Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
roboty budowlane polegające na konserwacji, naprawach oraz usuwaniu awarii w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynkach i lokalach oraz siedzibie w 2025 r. TZOM Nowolipki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000665840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-225
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sruta@zgnwola.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wola.um.warszawa.pl/waw/zgn-wola
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c7d8031-f7a1-4695-adfb-12358669bf101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarzadzanie na terenie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy zasobami stanowiącymi własność i współwłasność Miasta Stołecznego Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
roboty budowlane polegające na konserwacji, naprawach oraz usuwaniu awarii w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynkach i lokalach oraz siedzibie w 2025 r. TZOM Nowolipki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c7d8031-f7a1-4695-adfb-12358669bf10
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050622/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Naprawy usuwanie awarii TZ w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 04.11.2024 r. w trybie podstawowym - na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. zawarta została umowa nr GN/WO/ZP.26.112/139/2024 z firmą Kramer Sp. z o.o., ul. Puławska 77/5U, 02-595 Warszawa, na kwotę brutto 224 980,63 zł.
Uzasadnienie prawne
Proponowany tryb z wolnej ręki wynika z faktu, że zachodzi okoliczność zgodnie z art. 305, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, „w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.154.2024.SR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199848,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na konserwacji, naprawach oraz usuwaniu awarii wraz z pogotowiem w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibie w 2025 r. na terenie TZOM Nowolipki. Zakres prac obejmuje roboty budowlane, które zostały opisane w wykazie katalogów norm rzeczowych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, załączonymi do zaproszenia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących integralną część niniejszego zaproszenia.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace na okres 60 miesięcy oraz 60 miesięcznej rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAMER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242905598
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224980,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr255 im. C.K.Norwida w Warszawie w 2026 r.
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z karty chemioterapii określonych w 3 pakietach.
- Dostarczanie obiadów do ośrodków wsparcia. Część 3.
- Dostawa termowagi sprzężonej ze spektrometrem masowym.
- Przygotowywanie i dowożenie gorących zestawów obiadowych uczestnikom Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KUKLINOWIE W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOW. CZĘŚCI PODDASZA NA GABINET SPECJALISTYCZNY Z PRZEBUD. ORAZ MONTAŻ ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMY PIONOWEJ"
- Modernizacja infrastruktury stadionu - II etap
- CzęśćI-Roboty budowlane polegające na wykonaniu płyty fundamentowej oraz ścian fundamentowych w ramach zadania Budowa dyspozytorni zw. z bezp. dostaw i ograniczeniami strat wody do spożycia. cd. w SWZ
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w miejscowości Kije
- Budowa przyszkolnego budynku hali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół w Osiecznej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





