eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Dostawa robotów wraz z wyposażeniem dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 1 w Stargardzie



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa robotów wraz z wyposażeniem dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 1 w Stargardzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000184655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park 3 Maja, 2

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 5772789

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs1.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zs1.stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zs1.stargard

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa robotów wraz z wyposażeniem dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 1 w Stargardzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a72e02e6-82f6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00476819/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa robotów wraz z wyposażeniem dla potrzeb Zespołu Szkół nr 1 w Stargardzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496742

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS1.230.5.Adm.J.K.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206617,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zainstalowanie 2 szt. robotów 6 osiowych niebędących robotami współpracującymi wraz z wyposażeniem, umieszczonych w zabudowie edukacyjnej w postaci mobilnego stołu roboczego. Robot z możliwością wielokrotnego montażu i demontażu, bez strat w parametrach i funkcjonalności. Zamawiający wymaga dostawy robotów tego samego rodzaju, modelu, o takich samych parametrach technicznych.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania robota eksploatowanego/ używanego, który przepracował max. 2000 godzin w centrum szkoleniowym, którego rok produkcji mieści się w przedziale 2017-2023.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu (w tym w razie potrzeby również dokonanie jego zgłoszenia celnego w celu wprowadzenia i korzystania na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej) w miejsce dostarczenia Sprzętu, którym jest: budynek Zespołu Szkół Nr 1 z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Park 3 Maja 2. Zamawiający informuje, że Sprzęt zostanie zainstalowany w pracowni robotyki zlokalizowanej na II piętrze budynku szkoły (budynek bez windy);
2) przygotowanie do eksploatacji dostarczonego Sprzętu, polegające minimum na:
- przeprowadzeniu w miejscu dostarczenia Sprzętu stosownej instalacji (w tym, w razie konieczności: spasowanie, zestawienie, podłączenie, wykonanie konfiguracji, w tym konfiguracji informatycznej) poszczególnych elementów składających się na Sprzęt,
- przeprowadzeniu pierwszego próbnego uruchomienia Sprzętu na okoliczność potwierdzenia poprawności jego działania (pracy) oraz wstępnego szkolenia stanowiskowego, którego celem jest zaznajomienie Zamawiającego z podstawową obsługą oraz z metodami bezpiecznej pracy i zagrożeniami pracy z robotem;
3) przeprowadzenie szkolenia z obsługi i programowania robotów dla minimum 2 przedstawicieli Zamawiającego, w wymiarze co najmniej 28 godzin dla każdej osoby oraz udostępnienie przykładowych konspektów lekcji dla uczniów i nauczycieli w formie elektronicznej.
Zakres szkolenia winien obejmować m.in.: zapoznanie Zamawiającego z dokumentacją techniczną, BHP, obsługę ręcznego programatora, obsługę komunikacji wejść i wyjść, układy współrzędnych robota, programowanie robota, tworzenie zmiennych, parametryzację programu, tworzenie i obsługę podprogramów, omówienie systemu bezpieczeństwa.
Dopuszcza się możliwość odbycia szkolenia poza siedzibą Zamawiającego w ośrodku szkoleniowym wskazanym przez Wykonawcę, umiejscowionym w granicach RP. W takim przypadku koszty dojazdu i pobytu osób wyznaczonych do przeszkolenia w miejscu wskazanym przez Wykonawcę poniesie Zamawiający;
4) zapewnienie stosownej pełnej, bezterminowej licencji uprawniającej Zamawiającego do legalnego korzystania z oprogramowania/ programów komputerowych, które jako części składowe lub przynależności, wchodzą w zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ, w tym w Załączniku nr 1 do SWZ - opis parametrów, minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych Sprzętu oraz opis wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42997300-4 - Roboty przemysłowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249897,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249897,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249897,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 676 01 05 127

7.3.3) Ulica: Smoleńsk 29

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-112

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249897,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu umowy wynosi 154 dni, w tym:
1) 34 dni - termin dostawy, montażu, instalacji, uruchomienia Sprzętu i przeprowadzenia szkolenia stanowiskowego,
2) do 120 dni - termin szkolenia z obsługi i programowania robotów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.