eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Modernizacja budynku komunalnego w zakresie - modernizacji klatki schodowej w bdynku: Część 1 - przy ul. Bolesława Prusa 42 w Pruszkowie Część 2 - przy ul. Stalowej 20 w Pruszkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku komunalnego w zakresie - modernizacji klatki schodowej w bdynku: Część 1 - przy ul. Bolesława Prusa 42 w Pruszkowie
Część 2 - przy ul. Stalowej 20 w Pruszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.tbszm.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z.o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku komunalnego w zakresie - modernizacji klatki schodowej w bdynku: Część 1 - przy ul. Bolesława Prusa 42 w Pruszkowie
Część 2 - przy ul. Stalowej 20 w Pruszkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad3b8528-406b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TBS.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 290000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres Prac A)
 Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych z wyniesieniem liczników na klatkę schodową, montaż RG – rozdzielnicy głównej z osprzętem, RA- rozdzielnicy administracyjnej z osprzętem, RL- rozdzielnice licznikowej z osprzętem, montaż tablic mieszkaniowych z osprzętem w lokalach, wymiana GLZ od przyłącza do RG, WLZ zasilające tablice licznikowe i WLZ zasilające lokale,
• Wykonanie zabudowy G-K instalacji C.O. na klatce schodowej + niezbędne drzwiczki rewizyjne,
• wymiana instalacji oświetlenia klatki schodowej i strychu oraz przed wejściem do budynku (oświetlenie led z czujnikiem ruchu i natężenia światła)
Zakres Prac B)
• Wymiana drzwi wejściowych na klatkę schodową
• Wykonanie instalacji domofonowej
• Malowanie drzwi wejściowych do piwnicy,
• Likwidacja starej skrzynki na listy
• Odbicie odspajających się tynków, naprawa uszkodzeń tynków ścian i sufitów klatki schodowej, osiatkowanie wzmacniające w miejscach widocznych spękań tynków, przygotowanie do malowania, 2 x malowanie ścian i sufitów, malowanie lamperii do wysokości 1,4 m nad podłogą,
• Malowanie poręczy, elementów balustrad, drzwi drewnianych z ościeżnicami od strony klatki schodowej z oczyszczeniem i przygotowaniem do malowania,
• Uzupełnienie brakującego cokołu gresu na parterze
• Wymiana parapetów wewnętrznych – 3 szt.
• Powiększenie lub wymiana grzejnika aluminiowego na klatce schodowej do 10 elementów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44233000-2 - Klatki schodowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 170000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac A)
• Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych z wyniesieniem liczników z lokali na klatkę schodową z wymianą WLZ, wymiana instalacji oświetlenia klatki schodowej, korytarzy piwnicznych i strychu oraz przed wejściem do budynku (oświetlenie led z czujnikiem ruchu i natężenia światła),
• Wykonanie pionu instalacji niskoprądowej 2 x fi31mm.
• Wykonanie wentylacji w górnej części klatki schodowej,
Zakres prac B)
• Wymiana płytek gresu antypoślizgowego na podeście przed wejściem do budynku + podstopień (istniejące są bardzo śliskie), uzupełnienie brakującego odcinka cokołu z gresu przy wejściu
• Wymiana drzwi wejściowych do piwnicy (obecne za niskie),
• Montaż poręczy przy schodach zejściowych do piwnicy,
• Wymiana 1 szt. stopnicy stopnia schodów piwnicznych,
• Wykonanie wylewki betonowej w korytarzu piwnicznym z wybraniem warstwy ziemi ok 10 cm (celem zachowania istniejącej wysokości) na powierzchni (24,3x1,3) + (0,6x0,8)x7 + (2,4x2,85) około 42 m2
• Uszczelnienie obróbek blacharskich z wykonaniem niezbędnych napraw przy kominach przyległych do klatki schodowej (widoczne przecieki),
• Miejscowe 2-krotne odgrzybianie ścian klatki schodowej w rejonie wejścia do budynku oraz przy zejściu do piwnicy,
• Odbicie odspajających się tynków, naprawa uszkodzeń tynków ścian i sufitów klatki schodowej oraz ściany przy zejściu do piwnicy, osiatkowanie wzmacniające, przygotowanie do malowania, 2 x malowanie ścian i sufitów, malowanie lamperii do wysokości 1,4 m nad podłogą,
• Malowanie schodów, poręczy, balustrad, spoczników, drzwi drewnianych z ościeżnicami od strony klatki schodowej z oczyszczeniem i przygotowaniem do malowania,
• Wymiana wykładziny PCV na piętrach z oblistwowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44233000-2 - Klatki schodowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163764,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163764,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163764,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKSOR Sp. z.o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341978531

7.3.3) Ulica: Zbigniewa 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163764,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110537,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110537,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110537,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKSOR Sp. z.o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341978531

7.3.3) Ulica: Zbigniewa 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110537,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.