Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00588798/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup z dostawą samochodu ciężarowego samowyładowczego dwuosiowego w formie leasingu operacyjnego ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120172946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 24
1.5.2.) Miejscowość: Andrychów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338753661
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@zgkandrychow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.andrychow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/61559/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup z dostawą samochodu ciężarowego samowyładowczego dwuosiowego w formie leasingu operacyjnego ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5afa2d19-d569-432d-a1b0-303ca777f51c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA/11/KA/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 556536,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wywrotki wraz z osprzętem, zwanym w dalszej części SWZ samochodem wywrotką.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia.
3. Czas trwania leasingu – 48 następujących po sobie miesięcy począwszy od daty przekazania samochodu wywrotki potwierdzonej protokołem zdawczo – odbiorczym.
4. Liczba rat leasingowych 47
5. Minimalny okres rękojmi i gwarancji 12 miesięcy
6. Zamawiający wymaga ustanowienia zmiennego oprocentowania przez cały okres umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia w cenie oferty wszelkie koszty leasingu.
8. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się ponosić koszty ubezpieczenia pojazdu we własnym zakresie i nie ma obowiązku ubezpieczenia pojazdu za pośrednictwem Wykonawcy.
9. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania płatności w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, a w przypadku pierwszej faktury - od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury z podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 684540,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 684540,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68440,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM FIRM EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY SA lider Siedziba wykonawcy: WROCŁAW Adres wykonawcy: UL.LEGNICKA 48, BUD C-D, 54-202 WROCŁAW
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SLT GROUP DARIUSZ LEWANDOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.3) Ulica: UL.LEGNICKA 48
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 684540,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ANDRYCHOWA
- "Dostawa i konfiguracja stacji uzdatniania wody z optymalizacją układu hydroforni w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie"
- "Dostawa, uruchomienie i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie"
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej, odzieży szpitalnej i pozostałego asortymentu Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
więcej: przetargi w Andrychowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodów dostawczych z zabudową
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego typu wywrotka dla Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
- Doposażenie w sprzęt niezbędny do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej poprzez zakup samochodu ciężarowego z napędem 4 x 4 powyżej 3,5 t.
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





