,2) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku:- przestojów i opó¼nieñ niezawinionych przez Wykonawcê, maj±cych bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania Przedmiotu Umowy; zmiana Umowy polegaæ bêdzie na przed³u¿eniu terminu wykonania Przedmiotu Umowy o okres przestojów i opó¼nieñ;- dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, pandemie, epidemie, zdarzenia losowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne i inne) maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania Przedmiotu Umowy; zmiana Umowy polegaæ bêdzie na przed³u¿eniu terminu wykonania Przedmiotu Umowy o okres dzia³ania si³y wy¿szej;- innych przerw w ¶wiadczeniu Us³ug, powsta³ych z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy; zmiana Umowy polegaæ bêdzie na przed³u¿eniu terminu wykonania Przedmiotu Umowy o okres tych przerw.2. Postanowienia pkt. 1 ppkt 2) stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, nie stanowi±c jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê, za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na profilu Zamawiaj±cego https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj w zak³adce dedykowanej do niniejszego postêpowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-08 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-06
2021-02-26 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materia³ów zu¿ywalnych wraz z dzier¿aw± aparatu do testów multipleks PCR
- US£UGI WYWOZU STA£YCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMO¦CI NALE¯¡CYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB P£UC I GRU¬LICY W OTWOCKU
- Poprzegl±dowa naprawa trzech sprê¿arek sprê¿onego powietrza SF15 Atlas Copco oraz dwóch uzdatniaczy powietrza MED. 28 Atlas Copco w siedzibie Zamawiaj±cego - SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Wykonywanie us³ug konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodoci±gowej, kanalizacyjnej, ujêæ wody, pomp rêcznych i hydroforów w lokalach administrowanych przez ZGM w Otwocku.
- Monta¿ instalacji wentylacji mechanicznej wraz z adaptacj± pomieszczeñ oraz towarzysz±cymi instalacjami w laboratorium radiochemicznym na terenie NCBJ.
- Albuminy
wiêcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zlokalizowanych na terenie miasta i gminy M³ynary"
- Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z terenu AGH - DE-dzp.272-171/24
- Wykonanie termomodernizacji i remontu budynku mieszkalnego przy ul. M³yñskiej 10 w Stargardzie.
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2024/2025"
- US£UGA POLEGAJ¡CA NA CZYSZCZENIU SEPARATORÓW, OSADNIKÓW ORAZ USUWANIU AWARII SIECI KANALIZACYJNYCH I STUDZIENEK REWIZYJNYCH
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. M³ynarskiej 43/45
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.