eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiZakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296176

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grabowiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 262 00 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.dps7@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowiec.naszdps.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie Domu Pomocy Społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcdb50ea-581d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003077/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świetokrzyskim , ul. Grabowiecka 7

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305518/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/3/2021/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 105504,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców
w okresie 12 miesięcy od stycznia 2022 roku do końca grudnia 2022 roku
w postępowaniu pn. Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych
dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim,
ul. Grabowiecka 7 w 2022 roku w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4 do SWZ w okresie
12 miesięcy 2022 roku. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania Wykonawcy.
2. Zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. Wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia
w ciągu ostatnich 12 miesięcy) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy ich realizacji. Zamówienia będą wynikać
z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze stanu osobowego mieszkańców i ich potrzeb, których Zamawiający nie jest w stanie określić na etapie przeprowadzania postępowania. W związku z czym Zamawiający zastrzega możliwość realizacji przedmiotu umowy do 80% jej wartości. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80 % łącznej wartości przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość Zmian ilościowych zakupionego asortymentu pomiędzy pozycjami w Formularzu asortymentowo - cenowym dot. poszczególnych Części przedmiotu zamówienia, które sumarycznie nie będą miały wpływu na zmianę wartości umowy i nie spowodują przekroczenia wartości umowy wskazanej w złożonej ofercie.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie
art. 214 ust. 1 pkt 7.
5. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału na części na podst. Art. 91 ust. 2 Pzp. Zamówienie pod względem technicznym, organizacyjnym oraz ekonomicznym tworzy nierozerwalną całość. Podział zamówienia mógłby spowodować nadmierne trudności techniczne, nadmierny wzrost kosztów wykonania i realizacji zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu jego wykonaniu.
6. Dodatkowe informacje na temat realizacji zamówienia zawiera również Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ.
7. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, wyłącznie pod warunkiem, że oferowany produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu
i pozostałych parametrów z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne. Nazwa produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawców musi znaleźć się w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w Formularzach asortymentowo – cenowych oraz produkt równoważny pod względem jakości
i właściwości organoleptycznych: kolor, konsystencja, zapach i smak. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimalne wymagania jakościowe Zamawiającego.
8. Wszelkie wymienione produkty muszą spełniać normy co do jakości jakie wynikają
z obowiązujących przepisów prawa dla produktów żywnościowych,
w szczególności z przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2020 r., poz. 2021, 1493).
9. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – budynek Domu Pomocy Społecznej na ul. Grabowieckiej 7, 27-400 Ostrowiec Św. (Magazyn) na koszt Wykonawcy. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedstawienia
w/w decyzji w przypadku wystąpienia takiego żądania ze strony Zamawiającego.
10. Wykonawca realizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy drogą e-mail przez wyznaczonego do tego Pracownika Zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed dostawą.
11. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego
w ciągu 24 godzin licząc od czasu zgłoszenia reklamacji.
12. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zasad HACCP oraz do zapewnienia właściwej jakości materiałów przeznaczonych do kontaktu
z żywnością.
13. W przypadku nie dokonania wymiany towaru reklamowanego, a także w przypadku niezrealizowania zamówienia w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy, a Wykonawca, z którym Zamawiający podpisał umowę zobowiązany jest pokryć koszty zakupów wynikającą z nabycia tego towaru u innego Wykonawcy.
14. Cały dostarczany asortyment musi spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne oraz żywnościowe oraz zasady dotyczące zdrowia i dobrostanu zwierząt, zdrowia roślin i środków ochrony roślin stosowane w UE.
15. Wykonawca na etapie przygotowania oferty i wyceny odnośnie przedmiotu zamówienia w przypadku wątpliwości odnoszących się do przedmiotu zamówienia i Załączników do SWZ ma możliwość zwrócenia się do Zamawiającego z prośbą
o wyjaśnienia na podstawie art. 135 Ustawy PZP. W innym przypadku Zamawiający traktuje, iż Wykonawcy akceptują wszystkie zapisy Zamawiającego zawarte w dokumentacji postępowania.
16. Wymagania dodatkowe:
a) Dostarczony towar powinien cechować się wysokimi walorami smakowymi, musi być świeży, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym
z obowiązującymi normami. Towar niezgodny z zapotrzebowaniem, wadliwy, przeterminowany i niespełniający wymagań Zamawiającego będzie zwracany Wykonawcy na jego koszt,
b) Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach podzielonych na transze, określane przez Zamawiającego,
c) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za rzetelne i terminowe dostawy. W przypadku zwłoki w dostawach lub niedokonanie wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, Zamawiający może kupić towar u inne sprzedającego, na koszt Wykonawcy związanego umową po cenach rynkowych, których pokrycie nastąpi z środków Wykonawcy,
d) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji, itp.), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży.
e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
17. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne artykuły spożywcze
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno - Warzywne Krzysztof Heba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 661599236

7.3.3) Ulica: Czażów 10

7.3.4) Miejscowość: Waśniów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-425

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.