Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047805/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-06
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010460 z dnia 2021-02-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8-10 ton, pługa średniego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OSTROWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009449
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Iłżecka 37
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412476866
1.5.8.) Numer faksu: 412476965
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiecki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ostrowiecki.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8-10 ton, pługa średniego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2ae43b7-769d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003207/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8-10 ton, pługa średniego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 1 Pzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14 Pzp. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zamawiający może udzielić zamówienia w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Ponadto zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu zawarł zapis, że ewentualne zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6) obowiązującej w momencie wszczęcia postępowania ustawy Pzp, jeżeli zostaną spełnione przesłanki tam określone. Również w Umowach dot. zamówień podstawowych zawartych w wyniku ww. postępowań zamawiający określił maksymalne kwoty netto usług polegających na powtórzeniu podobnego zakresu tychże usług.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b2ae43b7-769d-11eb-86b1-a64936a8669f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.I.272.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 199998 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185185,17 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zimowe utrzymanie 39 km dróg powiatowych na terenie Gminy Bałtów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8-10 ton, pługa średniego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 37037,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zimowe utrzymanie 68 km dróg powiatowych na terenie Gminy Ćmielów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8-10 ton, pługa średniego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 46296,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zimowe utrzymanie 77,8 km dróg powiatowych na terenie Gminy Waśniów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8-10 ton, pługa średniego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 55555,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Zimowe utrzymanie 61,13 km dróg powiatowych na terenie Gminy Kunów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8-10 ton, pługa średniego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 46296,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39999,83
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39999,83
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39999,83
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „TOPEKO” Sławomir Turbakiewicz
7.3.3) Ulica: ul. A. Hedy ps. „Szary” 27
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39999,83
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49999,42
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49999,42
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49999,42
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „TOPEKO” Sławomir Turbakiewicz
7.3.3) Ulica: ul. A. Hedy ps. „Szary” 27
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49999,42
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58285,65
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58285,65
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58285,65
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Handlowo Usługowa „TRANS-MAT” s.c. Tadeusz Chojnacki &Jarosław Chojnacki
7.3.3) Ulica: ul. Świętokrzyska 11B
7.3.4) Miejscowość: Waśniów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-425
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59999,75
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48571,01
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48571,01
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48570
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Handlowo Usługowa „TRANS-MAT” s.c. Tadeusz Chojnacki &Jarosław Chojnacki
7.3.3) Ulica: ul. Świętokrzyska 11B
7.3.4) Miejscowość: Waśniów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-425
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49999,42
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-15| 2021-02-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont drogi powiatowej nr 1623T w msc. Goździelin od km 0+008 do km 0+819 (deszcz nawalny 05.06.2025 r.)
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2025/2026
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w 2026 r.
- Zakup i dostawa wyposażenia dla OSP Gminy Bodzechów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE GMINY REDZIKOWO
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026".
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





