eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chocz › Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej
w Pleszewie w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W CHOCZU UL. MARII KONOPNICKIEJ 6 63-313 CHOCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000265603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 6

1.5.2.) Miejscowość: Chocz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-313

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zschocz@ecentrum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zschocz.szkolna.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33a5ae37-9030-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej
w Pleszewie w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33a5ae37-9030-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018603/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527563

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCh.260.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie odbywać się będzie w ramach przewozów regularnych specjalnych. Realizacja usługi wyłącza prawa wykonawcy do świadczenia usług transportowych wobec innych osób na podstawie stosownych zezwoleń uzyskanych zgodnie z ustawą z
dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.
1.1. Prognozowana liczba dowożonych uczniów do szkoły Specjalnej w Pleszewie w okresie od 03.01.2024r. do 21.06.2024 r – 7 uczniów , w okresie od 02.09.2024r. do 20.12.2024r. – 6 uczniów. Liczba osób podana jest według stanu na m – c XI 2023r. na podstawie informacji złożonych przez Dyrektora Szkoły Specjalnej w Pleszewie. Jeżeli zmianie ulegnie liczba przewożonych uczniów, Wykonawca jest zobowiązany dostosować liczbę i rodzaj pojazdów, tak aby zaangażować przewiezienie wszystkich objętych przewozem uczniów i każdemu z nich zapewnić miejsce siedzące.
a) dowożenie i odwożenie uczniów należy zorganizować pojazdem który przeznaczony jest do przewozu minimum w/w ilości osób (7 dzieci + 1 opiekun), zapewniając bezpieczeństwo podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz czuwanie nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozu poprzez zapewnienie pełnoletniego opiekuna oraz kierowcy. Osoby wykazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać ważne badania lekarskie oraz przeszkolenie w zakresie przepisów bhp,
b) zajęcia w Szkole Specjalnej w Pleszewie rozpoczynają się o godz. 7:45, a kończą się około
godz. 15:00.
c) trasa i ilość kilometrów dowożenia i odwożenia uczniów:
Od 03.01.2024r. do 21.06.2024r.:
Przyjazd na godz: 7:45
Kuźnia – Nowolipsk - Nowy Olesiec – Józefów - Chocz – Pleszew ( 31 km)
Odjazd o godz: 15:00
Pleszew – Chocz - Józefów - Nowy Olesiec – Nowolipsk - Kuźnia ( 31 km)
Łącznie dziennie ok. 62 km
Od 02.09.2024r. do 20.12.2024r.:
Przyjazd na godz: 7:45
Nowolipsk - Nowy Olesiec – Józefów - Chocz – Stara Kaźmierka - Pleszew ( 33 km)
Odjazd o godz: 15:00
Pleszew - Stara Kaźmierka - Józefów - Nowy Olesiec - Chocz – Nowolipsk ( 33 km)
Łącznie dziennie ok. 66 km
d) podana liczba km nie uwzględnia dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych danej trasy, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ogólna liczba km liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych pasażerów do momentu wysadzenia ostatnich,
e) ilość dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2023/2024 w okresie od 03.01.2024– 20.12.2024
wynosi max 183 (I – 21, II – 11, III – 19, IV – 20, V – 18, VI – 15, IX – 21, X – 23, XI – 19, XII - 15)
f) usługa będzie świadczona wg ustalonego przez Zamawiającego w porozumieniu
z Wykonawcą wykazu dowozów szkolnych, który będzie zawierał: imię i nazwisko dowożonych dzieci, nazwę miejscowości. W/w wykaz zostanie przekazany Wykonawcy przed rozpoczęciem usługi,
g) wykaz podlega aktualizacji w przypadku, zmiany liczby przewożonych dzieci na poszczególnych trasach, a tym samym możliwości zwiększenia lub zmniejszenia ( do 20%
- dotyczy zmniejszenia ) liczby kilometrów. Zamawiający akceptując ewentualne zmiany ma w szczególności na uwadze dobro dowożonych dzieci oraz w sytuacji zmniejszenia ilości km, minimalizację kosztów dowozu,
h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dowożonych uczniów, która jest wielkością szacunkową,
i) w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, dotyczących czasowego ograniczenia działalności szkół i przedszkoli np: z powodu ogłoszenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
stanu zagrożenia epidemicznego lub w dni wolne od zajęć dydaktycznych ( dni wolne do dyspozycji dyrektora), Wykonawca nie będzie realizował usługi i nie będzie pobierał w tym
czasie wynagrodzenia,
j) w przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na:
- skróceniu godzin nauki (np. święto szkoły, rekolekcje itp. uroczystości)
- odpracowaniu w sobotę zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi, ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym, ustawowo wolnym od pracy
- czasowej zmianie organizacji ruchu w związku z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi lub innymi wydarzeniami, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowożenia i odwożenia dzieci do i ze szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90796,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113640,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90796,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KNS Dawid Skałecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6080045337

7.3.3) Ulica: Bursztynowa 7

7.3.4) Miejscowość: Chocz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-313

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90796,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-03 do 2024-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.