eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostycyn › Dostawa pelletu drzewnego dla Gminy Gostycyn



Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa pelletu drzewnego dla Gminy Gostycyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOSTYCYN

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351110

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Bydgoska 8

1.4.2.) Miejscowość: Gostycyn

1.4.3.) Kod pocztowy: 89-520

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gostycyn@gostycyn.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gostycyn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011048

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00526680

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie pelletu drzewnego
dla potrzeb grzewczych dla Gminy Gostycyn przez okres 12 miesięcy o parametrach:
- Wartość opałowa nie niższa niż 19000 kJ/kg
- Wilgotność nie większa niż 10 %
- Zawartość popiołu nie większa niż 0,5 %
- Zawartość siarki nie większa niż 0,08 %
- Gęstość nasypowa 1,00 – 1,4 kg /dm3
- Długość od 10 do 30 mm
- Średnica 6 mm lub 8 mm
- iglasty
- średnica 6mm - 8 mm
- popiół do max 0,5%
- kaloryczność min. 18,5 kJ

Część 1 Dostawa pelletu w workach dla Gminy Gostycyn:
Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport, wyładunek do miejsca przeznaczenia .
Zamawiający planuje zakupić 160 ton pelletu w workach 15 kg oznakowanych logiem producenta oraz znakiem DIN lub DIN plus.
Przyjmuje się, iż łączna ilość dostarczonego pelletu wyniesie 160 ton.
Stosownie do treści art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje prawo opcji. Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie przewidywanej ilości dostawy pelletu będącego przedmiotem zamówienia o maksymalnie 20%, tj. o 32 t w stosunku do ilości zamówienia podstawowego. Zwiększenie (przy zabezpieczeniu odpowiednich kwot wydatków w budżecie Gminy) lub zmniejszenie dostawy pelletu nastąpi w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiającego. Ponieważ zamówienie na dostawę przewiduje prawo opcji, przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. Zamawiający
będzie mógł skorzystać z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego z zachowaniem warunków wykonywania dostawy obowiązujących w zamówieniu podstawowym w czasie uruchomienia prawa opcji. Zachowanie warunków dotyczy również odpowiedniego zachowania warunków finansowych obowiązujących w okresie skorzystania z prawa opcji. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailowo w formie oświadczenia woli. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać
z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
4) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4 ustawy pzp Zamawiający wskazuje minimalną wielkość świadczenia Wykonawcy: 128 ton pelletu Wykonawca zapewnia, że dostarczany pellet będzie należytej jakości, o parametrach zgodnych z normą DIN i DIN plus.

Przy każdej dostawie Dostawca dostarczy Zamawiającemu certyfikat jakości dostarczonego pelletu (pellet zgodny z normą DIN plus).
Dostawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego pelletu i za ewentualne szkody Zamawiającego wynikłe z tego tytułu.
W przypadku braku certyfikatu dostarczonego pelletu, odbiór nie zostanie dokonany, a to oznacza, iż umowa nie została wykonana w terminie.

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie pelletu drzewnego
dla potrzeb grzewczych dla Gminy Gostycyn przez okres 12 miesięcy o parametrach:
- kaloryczność 17,5 – 19,0 MJ/kg
- Wilgotność nie większa niż 10 %
- zawartość popiołu < 0,7%
- Zawartość siarki nie większa niż 0,05 %
- Gęstość nasypowa 1,00 – 1,4 kg /dm3
- Długość od 10 do 30 mm
- iglasty
- średnica 6mm - 7 mm
- zgodność z normą EN 14961-2

Część 1 Dostawa pelletu w workach dla Gminy Gostycyn:
Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport, wyładunek do miejsca przeznaczenia .
Zamawiający planuje zakupić 160 ton pelletu w workach 15 kg oznakowanych logiem producenta oraz znakiem DIN plus lub ENplus A1.
Przyjmuje się, iż łączna ilość dostarczonego pelletu wyniesie 160 ton.
Stosownie do treści art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje prawo opcji. Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie przewidywanej ilości dostawy pelletu będącego przedmiotem zamówienia o maksymalnie 20%, tj. o 32 t w stosunku do ilości zamówienia podstawowego. Zwiększenie (przy zabezpieczeniu odpowiednich kwot wydatków w budżecie Gminy) lub zmniejszenie dostawy pelletu nastąpi w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiającego. Ponieważ zamówienie na dostawę przewiduje prawo opcji, przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego z zachowaniem warunków wykonywania dostawy obowiązujących w zamówieniu podstawowym w czasie uruchomienia prawa opcji. Zachowanie warunków dotyczy również odpowiedniego zachowania warunków finansowych obowiązujących w okresie skorzystania z prawa opcji. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailowo w formie oświadczenia woli. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
4) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4 ustawy pzp Zamawiający wskazuje minimalną wielkość świadczenia Wykonawcy: 128 ton pelletu Wykonawca zapewnia, że dostarczany pellet będzie należytej jakości, o parametrach zgodnych z certyfikatem DIN plus lub ENplus A1.

Przy każdej dostawie Dostawca dostarczy Zamawiającemu certyfikat jakości dostarczonego pelletu (pellet zgodny z DIN plus lub ENplus A1).
Dostawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego pelletu i za ewentualne szkody Zamawiającego wynikłe z tego tytułu.
W przypadku braku certyfikatu dostarczonego pelletu, odbiór nie zostanie dokonany, a to oznacza, iż umowa nie została wykonana w terminie.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Stosownie do treści art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje prawo opcji. Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie przewidywanej ilości dostawy pelletu będącego przedmiotem zamówienia o maksymalnie 20%, tj. o 32 t w stosunku do ilości zamówienia podstawowego. Zwiększenie (przy zabezpieczeniu odpowiednich kwot wydatków w budżecie Gminy) lub zmniejszenie dostawy pelletu nastąpi w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiającego. Ponieważ zamówienie na dostawę przewiduje prawo opcji, przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. Zamawiający
będzie mógł skorzystać z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego z zachowaniem warunków wykonywania dostawy obowiązujących w zamówieniu podstawowym w czasie uruchomienia prawa opcji. Zachowanie warunków dotyczy również odpowiedniego zachowania warunków finansowych obowiązujących w okresie skorzystania z prawa opcji. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailowo w formie oświadczenia woli. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać
z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
4) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4 ustawy pzp Zamawiający wskazuje minimalną wielkość świadczenia Wykonawcy: 128 ton pelletu Wykonawca zapewnia, że dostarczany pellet będzie należytej jakości, o parametrach zgodnych z normą DIN i DIN plus.

Po zmianie:
Stosownie do treści art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje prawo opcji. Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie przewidywanej ilości dostawy pelletu będącego przedmiotem zamówienia o maksymalnie 20%, tj. o 32 t w stosunku do ilości zamówienia podstawowego. Zwiększenie (przy zabezpieczeniu odpowiednich kwot wydatków w budżecie Gminy) lub zmniejszenie dostawy pelletu nastąpi w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiającego. Ponieważ zamówienie na dostawę przewiduje prawo opcji, przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. Zamawiający
będzie mógł skorzystać z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego z zachowaniem warunków wykonywania dostawy obowiązujących w zamówieniu podstawowym w czasie uruchomienia prawa opcji. Zachowanie warunków dotyczy również odpowiedniego zachowania warunków finansowych obowiązujących w okresie skorzystania z prawa opcji. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailowo w formie oświadczenia woli. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać
z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
4) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4 ustawy pzp Zamawiający wskazuje minimalną wielkość świadczenia Wykonawcy: 128 ton pelletu Wykonawca zapewnia, że dostarczany pellet będzie należytej jakości, o parametrach zgodnych z certyfikatem DIN plus lub ENplus A1

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Część 2 Dostawa pelletu autocysterną dla Gminy Gostycyn:
Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport, wyładunek do miejsca przeznaczenia .
Zamawiający planuje zakupić 40 ton pelletu autocysterną. Autocysterna
z automatycznym rozładunkiem za pomocą pneumatycznego złącza.
Wykonawca zapewnia, że dostarczany pellet będzie należytej jakości, o parametrach zgodnych z normą DIN i DIN plus.
Przyjmuje się, iż łączna ilość dostarczonego pelletu wyniesie 40 ton.
Stosownie do treści art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje prawo opcji. Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie przewidywanej ilości dostawy pelletu będącego przedmiotem zamówienia o maksymalnie 20%, tj. o 8 t w stosunku do ilości zamówienia podstawowego. Zwiększenie (przy zabezpieczeniu odpowiednich kwot wydatków w budżecie Gminy) lub zmniejszenie dostawy pelletu nastąpi w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiającego. Ponieważ zamówienie na dostawę przewiduje prawo opcji, przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. Zamawiający
będzie mógł skorzystać z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego z zachowaniem warunków wykonywania dostawy obowiązujących w zamówieniu podstawowym w czasie uruchomienia prawa opcji. Zachowanie warunków dotyczy również odpowiedniego zachowania warunków finansowych obowiązujących w okresie skorzystania z prawa opcji. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailowo w formie oświadczenia woli. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
4) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4 ustawy pzp Zamawiający wskazuje minimalną wielkość świadczenia Wykonawcy: 32 ton pelletu Wykonawca zapewnia, że dostarczany pellet będzie należytej jakości, o parametrach zgodnych z normą DIN i DIN plus.


Przy każdej dostawie Dostawca dostarczy Zamawiającemu certyfikat jakości dostarczonego pelletu (pellet zgodny z normą DIN plus).
Dostawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego pelletu i za ewentualne szkody Zamawiającego wynikłe z tego tytułu.
W przypadku braku certyfikatu dostarczonego pelletu, odbiór nie zostanie dokonany, a to oznacza, iż umowa nie została wykonana w terminie

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie pelletu drzewnego
dla potrzeb grzewczych dla Gminy Gostycyn przez okres 12 miesięcy o parametrach:
- kaloryczność 17,5 – 19,0 MJ/kg
- Wilgotność nie większa niż 10 %
- zawartość popiołu < 0,7%
- Zawartość siarki nie większa niż 0,05 %
- Gęstość nasypowa 1,00 – 1,4 kg /dm3
- Długość od 10 do 30 mm
- iglasty
- średnica 6mm - 7 mm
- zgodność z normą EN 14961-2

Część 2 Dostawa pelletu autocysterną dla Gminy Gostycyn:
Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport, wyładunek do miejsca przeznaczenia .
Zamawiający planuje zakupić 40 ton pelletu autocysterną. Autocysterna
z automatycznym rozładunkiem za pomocą pneumatycznego złącza.
Wykonawca zapewnia, że dostarczany pellet będzie należytej jakości, o parametrach zgodnych z certyfikatem DIN plus lub ENplus A1.
Przyjmuje się, iż łączna ilość dostarczonego pelletu wyniesie 40 ton.
Stosownie do treści art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje prawo opcji. Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie przewidywanej ilości dostawy pelletu będącego przedmiotem zamówienia o maksymalnie 20%, tj. o 8 t w stosunku do ilości zamówienia podstawowego. Zwiększenie (przy zabezpieczeniu odpowiednich kwot wydatków w budżecie Gminy) lub zmniejszenie dostawy pelletu nastąpi w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiającego. Ponieważ zamówienie na dostawę przewiduje prawo opcji, przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego z zachowaniem warunków wykonywania dostawy obowiązujących w zamówieniu podstawowym w czasie uruchomienia prawa opcji. Zachowanie warunków dotyczy również odpowiedniego zachowania warunków finansowych obowiązujących w okresie skorzystania z prawa opcji. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailowo w formie oświadczenia woli. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
4) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4 ustawy pzp Zamawiający wskazuje minimalną wielkość świadczenia Wykonawcy: 32 ton pelletu Wykonawca zapewnia, że dostarczany pellet będzie należytej jakości, o parametrach zgodnych z certyfikatem DIN plus lub ENplus A1.

Przy każdej dostawie Dostawca dostarczy Zamawiającemu certyfikat jakości dostarczonego pelletu (pellet zgodny z DIN plus lub ENplus A1).
Dostawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego pelletu i za ewentualne szkody Zamawiającego wynikłe z tego tytułu.
W przypadku braku certyfikatu dostarczonego pelletu, odbiór nie zostanie dokonany, a to oznacza, iż umowa nie została wykonana w terminie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-01-09 10:00

Po zmianie:
2023-01-11 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-01-09 10:15

Po zmianie:
2023-01-11 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-02-07

Po zmianie:
2023-02-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.